şükela:  tümü | bugün soru sor
  • en doğal duygulardan biridir. başlığı bilerek böyle açtım zira aramaya inanmıyorum. yok bakire olmayan kadınla beraber olan erkek türü başlıklar çıkacak karşıma amk.

    bazen benzer başlıklar açılıyor ve bizleri sinirlendirmeye çalışıyorlar. hani kadını seviyoruz ya belki bu tür ipnelik yaparlarsa canımızı sıkabilirler. oysa bir kadın doğal olarak geçmişinde illaki birilerini sevecek ve öpüşecek, icabında sevişecektir. şu an sizinle beraber olmasının tek nedeni başkalarında aradıklarını bulamaması olabilir. çok fazla irdelememek gerekir diye düşünüyorum. sevişirken adamın penisini seninkinden daha güzel emmiş bile olabilir. mesela sana oral seks yapıldığında 2 dakika dayanıyorsundur, eski sevgilisi yarım saat ağzına vermiştir amk nefessiz kalmıştır. senin çükün bamyadır eski manitasında kol gibi yarrak vardır kökünü görmüştür. taşşaklarına kadar emdirip ağzına attırmış olabilir. eh tüm bunları yapan adam domaltıp çatır çatır ters ilişkiye illaki girmiştir. ha eğer yapmaz diyorsan, belki de o dönemler hayır olmaz diyemiyordu. canı acıya acıya veriyordu nereden bilebiliriz? seninle yapmadıklarını başkasıyla yapmadığı manası taşımaz ki amk.

    sonuç olarak o kadar da umursamıyorum zira ben başkasıyla sevişmiş bir kadını sevemem fakat başkasıyla sevişmiş kadını sevenlere de gavat gözüyle bakmam, saygı gösteririm.
  • gecmisinde baska bir kadinla cilginlar gibi sabahlara kadar sevismis bir adami sevmekten farki yoktur.

    bu cagda hala birileri birilerini sevebiliyorsa ama sıcacık, sevimli taktir edilesi kisilerdir. ancak yapamayana saygı gosteririm.
  • üstünde çok fazla durulması gereken konudur.bir kadının geçmişi benden önce beni ilgilendirmez,önemli olan benimle birlikte iken yaşadığı hayattır.ben de bakir bir erkek olmadığıma göre bir kadının da bakire olmamaya hakkı vardır.sosyal anlamda anlaşabildiğim kim var ise kapım açıktır.geçmişe dair yaşanmışlıklar hiç bir şekilde baz alınamaz..

    not:bu konuda baya bi dolu olduğumu anladım şu an..
  • yapana da yapamayana da saygı göstermediğim, iki grubun da anasına sövmeme vesile olmuş sevme eylemi.
  • hayatına ben girmeden önceyse umrumda bile olmaz. ben hayatına dahil olduktan 5 dakika sonra bile olduysa, hayatına sokarım.

    doğal olandır yani, tatava yapmayın.
  • böyle diyince içim bi tuhaf oldu.
    şimdi benim erkek arkadaşım defalarca başka kızlarla çatır çatır düzüştü şimdi benimle birlikle :( kim bilir nelerine boşaldı.
    kaç kere gözlerinin içine bakıp seni seviyorum dedi. kim bilir onu hayal edip kaç kere osbir çekti..
    kaç defa telefonda seks yaptılar. aman allahımmm düşündükçe deliriyorum..
    kokusunu içine çekti belki ona oral seks yaptı kız onun saçlarını çektii..
    kızın ağzına dili felan soktu french kissin anasını ağlattılar belki..
    kalçalarına defalarca şaplak belki de..
    kız boynunu felan emikledi.. rocco siffredi edasıyla belki...aman allahım tansiyonum düştü.

    (bkz: şuan ağlıyorum ve entry giriyorum)` `
  • ne çok iğrenç herif varmış burada dedirten başlık. sevişecek tabii. sen de seviştin o da sevişecek. kabullenemiyorsan yapamıyorsan ayrılırsın olur biter. kötü bir şey değil ki bu. sonuçta seninle birlikte olmasının bir sebebi var.
  • sevgiye giden yol sikişen cinsel uzuvlardan çok sevişen düşüncelerdir.
    aklın sikinde beynin götünde değilse bunun bir önemi yoktur.
  • eğer her fırsatı değerlendiren bir erkek tarafından sorun ediliyorsa komiktir. hayatında iki kadınla aynı anda beraber olma hayaliyle yanıp tutuşan kekolar tarafından daha çok sorun edilir. hiç kimseyle beraber olmamış birini almak istiyorsanız köyden eli ayağı düzgün helal süt emmiş birini alabilirsiniz.