şükela:  tümü | bugün
  • muhtemeldir. etrafımda ak partiye bir daha oy vermeyi düşünmeyen kişilerin bu gösteriler, yakıp yıkmalar sonucu tepki olarak ak partiye oy vereceklerini gözlemliyorum. eylemler iktidar karşıtı olmasına rağmen, iktidara yaramaktadır. biline..
  • bir ihtimal.
    oy kazandırır mı bilemem ama bu gezi parkı eylemi daha doğrusu sadece sivil itaatsizlik olarak başlayıp polisin dangalakça müdahalesi sonrası rengi değişen, şirazesi kayan olayların, halk içindeki bazı çizgileri kalınlaştırdığı bir gerçek.
  • (bkz: yav hee he)
  • şakirt hezeyanıdır, ben de etrafımda ak partiye oy verenlerin iyi oldu azıtmıştı anlamında sözler söylediğini görüyorum.

    not: @2 hunharca...
  • eğer polise o orantısız mudahaleleri yaptıran telsiz mesajlarının ya da talimatların ya da sözlü direktiflerin ilk elden sahipleri hakkında inandırıcı işlemler yapılmazsa gerçekleşmesi imkansız olan bir tez.
  • en yakın seçimlerde önermenin doğru mu yanlış mı olduğu anlaşılacaktır, o zaman kiminle dalga geçecek kendini komik sanan bu arkadaşlar bakalım..
  • deveye diken insana siken prensibiyle yaşayanların yapacağı eylemdir.
    orgazm taklidi yapmayı unutmayın.
  • katılmadığım önerme
    bilakis doygunluğa ulaşmış ve şişmiş bir oy bütünlüğü varken, bilakis oy vermeyen veya oyunu kaydıranların paritlerine dönmesi de muhtemeldir..
  • eylemlerin sonucunda akp diye bir şey kalmaması durumunda önem kazanmayan düşüncedir.
  • hakikaten çok enteresan bir şekilde doğru bir tespit. gözümle görmesem aha bu kulaklarımla duymasam inanmazdım. herifçioğlu geldi bugün bana taksim'e gittin mi mitinge dedi. sonra valla ak parti'ye kesinlikle oy vermezdim ama dedi -ki kendisini tanırım mhp'nin tabanından oluyor kendisi- bu seçimde bu olaylara inat vereceğim ak parti'ye. ne desem bilemedim. nerelere gitsem çözemedim.
hesabın var mı? giriş yap