şükela:  tümü | bugün
  • seinfeld erkekler tarafından daha çok tutulur.

    friends romantik, sıcak ve biraz layttır.
  • hakkını vererek iki dizinin de tüm bölümlerini izlemiş bir adam olarak rahatlıkla diyebilirim ki, seinfeld'le mukayese etmeyiniz friends'i.
    friends de candır ama sein'in feld'i friends'i yendi.
  • resözlük görselinin hangi dizinin kazandığını çoktan belirlediği kıyaslama, "hiçbir şey hakkında her şey", benim bilmek istediğim bu sadece.
  • hayatta henüz fazla tecrübem olmasa da şu ana kadar hayata dair edindiğim tecrübelerin, ilginçliklerin hepsi seinfeld'de işlenmiş. yani zaten kuran'da yazıyor bunlar.. diziyi izlerken şebelek bir gülümseme yerleşiyor yüzünüze o yüzden. çekileli kaç yıl olmuş hala güncel mnskii.. daha dün başıma geldi bu olay diye hem kendinize hem diziye içten içten, bıyık altından gülerken buluyorsunuz kendinizi.. çok seviyorum işte seinfeld'in bu yanını..

    friends'te böyle bir olay yok. iyi dizi, hatta şu an çekilen birçok saçma diziye 5 basar(himym de dahil), eğlendiriyor hatta bikaç taktik de veriyor ikili ilişkiler konusunda ama sadece o kadar. öteye geçemiyor. pop-corn yapım dediğiniz böyle olur zati. tüm sezonlarını izleyeli çok olmadı ama aklımda sadece rachel'ın birçok bölümde göze göze soktuğu göğüs uçları kalmış. o kadar.. tekrar tekrar izlenesi bölümleri yok değil. ayrıca başladı mı 10 sezon alıp götüren, kendini zorla izleten bir dizi. ama sınırları belli işte..
  • friends'in samimiyeti hiçbir dizide yoktur. seinfeld'de bile yoktur. nokta.
    iyi tespitler ve komik diyaloglar söz konusu ise coupling ve seinfeld başarılı sayılabilir; ancak friends hayattır. hayattan seçme parçalar bütünü değil.
  • iki dizi de çok güzeldir, iki dizi de efsanedir ama aralarında gördüğüm en büyük fark yayınlandığı tarih olarak daha yeni olsa da friends'in esprileriyle olsun karakterlerin o zamanki halleriyle olsun ilk birkaç sezonu eski dizi görütüsü vermiştir, alışma devresi olarak da adlandırılabilecek bu birkaç sezondan sonra dizi rayına oturmuş, efsaneleşmeye başlamıştır. seinfeld'de ise böyle bir durum yoktur, dizi tabiri caizse ilk bölümden itibaren olaya kafadan girmiştir.
  • friends, evdeki kardeş gibidir. belki herkesten daha eğlenceli bir karakteri vardır ancak nasıl olsa o hep evdedir, onu övmek yersizdir. seinfeld ise şahsen tanımadığımız ama esprilerine gülerken kendimizden geçtiğimiz, arkadaşlara anlatıp tavsiye ettiğimiz biri gibidir.
  • elmayla armut bunlar. ilkokulda ne denirdi? elmayla armut toplanmaz falan filan hatırmalıyom ama diyeceğim şu ki. ikisinin de kulvarı farklı.

    ama seinfeld hastır candır. seinfeld de canımı ye.
  • seinfeld sadece sitcom değildir. sadece dizi değildir. sadece tv değildir. sadece eğlence değildir. seinfeld hayatın ta kendisidir. friends'i bilmiyorum.

    edit: friends, eğlenceli, ve kendine bağlıyormuş. ama seinfeld ile bi kıyaslamaya sokmak gerçekten vakit kaybı.
  • seinfeld'in halefi curb your enthusiasm ve it's always sunny in philadelphia gibi dizilerdir;
    friends'in ise how i met your mother gibiler.

    edit: ki üstüne bir de ricky gervais gelir; oyumun rengi belli herhalde...
hesabın var mı? giriş yap