şükela:  tümü | bugün
  • hafif sıyrık, bi tarafı çürümüş, pis, bi tarafı sulu,o sulu tarafı ekşi ama bol c vitaminli ve yararlı..her türlü kötü yanına rağmen insanın yiyesini getiren portakal benzeri bişey..aman da aman hoş gelmiş...hayatıma...gitmesin hiç...

    (bkz: siz de almaz mıydınız)
  • beni yepyeni yemek türleriyle tanıştıran, free hugs'a bambaşka açılarla bakmamı sağlayan, bana gülen, beni seven (öhüh) bambaşka bir insan.. senede bir doğum günü kutlanan biri; o, bizden biri. [ne kadar uğraşırsam uğraşayım yıllık formatında oluyor be bu entry]
  • 8 aydır çaylak olan ve geri döneceğinden şüphe duyduğum yazar.
    edit: ivedilikle göt olan yazar.
  • bir çok derde deva, bir çok yola en iyi arkadaş, bir çok rakı sofrasında aranan adam, kendisine karşı pozitif duygular beslediğim.
  • hem mükemmel yemek yapabiliyor, hem de ağzı iyi laf yapıyor..

    tam bir yemekteyiz yarışmacısı.
  • uyku sırasında ve uyandığı an gerçekten çok ilginç birisi oluyor. tribün ateşi isimli ütopik programı izlememiz yüzünden salonda uyuyup kalmıştık ki gayet beklenen bir olaydı bu. sabahın 4 ünde sayın gelen gecer mdmx:

    - cidden gerizekalılığın dik alası bu. abi kalk sende yerine yat ya. bu ne ya..

    hipnoz edilmiş gibi gidip yerime yatmıştım valla bu olayda. başka bir olayda ise rüyasında ne görüyorsa artık;

    - "abi mekanizma dediğin işte böyle olur ya. eres hoca* işte ya " diyerek tekrar uykusuna devam etti. gerçekten garip birisi.
  • artık uçak benzini fiyatları onu da ilgilendiriyor!!!! yok lan özel jet almadı, zippo'su oldu. neden almadı? çevreye çok zarar veriyor da ondan.
  • bugün gözümün önünde iki kere vücudu attı. sonra da hiçbir şey olmamış gibi "ee ne yiyelim?" dedi. çok ilginç gerçekten.

    (bkz: vücut atması)
  • mdmx baba dergahına her gittiğimde burnuma kıbrıs göbek rakısı dayayan can. tamam lan, hiç boktan diil. süper rakı. ikinizin de hastasıyım.