şükela:  tümü | bugün soru sor
  • gündeme gelen son haberler doğrultusunda ortaya çıkan durum. habere göre ankara'da açılacak hacı bayram veli üniversitesine, gazi'nin rektörlük kampüsü dışında yer alan tüm birimleri yeni üniversiteye bağlanacak. tıp, dış hekimliği, hukuk, iibf , mühendislik , mimarlık öğrencileri hacı bayram veli üniversitesi öğrencisi olacak yani.

    logosunda gazi mustafa kemal atatürk'ün imzası olan, bizzat atatürk'ün girişimleri sonucunda oluşturulmuş, köklü bir mazisi olan, yıllarca ülkeye çeşitli dallarda değerli insanlar kazandırmış bu üniversitenin; cumhuriyet değerlerini bir bir yok eden zihniyetin elinde bu duruma düşmesi tabiki şaşırtmadı.

    ayrıca binlerce öğrencinin mağdur olacağı açık ve net bir şekilde ortada. fakat unutulmamalıdır ki mustafa kemal'in ve cumhuriyetin bir mirası olan bu üniversiteyi kolay kolay bitiremeyeceksiniz.

    destek olmak için tivitleyebilirsiniz; #gaziyibitiremezsiniz #direngazi

    imza kampanyası başlatılmış; https://www.change.org/…tarters&utm_medium=copylink

    haber: http://www.sabah.com.tr/…azinin-yarisi-haci-bayrama
  • her biri harvard ve oxford gibi üniversitelerde okumuş olan güzide ekşi sözlük yazarları tarafından dikkate alınmamış olay.
    bizzat atatürk'ün emriyle kurulmuş bir üniversite ortadan kaldırılıyor ve kimsenin sesi çıkmıyor,çok yazık çok...
  • karşı çıkan öğrenciler terörist ilan edilecek.

    bırak gaziyi, üniversitenin ü sünü bilmeyen zırtaboklar tarafından bu öğrenciler küfür yağmuruna tutulacaklar.

    ve bunun adına demokrasi diyecekler.

    sırf atatürk ismi var diye de liboşlar ve senelerdir islamcı faşizmi destekleyen bir kısım sol görünümlü hayvanlar tarafından da gereksizdi zaten diyerek bu fikri ortaya atan kıt beyinliler alkışlanacaklardır.

    adım gibi eminim; üstüne bir de mağduriyet yaşacaklardır.
  • --- spoiler ---

    bu toplantıda bir konuşma yapan sağlık eski bakanı halil şıvgın, ankara'nın en büyük eksikliklerinden birinin hacı bayram-ı veli hazretlerinin adını taşıyan bir üniversitenin olmaması olduğunu söylemişti.
    --- spoiler ---

    çünkü kesinlikle tek eksiğimiz buydu.

    ama yedirmezler, koca üniversiteyi bu bidonlara yedirmezler.
  • nasil bir cumhuriyet düşmanlığı ise kac senelik universitenin en iyi bolumlerini bile dagitmaktan zerre çekinmiyorlar..

    okuluma çok kızarım, söverim bazen ama gazi mustafa kemal'in mirasını size yedirtmeyiz..
  • fikriyatları hep bozmak bunların
  • büyükberberi biter yökü gelir, yökü biter hacı bayram velisi gelir....
    bi yeter ulan!

    (bkz: up up up)
  • hadi küçük ülkücüler göreve, istisnasız bütün kampüslerde çadırlar kurup artistik yapmayı biliyorsunuz adam olunda üniversitenizi* böldürmeyin.

    edit: şuna da ayrı ayar oldum, lan gazi deyince kimsenin aklına direkt mühendislik, diş hekimliği, hukuk gelmez turizm fakültesi gelir yıllardır türkiye'de bu alanda öğrenci mezun edip de işssiz bırakmamasıyla övünen üniversitede ilgili haberde adı geçmiyor ya ayıp.
  • ne yazık ki birçok üniversiteye yapılan şeydir.
    edit:imla