şükela:  tümü | bugün
  • turkiye'de de yer yer rastlanan isaret. ornegin abant ve amasra gibi yerlerin yakinlarinda bulunur.
  • söz-müzik: mustafa sandal olarak tanımlanabilecek şarkı. mustafa sandal yurtdışında görmüş de levhayı çok enteresan bulmuş: geyik çıkabilirmiş yani hayatta herşey olabilirmiş, baksana yol kenarından aniden geyik atlayabilirmiş, ne kadar beklenmedik vs vs blah blah.... google hazretleri sağolsun bu şarkının da sözlerinden bizi mahrum etmiyor. herşeyiyle üst düzey yaratıcılık ürünü olduğu kesin yalnız mustafa sandal biraz daha geç kalsa böyle bir şarkı yapmak serdar ortaç'a kısmet olurdu herhalde. ben adından gayrı bir şeyini bilmez idim, ilk kez bugün sözlerini okudum. müziğini duymadığım için kendimi şanslı sayıyorum. aşağıdaki sözlerden en ufak bir mana çıkartabilen varsa beri gelsin.

    yolda gidiyorum yolum uzun
    saklamayana kalır benim yüzüm
    yolda gidiyorum yolum hüzün
    ağlayana kalır bir tek gülüşün

    mümkün olabilir
    uykum gelebilir
    başım dönebilir
    kime sordular da başa aldılar
    günah olabilir
    sevap (cevap) olabilir
    geyik çıkabilir
    kime sordular kaderi yazdılar

    kimin elleri gözleri kaşları
    yakışır mı sana bir tek bakışları
    söz verdim bir çok kez
    tutamadığım gözyaşları

    hani elleri gözleri kaşları
    yakışır mı sana (bana) bir tek bakışları
    söz verdim bir çok kez
    koyamadım yerine taşları
  • yillarca espri sandigim trafik levhasi, gercekmis.
  • yine adetten olduğu üzre sözleri kötü, müziği güzel olan bir mustafa sandal şarkısı. izel seslendirmişti vakti zamanında.
  • vakti zamanında geyiğin birden pat diye karşımıza çıkıp, arabayı durdurup, hepimizi yiyecebileceği anlamına geldiğini sandığım uyarı tabelası. kenarı dağlık, ormanlık olan yollarda çoğunluktadırlar.
  • -çok pis geyik var haha.
    +evet. adam evinde traktör yapmış lan bildiğin.
    -nasıl?
    +evden çıkaramamış ama.
  • mustafa sandal'ın gerçekten çok güzel müziğe -yine- çok kötü söz yazdığı şarkı.

    kendisinin türk pop müziğine paralel olarak iyice oryantalleşmeden önceki son virajda yaptığı şarkılardan biri.

    izel'in emanet albümündeki 3. parça.