• ariana grande’nin bugün çıkan yeni single’ı. diğer 2 singledan da daha başarılı buldum, keşke ilk single olarak bunu çıkarıp albümü daha fazla bekletmeseydi kötü oldu.
  • prodüksiyonu no ters left to cry gibi olmuş; sanki farklı türden 4-5 şarkıdan kesitler alıp oluşturulmuş gibi (zira no tears left to cry'ın da başı ayrı, ortası ayrı, gidişatı apayrı.) şarkı iyi olsa da bok edilmiş, şarkıya hiç gitmemiş yerler de var nakarata girmeden önce rapimsi şeyler gevelediği kısımlar gibi.

    neyse, dinlerken allah affetsin.
  • ariana grande’nin 17 ağustos’ta yayınlanacak olan dördüncü stüdyo albümü sweetener’ın ikinci single’ı.

    lyric video için

    klibin müzik videosu yarın yayınlanacak, yönetmenliğini ise no tears left to cry’ın videosunun da yönetmenliğini yapan dave meyers üstleniyor. şarkı aslında 20 temmuz’da yayınlanacaktı ama grande bir hafta erken yayınladı.

    şarkı yazarları no tears left to cry’ı da yazan max martin, ilya ve savan kotecha. grande bir kez daha şarkıyı yazan kadro arasında yer alıyor.

    bence şarkı iyi ama ariana’yı bir üst seviyeye çıkarabilecek bir çalışma değil. sözleri daha iyi olmasına rağmen no tears left to cry’ın prodüksiyonu kadar başarılı değil. dangerous woman‘ın ikinci single’ının into you olduğunu düşünürsek, şarkının sönük kaldığını bile söyleyebilirim.

    twitter’da bir fan bu şarkının, grande’nin nişanlısının, büyükannesinin ve ekip arkadaşlarının favorisi olduğunu söylemişti ve bir aydır oluşturulan hava bu izlenimi veriyordu ama ben öyle üst düzey bir şarkı göremiyorum.

    şu ana kadar yayınlanan single’ları şu şekilde sıralardım sanırım:

    no tears left to cry ~ god is a woman >>>>>> the light is coming

    ben hala grande’ye level atlatacak, onu katy perry ya da lady gaga seviyesine getirecek işler bekliyorum ama yayınlanan tüm single’lar şunu gösteriyor: grande yerinde saymaya kararlı.

    sanırım şarkıyı mtv video müzik ödülleri’nde söyleyecek. her ne kadar ilk 10’a gireceğini düşünmesem de klibin ve performansların yardımıyla iyi bir yer edinebilir. tabii radyolarda no tears left to cry kadar yükseleceğini düşünmüyorum.

    bugüne kadar hep albümü beklememiz gerektiğini belirttim ama artık şunu rahatlıkla söyleyebilirim, sweetener’ın, dangerous woman’dan daha iyi olacağını sanmıyorum. bence my everything seviyesinde bir albüm gelecek.

    ayrıca the light is coming’i promo single olarak bırakmaları isabet olmuş.

    not: görünen o ki grande de uzun şarkı ismi modasına uymaya başlamış. umarım bu kadar uzunlukla yetinir de paragraf gibi şarkı isimleri seçmeye başlamaz ahaah.
  • öff, hiç iyimser yaklaşamayacağım kimse kusura bakmasın. kötüye kötü demek, iyinin hakkını korumaktır. yine gayet yetersiz ve herhangi bir numarası olmayan ariana grande şarkısıdır. daha ilk single no tears left to cry yayınlandığında kıza onca hakaretlerde bulunmuştum, sen artık devler liginin en büyük adayısın, bu şarkılarla mı çıkış yapıyorsun diye ama beterin beteri varmış kesinlikle.

    bir kere şarkı asla the light is coming kadar vahim değil, bunu açık yüreklilikler söyleyebilirim. albümden çıkan hiçbir şarkı müthiş değil zaten. sadece aralarında dinlenebilir olabilecek seviyede olanı no tears left to cry. god is a woman'da ortalama, 3. sınıf, myspace'ten keşfedilen bir amerikalı şarkıcının söyleyebileceği basitlikte, sevimsiz bir şarkı.

    yahu kocaman bir sesin var, deli gibi de seni destekleyen bir kitle var arkanda. üstelik kariyerinin en popüler dönemlerinden birini yaşıyorsun ve bu tarz işlerle mi dönüş yapıyorsun sektöre ? gerçekten bu işleri yönlendiren ekipteki herkesi falakaya yatırmak istiyorum. aynı bok christina aguilera ve britney spears'ın ekibi içinde geçerli. ulan bu sektör, herkesi ama herkesi yutup, yok edebilecek kadar keskin hatları olan, tehlikeli bir sektör. hata yapma şansın 1'i geçmezken, bu kadar sülale rahatlığında davranmak neden ?

