şükela:  tümü | bugün
  • kendisini, bu cumartesi akşamı bekarlığa veda partisi olarak bir bölüm kurtlar vadisinde memati'nin yerinde oynatma sözü verdim, o gün bu gündür kafayı yemiş bir insandır bu adam. 1800 tane takım elbise aldı 800 tane kazım adayıyla görüştü. şıtandart deyişlerine kadar hepsini inceledi tek tek. durumu iyi değil ne yapacağımı bilemiyorum. sihirli annem dizisiyle kendisini nötralize etmeye çalışıyorum.

    edit: ne ? ha evet bu pazar evleniyor. yıldönümünü unutmamak için de doğumgününde evleniyor artis.
  • lost izlemeye ba$ladi ba$layali kafayi yemi$ ve/veya yemek uzere olan benimdir. ne alaka demeyin ben de bilmiyorum. kisaca $oyle anlatayim;

    bugun i$yerinde oturmu$ civardaki muayenehanelerin sekreterleriyle sohbet ederkene birden fostikcim hadi kahve soyle de icelim dediler. eyvallah dedik gittik diyafondan ocaga 3 tane turk kahvesi soyledim. 2 orta 1 sekerli dedim yani. ortanin biri benim. basladi bunlar kakara kikiri mukiri kukiri kendi kafalarina göre fal bakip egleniyolar. yok ay kız yuregim kabarmi$ yok ay kız bak gordun mu kismet var sahibinden kullanilmi$ kispet var derken ben de benim fincana bön bön bakiyorum. dedim benim karnim acikmi$ fincandan cinekop var aklimca sempatigim yani..bizim ust katta bi de atilla bey var di$ hekimi. onun da bi sekreteri var anliyomu$ bu fal i$lerinden dediler cagiralim baksin sana. yok dedim istemem gunah boyle $eyler. illa baktir dediler. iyi dedim gelsin ama para mara vermem ba$tan soliym. vermem arkada$ !! neyse geldi bu abla yok sen $oyle iyi adamsin yok $oyle yaki$iklisin uzerinde nazar var yuzune iyi konu$anlar arkandan i$ ceviriyolar yok boyle populersin yok kasetin 2 milyon satcak siyiriyo boyuna. eee dedim..? yol mol yok mu ? klasiktir ya. catlama dedi anlatiyoruz. kisa keseyim, kisa araliklarla yola gidip geliyorsun bu aralar yine yollarin var dedi. son 1 ayda 2 kere ankaraya gittim geldim bi de bodrum. oha harbi biliyor lan derken aklima da dun gece geldi. ismi mevzu bahis degil sozlukten 2 arkada$imla * * da dun gece tatil plani yapiyoduk. erdeke gidelim bi haftasonu denmi$ti. e gidelim soyle olur boyle olur cilgin egleniriz olaylari biliyosunuz. konu kari$ti bi saniye ust satirlari okuyayim.

    hmm.. neyse bu gülendam fali bitirdi. evet gulendam idi kizin adi.. falcinin yani. atilla beyin sekreteri. ofise gectim bi sigara yaktim. meorca demez mi (ismi mevzubahis olmayan arkadaslarla alakasi yok) hazirlan yarin erdege gidiyoruz diye. oha dedim ya daha sigara yakmadan yol bize gorundu. hem de erdek yani.

