şükela:  tümü | bugün
  • erkut abinin ilgi alanına girmiştir.
  • ipne denmemesi gerekir. kimse gitar calmayı bilerek dogmuyor. bugun bu bensem yarın sizin cok sevdiginiz biri olabilir yapmayın, lütfen.
  • pezevengin tekidir. üstüne bir de "hacı gitarla fotomu çeksene, face'e koyyum." der. ben de hemen çekerim tabi...böylece söz konusu pezo, yarrak gibi tutulan gitarla face alemlerinde nam salar.
  • genelde insanlara rahatsızlık verdiği için dışlanan, hor görülen arkadaş.
    ama ne yapsın adamcağız, müzik aşkıyla yanıp tutuşuyor. gitarı da görünce bir heves sarılıyor işte, ne de olsa ses kaynağı hem de melodik. pek atonal çalıyor, evet. diyeceğim var size ey rahatsız olan insan kitlesi:
    bırakın çalsın!
    bırakın hevesi kursağında kalmasın yavrucağın!
    günün birinde o arkadaşınız gitarist olduğunda, sizin de koltuğunuz kabarmayacak mı? insanlar ona dair beğenilerinden bahsettiklerinde kendinizi "çok yakın arkadaşımdır" derken bulup, bundan haz duymayacak mısınız?
    o ki müzik denilen hadiseyi kanında hissediyor, o ki bu şekilde dünyaları dışa vurmak istiyor. siz engeli olmayın!

    aslan o, kaplan o... can, canan, cavidan o!

    not: evet kafa s*kiyor!
  • o kadar da anlamıyor değildir. en azından nothing else matters introsunu biliyordur.
  • bu tür arkadaşlar adı üstünde gitardan zerre kadar anlamadığı için gitarın solak olduğunu farketmezler veya farketseler bile bu onlar için sorun teşkil etmez.

    (bkz: tecrübeyle sabit)
  • benimde böyle bir arkadaşım var.* gitardan zerre kadar anlıyordu ama. hiç bilmemekle çok az bilmek arası yani. eve gelip gittikçe sürekli gitarı alıp kendi başına takıla takıla en sonunda kendine has bir beste yaptı.

    neyse ilerde bir gün ünlü falan olursa karizma yaparım ona ben öğrettim diye.

    ya da yok lan ne karizmazı gider kendime şukela bir tane les paul aldırırım. ya ne sandıydın?
  • benim. medeni cesaretle söylüyorum. fotoğrafım bile var.
  • tamam, bu benim biraz, ne var!

    ama ben irlandalı tekniği ile meşgul olduğum için, en azından kafa sikmiyorum. tırnağını kullan yeter, bir aşağı bir yukarı. neler çalınıyor öyle bir bilsen! hey yavrum benim heey!!!
  • eğer gitar çalmayı biliyorsanız size diyeceği ilk şey; " hacı, bana am basmayı öğretsene" olacak arkadaş.
7 entry daha