giyinik kadının çıplak kadından daha seksi olması
-
-
(bkz: giyinik kadı)
-
%100 doğrudur.
giyim binlerce yıllık kültür birikimi ile oluşmuştur ve insanı olduğundan güzel hale getirme amaçlı gelişmiştir. -
buzdağının görünmeyen kısmı her zaman daha fazla merak uyandırmıştır, normaldir.
-
çok basit. (bkz: merak) duygusundan dolayı. gördüğün an merak da gidiyor.
-
-
güzellik medeniyette mi yoksa ilkellikte mi diye kendi kendime soruyorum. evet doğru çoğu zaman giyink bir kadın daha güzel çıplak halinden. ama sanırım kusurları örttüğü için böyle düşünüyoruz.
medeniyet sadece kusurlarımızı örtüyor onları yok etmiyor edemiyor. -
giyinik hali erkeğin hayal gücünü devreye soktuğu için doğrudur. bazen bir dekolte bazen bir yırtmaç tetikler bu dürtüyü. o anki hayal gücü çıplak bir kadından daha fazla tahrik edebilir.
-
zamanında, 1-2 yüzyıl önce;
"hangi şair, güzel bir kadını görmenin yarattığı zevki resmetmek üzere masa başına geçtiğinde, onu giysisinden ayırmaya cüret edebilir? sokakta, tiyatroda, parkta, hiçbir ilgisi ve beklentisi olmamasına karşın ustaca biçilmiş bir tuvalet karşısında keyif duymamış, onun imgesini sahibinin güzelliğiyle ayrılmaz bir biçimde birleştirerek korumamış, böylece kadını ve elbiseyi bölünmez bir bütün haline getirmemiş bir erkek var mıdır?"
diye açıklanmıştır. -
doğru tespit.
kadını dişileştiren unsur kıyafetleridir. pek çok erkek çıplak kadından ziyade etek/elbise-külotlu çorap kombini yapan bir kadını daha çekici bulur.
ha şu ara mülteci istilası ve ekonomik bunalımdan endişe ederken millet nasıl takım taklavatı kaldırabiliyor hala anlayabilmiş değilim.
ekşi sözlük kullanıcılarıyla mesajlaşmak ve yazdıkları entry'leri
takip etmek için giriş yapmalısın.
hesabın var mı? giriş yap