şükela:  tümü | bugün
  • mal'ın biri sanki tüm galatasaray taraftarını kendisi temsil ediyormuş gibi, sırf beğeni almak için ezikçe şu * başlığı açınca, ben de bu şekilde bir başlık açma ihtiyacı hissettim. öncelikle bunu diyeyim.

    gelelim konuya, size tek bir sorum var: siz hiç avrupa maçlarında real madrid'i destekleyen barcelona taraftarı, yahut inter'i destekleyen milan taraftarı, ne bileyim bir glasgow rangers'ı destekleyen celtic taraftarı gördünüz mü ? göremezsiniz.

    e bu sözde türk tarftarlara ne oluyor amk?

    bir türk takımı avrupa takımlarıyla oynarken neden haçlı ordusuyla karşılaşan türk neferi kılığına bürünüyorsunuz? neden iki yüzlülük yapıyorsunuz?
    tamam, bir göztepe veya bir ankaragücü avrupada oynarken türk takımıdır diye, milli takımın alacağı ekstra puan için belki desteklersin de, bir galatasaray taraftarı, beşiktaşın yahut fenerbahçenin avrupada nasıl destekçisi olur amk? olursa da bu gerçek taraftarlık olur mu?

    yahu beşiktaş benim birincil rakibim, keza fenerbahçe de öyle. ben bu takımların avrupada başarılı olmasını neden isteyeyim ki?
    istemem amk. tepki göreceğimi de bilsem, doğrusu bu. başarılı olursa kıskanırım, galatasaraydan daha çok başarılı olsun istemem.
    bak mesela şimdi beşiktaş'a kuarada man. city çıksın, beşiktaşın içinden geçsin istiyorum. doğal değil mi amk bu isteğim?
    yok gitsin şampiyonlar ligi kupasını alsın beşiktaş! bütün dünya beşiktaştan bahsetsin! ben de ezik ezik türk takımıdır diye tebrik edeyim, destekleyeyim!
    olur mu lan? o zaman bırak galatasaray'ı git beşiktaş'ı tut amk. futbol lan bu futbol. sadece futbol ve rekabetle güzel.

    gerçek beşiktaşlı, galatasaray juventusla oynarken, juventusu desktekleyen beşiktaşlıdır.
    ezik ezik ''galatasaray real madrid'i yendiğinde sevinçten ağladım'' diyen mal değil.

    velhasılı kelam, bir kaç ezik hariç biz ne beşiktaş'ı ne fenerbahçe'yi tebrik falan etmiyoruz.
    biz tebrik etmedik diye beşiktaş başarısız değil elbette, başarılı.
    ama henüz bir galatasaray değil. bu da ayrı konu.
  • kimsenin senin desteklemene ihtiyacı olmadığı su götürmez gerçek, destekleyen arkadaşlara da "siktir git" diyecek değiliz ama, sana da demeyeceğimiz anlamına gelmez şimdi,

    (bkz: siktir git)

    ha gitmeden önce (bkz: koydukça havası sönen takım)'ının derdine düş bence önce 5 sonra 3 yedin gelmiş burada hala beşiktaş diyorsun, desteklemem diyorsun güldürüyorsun..
  • bir karar verin oğlum dedirten başlık. hayır bizi bağlayan bir durum yok ama en sonunda kendi aranızda tebrik ediyor muyuz etmiyor muyuz kavgası çıkacak.
  • katılmadığım durum.

    hiç uzun uzun yazmaya gerek yok sadece şunu diyorum,

    "işini iyi yapan herkes takdir edilmeli. "