şükela:  tümü | bugün
  • bekliyoruz....neden ..i$ yok guc yok..uyku hic yok..
    insanlar i$e gitmek icin sabah kalktiklarinda biz hala burda oluyoruz......burda sozlukte....birer gece bekcisi gibi...dusunceli..yanliz..
  • geceyi kimse calmasin diye nobet tutan emekci.
  • gündüz bekçisinden farkı bunun vampir yakalama olasılığının daha fazla olmasıdır...
  • (bkz: nightwatch)
  • standart mesai saatlerinin reverse'unde ikamet eden, olasi cikabilecek problemleri (hirsizlik, yangin, su baskini vs) kisa surede cozume ula$tirmaya yonelik, agirlikli olarak caydirici amacla kullanilan cali$an turu. bilgisayar, televizyon, her tarafi gorebilecek yapida bir kulemsi oda, telsiz duzenegi gibi $eyler var iken eglenceli gozukebiliyorsada normalde bunlarin hicbirinin olmadigini du$ununce oldukca sikilan bir cali$an gurubu olsa gerek bunlar. evet, boyle.
  • okan bayülgen'in zamaninda, aslinda olacagini bahsettigi ve kendisini hic bir zaman taniyamayacagimizi belirttigi meslek dali.
  • tek bir bölümünü izlediğim halde hala aklımdan çıkmayan çıkamayan, yolda yürürken bile anımsadığımda durup kahkahalarla güldüğüm aslıhan öncü nün flash tvde yayınlanmış programı. nerden başlasam nasıl anlatsam bilemiyorum. gece proje yapma amacıyla toplanmış ama saatler geçtikçe tüm enerjisini yitirmiş, tv karşısına uykulu ve umutsuz gözlerle çökmüş, yeni bir enerji dalgası bekleyen biz zavallılara ilaç gibi gelen, gecenin 4 ünde gözlerimizi gülmekten yaşartan, canlı yayına telefonla bağlanmayı bile denemize yol açan bir programdı bu.
    önce formattan bahsetmek lazm. gece bekçisi programın adı, ee gece bekçimiz de aslıhan öncü tabi. kendisi gece bekçisi kılığında. kafasında bir şapka altında bir sütyen ve de bacaklarını açıkta bırakan bir etekle ne kadar bekçiye benziyorsa o kadar tabi. dekor da tabi ki sokak gibi yapılmış. elektrik direği telefon kulubesi duman (ki buna sonra tekrar değinecez) falan filan. konuklar da bi bankta oturuyor. bir konuk telefonla katıldığında telefon kulubesinden konuşuluyor, ya da telefon sesi geliyor o telefonu açıyorlar sonra konuşuyorlar.

    bizi şok edip yere düşüren bölümde 3 konuk vardı. dansçı teo, popçu seçil ve bi de popçu bi eleman, ona da coni diyelim. bu dört gerzeğin boş diyaloglarıyla program ilerlerken gece bekçimiz teo dan bi dansetmesini istedi. zenne ile kertenkele arasında bi yaratık olan teo, taytlarıyla sahneye fırlayıp dansına başladı.
    bazen kelimeler yetmiyor. teo sahnede çıldırdı diyelim. abuk subuk saçma sapan kolunu bacağını savurarak tekmeler atarak zıplayarak dansetti bu şahıs. ona gülmekte iken başka bir detaya kaydı gözümüz. bir detay olması planlanan duman aleti bozulmuştu büyük ihtimalle, ve sokağımız duman içinde kalmıştı. önce kendinden geçmişcesine danseden teo hiçbirşeyin farkında değildi ama, canlı yayında boğulma tehlikesi atlatmakta olan arkadaki üçlüye setten sular getiriliyor, yelpazeler yapılıyor, moral veriliyordu. öksürükler içindeydi hepsi. neyse sonra reklam falan girdi, dönüldüğünde hava biraz açılmış, sette insanlar kendilerine gelmeye başlamışlardı. aslıhan öncü muhteşem dansından dolayı teo yu tebrik ettikten sonra "çok terlemişsin öpmiyeyim!" diyerek teo yu üzmesinin ardından, teo sahne arkasına gidip insan gibi giyinip gelmişti.

    program telefonla gürcistandan katıldığını söyleyen bir elemana aslıhan öncünün "nerden? kürdistandan mıııı? " demesiyle siyasi bir boyut alırken, popçu olduğunu tahmin ettiğimiz coni nin, "türk popunda herkes berbat herkes berbat kimsede eğitim yok, bi ben sivriliyorum aradan " tadında bişeyler dedikten sonra "ha tabi bide sen seçilciğim" demesiyle yeniden yön değiştirdi.

    katılan diğer konuklarıyla, hatırlayamadığım binlerce komik detayıyla, dekoruyla, bekçisiyle hayatımda gördüğüm en rezil programdı. ve işin üzücü yanı bu program gece 3 te flash tv de canlı yayınlandı. tüm türkiyede 6 kişi falan bu anı yakalayabildi, ama videoya kaydetmeyi akıl etmemiz üzüntümüzü biraz hafifletti. bu programa çıkan aslıhan dahil 4 kişiye sonraki 2 yıl boyunca hiç bir kanalda rastlamamam da kafamda yoksa duman aleti program sonunda bir faciaya mı yol açtı sorularını getirmiyor değil.
  • teonun ayağındaki eskimo cinsi kürklü/ tüylü çizmelerini, pelerinini, kleopatra makyajını, üstündeki panter desenli body / slip tarzı tek kollu kumas parcasını asla unutamam...
  • temizlik yapanları da vardır.
    ofiste gece yalnız kalındığında insan dellendirme özellikleri belirir bu adamların.
    her şeyi gürültüyle yaparlar, kapıları çarparlar, süpürgeyi bütün merdiven kenarlarına tek tek ve özenle vururlar, bağırarak telefonla konuşurlar, söylenir ve fikir beyan ederler.
    "çok iyi, herkes çalışıyor burda geceli gündüzlü... de elektirikler hep açık... karşılıyor mu acaba bu kadar masrafı" derler.
    olmazsa olmazdırlar.