şükela:  tümü | bugün
  • hem bilimkurgusal, hemde dramatik olan süper film... ayrıca zaman zamanda duygusal bir hale geliyor...
    back to the future serisini izledikten sonra izlenmeli... benzerlikler var (mesela ikiside süper filmler*)
  • filmi fringeden, butterfly effecten ve turlu paralel evrenler tandansli filmlerden sonra izlerseniz binlerce hata bulabilirsiniz..

    fakat bu film 2000 yapimi.. matrixin buyulu dunyasiyla yeni tanistigimiz yillar.. cep telefonu bile az kiside varken, facebookun sahibi liseli bi ergenken cekilmis bi film..

    ole bakinca da film basyapit olur.. baba sevgisi olayina girmiyorum bile.. babalarini kaybetmis ya da kaybetmek uzere olan insanlar izlemeli mi bilmiyorum..

    zira, neden o yapti da ben yapamiyorum diye delirebilir gercek manada..

    bu filmi 2. kere izledim yillar sonra ve farkettim, araba carpistirmadan da, muthis ters yatirmalar olmadan da sicak ve bilimkurgu filmi yapilabiliyomus..

    izleyecekler icin bi tavsiye, maalesef gec kaldiniz.. 13 yil oncesinin tadini vermeyecek artik bu film maalesef siksek de.. cunku her sey gibi paralel evrenlerin de boku cikti..
  • ben mi farklı bir film izledim anlamadım ama gayet de şukela olmuş bir bilim-kurgu polisiye filmi. hayvani hiçbir mantık hatasına da rastlamadım. hatta filmi beğenmemin en büyük etkenlerinden biri tüm olayların gerçekten de mantık içine oturtulması oldu. efekt olmadan da bilim-kurgu yapılacağını bize gösteren filmimizin oyuncu kadrosu süper. dennis quaid, james caviezel ve lostçuların yakından tanıdığı elizabeth mitchell rollerinde başarılı olmuşlar.

    --- spoiler ---

    filmin bir diğer artısı da geçmişde olan değişikliklerin geleceğe gayet mantıklı etkilerinin olması. ve bu da bizi acaba gelecekte nolacak sorusuna odaklıyor. radyo başında küçük şefin kendi çocukluğuyla konuşup, arkadaşına yahoo ipucunu vermesi hoştu. özellikle final sahnesinde baba oğulun jack shepard'la paralel mücadelesi ise filmin kurgusunun zirve noktasıydı. harika düşünülmüş bir fikir ve uygulama, emeği geçen herkesi alkışlıyorum.
    mantık hatası olarak; anne ölmeden gelecek değişiyor denmiş. güzel kardeşim, annenin ölmesine neden olacak olaylar başlayınca zaten gelişecek olayların sonuçları da otomatik değişiyor. frank bar tuvaletinde ehliyetini shepard'a kaptırdığı an annenin öleceği gelecek senaryosu işlemeye başlıyor, dolayısıyla da gelecekte annemiz bazı resimlerden kayboluyor.

    --- spoiler ---
  • lost'taki juliet burke rolunden tanıdıgımız elizabeth mitchell'ın başrollerden birinde* oynadığı, ancak işin ilginci sullivan ile yakın ilişkideki bir başka karakterin adının da jack shephard oldugu film.
  • --- spoiler ---
    lost daki doktor julliete in hemşire julia olarak karşımıza çıktığı film. ayrıca kötü adamın adı jack shepard. bu da mı gol değil?

    mistik atmosfer olayı ve kısmi zaman yolculuğuna değinmiyorum bile.
    --- spoiler ---
    ccc abraam reyiz ccc
  • babanız yanınızdaysa birlikte izleyin bu filmi.
    "ben zamanda yolculuk, paralel evren temalı filmleri severim yihaa" triplerine girmeden önce tekrar düşünün, babanız yanınızda değilse izlemeyin. çünkü bu film, babası yanında olmayanların en büyük hayali üzerine kurulmuştur,

    artık olmayan babanın, varolduğu bir zaman diliminde onunla iletişim kurabilmek...
  • çok tatlı, duygusal sahneler içeren, harikulade bir fikirden yola çıkan, sinemada 1000'de bir ağlayan biri olarak izlerken gözlerimin dolmasına sebep olan film. kuzey ışıklarını sevenler ayrıca bayılacaklardır.

    imdb linki
  • az önce izlediğim über film . elektro manyetik dalgalar dersinde 4. boyut ve zamanın dalgaları hakkında tartışırken asistanın önerdiği bir filmdir. gece gece ilaç gibi geldi ki son sahnesi çok iyiydi. ayrıca dennis quaid ve jim caviezel bence kariyerlerini en iyi oyunculuğunu oynamışlar bilim kurgu filmlerini bazı insanlar sever bazıları sevmez ama bu filmi herkes sever yani izle

    --- spoiler ---

    bazıları demiş ki o telsiz bozulduğun da neden gelecek değişmedi işte telsizin gelecekte hiç çalışmaması gerekiyodu dolayısı ile bu olaylar hiç yaşanmıycaktı. filmde mantık hatası çok var vs. yahu canım kardeşim siz filmi açıp alt sekmeye atıp öyle mi izliyosunuz. o telsiz bozuldu ama hemen tamir edildi yani geleceğe çalışıyo vaziyette gitti.
    --- spoiler ---
  • kesinlikle izlenmesi gereken bir film. bir hayal dünyasında yaşadığımızı ve aslında gerçek olmayan madde dünyasıyla iç içe geçmiş paralel evrenleri en sıradışı ve anlaşılabilir şekilde anlatmakla kalmamış, filmin zaman yolculuğu konulu olmasından dolayı, kuantum teorisi, sicim teorisi harika bir şekilde işlenmiştir. bu filmi, yeterli bilinç ufkuna sahip olmayanlar, metafizikle, kuantum ve madde ötesi ile ilgilenmeyen insanlar kesinlikle saçma ve mantıksız bulacak, hatta bir çok mantık hatası olduğundan bahsedecektir. oysa ki harika bir yapıt ortaya çıkmış ve biz izleyicilere böyle bir film izleme şansı sunulmuştur. gregory hoblit'i kutluyorum.
  • fantazyanin ve action in dibine vurmus, kurgusuyla mukemmel film..