şükela:  tümü | bugün soru sor
  • yazdıklarının görünmesi insanlara faydalı olacağını düşündüğüm için başlattığım kampanya.

    bilenler bilir böyle bir doktor çaylak var aynı zamanda 217 takipçisi var yani insanlar takip edip bi'şeyler öğreniyorlar ama sözlüğü sadece okumak için kullananlar yani üye olmayanlar bu yazılanları görmüyor. herkesin bilgilenmesi için kampanyaya destek vermenizi rica ediyorum.

    edit: takipçi sayısını nereden görüyorsunuz diyenler olmuş.*

    ekşi sözlük resmi uygulamasını kullanıyorum .
    kullanıpta göremiyorsanız bi güncelleyin isterseniz.
  • katıldığım önerme. gayet güzel entryleri olan çaylak. benim de çaylak olduğum dönemde takip ettiklerimdendi. entrynin hakkını veriyor. yazdıklarının daha fazla kişiye ulaşmasını isterim.

    edit: adam yazar olmuş.
  • entrylerini çok anlamasam da*, çok fazla takipçisi olan yazar/çaylak. ayrıca çok azimli, tam bir savaşçı. çaylak arkadaşlar gönül koymasın ama.

    edit: liyakat diyoruz, bence layık.
    sözlük yönetimi çaylak alımını daha uygun şekilde yapsa da arada kalmasak?
  • süper.
    iktidara liyakatten yüklen, sonra gel aynı boku burada ye.

    eğer bu sığır yazar yapılırsa yarın sikim için hesap açıp, yazarlığının onayı için kampanya başlatmazsam ben de karamanoğlu galvanize değilim.

    edit: well well well... dostumuza merhaba diyelim arkadaşlar:

    pipi of the galvanize

    (bkz: pipi of the galvanize'ı yazar yapıyoruz kampanyası)
  • yarın sabah yaparlar merak etmeyin. geçenlerde de amcanın tekini böyle bir kampanya dahilinde yazar yapmışlardı.

    yosun amca yazar yapılsın kampanyası /@hasirt to the blackboard

    edit: "ben demiştim" demeyi hiç sevmem ama ben demiştim.
  • desteklediğim kampanya..
    elektrikli koyun, debeleme terse, ahmet necdet sezer gibi uzatılabilecek listede bilgi içerikli yazan çaylakların da yazar olması lâzım.. yazarlık da para etmiyor gerçi ama olsun..
  • kampanyayı görünce yazarın profiline baktım, genellikle tıp konusunda entryler var, beni ilgilendirmez ama güzel şeyler bunlar pentoksik, heptortor falan. desteklediğim şahane kampanya.
  • bunu da yazar yaparlarsa algoritmasından girer satılık sözlük hesabından çıkarım.

    (bkz: torpile hayır)
  • adam tus'a antreman yapmış ekşide ;ne yapalım atamasını da buradan yapalım?
  • (bkz: anlamadığı bilginin insana gereksiz gelmesi)

    burada ille de popüler konular, ortalamaya hitap eden bir dil olacak diye bir şey yok.

    burası çarşı-pazar sözlüğü, sokak-tribün sözlüğü olduğu kadar felsefe, tıp, fizik sözlüğüdür de.

    herkesin bilgi edinme hakkı var. bilginin içeriğinden, sınıfından bağımsız olarak.

    edit: sırasını beklesin, olsun. hemen olsun demiyorum.