    bu kadar olur yani. (sonunu baglayamadim idare edin)

    ulan dingil 2 saattir okuyoruz lost'la alakasini bulamadik diyorsunuz. hissedebiliyorum. bi daha okudum da harbiden alakasi yokmu$. gecenlerde sayisal oynadim ama. 4 8 15 cart curt diye.. tutmadi.
  • koyu bir fenerbahce taraftaridir. o kadar fanatiktir ki onca isinin gucunun arasinda antu.com'u hazirlamaktadir.
    (bkz: kapak olsun)
  • taa yazar olmadığım günlere gitti simdi aklım.*

    flashback

    fostik diye biri var ekşi'de hayranlıkla izliyorum yazdıklarını. eskişehirspor ile ilgili o kadar güzel yazıyor ki; "way be" diyorum, "ben olsaydım aynen böyle yazardım işte" . takip takip takip. agır abi modu da var biraz, yazdıklarından belli oluyor. ekşi'ye her geçen gün biraz daha farklı bakmaya baslıyorum. eskişehirspor baslıgı goruyorum, "aha işte yazmışlar, bak fostik işte yine"

    sonra yazar oldum, artık entrylere baska bir gözle bakıyorum. o an anladım ben asla onun gibi yazamam. "selam abi, benim bak geldim tcyx" diye bir mesaj atmam lazım ama, ünlülerle karşılaştığımız o anlar gibi bir şey bu; ben onu tanıyorum ama o beni tanımıyor ki. zaten onun gibi yazmaktan da vazgeçtim.

    bazı şeyler işte böyle olur geçer, hiçbir şey imiş gibi gelir de, çok şeyler verir.

    flashforward

    selam abi, naber?
  • beni 3-4 gun boyunca yeni yila yeni yasima krallar gibi hazirlamis kral otesi yanki.

    4 gunde yaptigimiz 300(ucyuz) kusur pes musabakasinda beni iki(2) kere yenerek yenilginin ne demek oldugunu aci ama gercek bir sekilde bana tattirmis insandir ayrica.

    - yok bisey var ama cozemiyorum
    - sarj vardi hacim orda
  • dart ustasi.. irc hastasi.. super homepage ureticisi.. net cafe imparatoru.. abisinin karde$i..
  • bu fostik efendiye bir sekilde viski sozu verilmis ancak elde olmayan nedenlerden dolayi bir turlu kendisine paketlenememistir. (soz konusu viski jb'dir ve orijinal olmasi gerekmektedir. hani oyle gidip tekel jb’si alayim da gondereyim desen olmaz. kabul etmiyor ipne. illa yurtdisindan gelecek viskisi sefa pezevenginin.) en sonunda verilen soz uzerine jb kargoya verilir;

    sys : olm toplantidan cikmisim nikotin krizine girdim
    sys : bana bak alinca aleti sms falan at yok bu sefer de gelmedi dersen dagiticam ortaligi cunku
    sys : gozumun onunde paketlediler cunku
    sys : uzerine de kirilacak,degerli esya yazin dedim
    fostik : tamamdir adamim saolasin. ararim ben seni
    sys : ha yani ona gore :) artik kotulemezsin beni saniyorum oyle sapik falan filan ehehe
    fostik : yoo en samimi arkadasim olursun. bi sise viskiye ruhumu satarim
    fostik : ahahha
    sys : ahahahah
    fostik : cikolata da gondereydin yaninda essek degilsin ya unutmami$sindir ahahha
    sys : ahahaha siktir onu unuttum
    fostik : gotsun olm iste
    sys : hassiktir lan ipne 1lt jb'nin yanina aliver iste iki paket cikolata
    fostik : eheheh
    fostik : olsun
    fostik : madem bi sike yarican tam yarasaydin
    fostik : 2 paket de puro $oyle
    sys : bende var bi tane puro..cohiba hem de
    sys : koskocaman kafa haric 18cm

    istekleri hic bitmiyen ve memnun edilmesi zor insandir. 18cm bile kesmez adamimi.
  • dost olamayacağım kadar yakışıklı, sevgili olamayacağım kadar adi çapkın bir erkek.

    meali: ben yine de bu cumartesi boşum.
  • birinci nesil bir yazar. hoşgelmiş.
  • "hacım hayat senin hayatın valla, yaşıyosun haa" der, bigün bodrum'da öbürgün erdek'de herif bi sonraki gün kaş'ta. neyse istanbul'a uğramıyor allahtan.