    boşu boşuna analiz yapıyoruz burada anasını satıyım. sikimsonik, benim vokal aralığım buuaaaaaağğğhh diye bağıracağı, sıkıcı bir albüm geliyor. bu kadının into you gibi bir şarkısı var ya, daha ne diyebilirim ki ? gerçi o şarkıyı bile 2. single yapacak kadar da köylü. otur, sıfır.
  • dinlerken korktuğum,*taze çıkmış bir ariana grande şarkısıdır. hoşuma da gitti hani. no tears left to cry şarkısı gibi fantezi, bilim kurgu şeysi içerir. mitolojik havası da vardır.
  • bence kesinlikle kötü bir şarkı değil. fakat ariana main pop girl olduğu içim haliyle beklenti yüksek. herkes into you’dan bahsediyor fakat bir daha bir into you gelmeyecek. ınto you ariana’nın toxic’i dir, bad romance’i dir. ben yine gayet iyi bir albüm geleceğini düşünüyorum. the light is coming saçmalığını saymazsak gayet sağlam ve dinlenebilir iki şarkı sundu bize.
  • ariana grande’nin ilk iki vasat single’ından sonra dün klibini çıkardığı yeni şarkısı. bize kötü iki tane şarkı sunduktan sonra bu şarkıyı inanılmaz beğendim. kötünün iyisi olmuş. (bkz: the light is coming) gibi bir felaketten sonra ilahi gibi geldi. klibi çok çok başarılı bir o kadar da otantik olmuş. en azından albümün (bkz: sweetener) devamı bu şarkı gibi olsa listelerde ilk sırayı göremese bile floplamaktan kurtulur. güzelim çiçeğim artık başka saç tarzı yap ayrıca, 4.albümde de hala aynı tarz bıktık bıktık.
  • çok ilginç bir kliple gelen ariana grande şarkısı.
    ben daha realistik bir klip bekliyordum ama baya farklı bir çalışma ile gelmişler. sahnelerin farklı mitlere gönderme yaptığını ve bazılarını yeniden canlandırdığı düşünülürse çok da saçma değil. ancak şunu söylemeliyim ki o kadar çok sahne var ki her birini çekmek, özel kısımlarını seçerek böyle bir araya getirmek zor olsa gerek. bundan olabilir ki bazı sahnelerde efektler çok bayağı kalmış. ben bu kadar gerçeklik ve yapaylık kırılımının olduğu kliplerde biraz kayboluyorum. çünkü her iki tarafın da farklı estetik gereklilikleri var birbirinden farklı olarak. ya ikisinde de kötü bir iş çıkarıyorsunuz ya da birinden birinde. ikisinde bir akışı yakalamak demek, klibinizin gerçeklik veya yapaylık öğelerinden ikisini de yeterince içermemesini gerektiriyor. bu yüzden ben biraz soft yapaylıkta kalmasını dilerdim klibin. bunlar da ariana'nın mor bir boya karışımının içinde uzandığı kısım, yatağın üzerinde karanlıkta çekilen kısım falan oluyor.
    mesela kurtlarla olan kısım çok yapay durmuş.
    kitap sayfalarından yergilerin atıldığı konsept mükemmel, başlı başına bir klip olur ama bu şarkıya ve kompozisyona olmamış. (onlar da çok sevmişler ki uzun tutmuşlar.)
    mumda dans tam bir facia.
    kadınların arasında durması ve ifadeleri birbirine çok uyum sağlamış.(sadece kadınların daha farklı bir kıyafetle giydirilmesini tercih ederdim, beyaz helenistik bir elbise belki)
    çizimlerin olduğu sahne başlı başına efsane 2. tek başına bir klip olur.
    ariana'yı 3 kişinin desteklediği sahne başka bir klipten galiba. ellerinde kalmış koymuşlar. yazık ziyan olmasın.
    uzay temalı olan her bir sahne başka bir klipte yer almayı hak ediyor. galaksi içinde dans ettiği, dünyanın üzerine oturduğu veya da vinci çizimleri gibi gezegenlerin bir üçgen etrafında birleştiği sahnede ariana çok güzel ama bunlara gerektiği gibi hakkını teslim edememişler.
    müthiş tiradının olduğu sahne... bilemiyorum. yine tanrısal bir anlam içeriyor gibi ama olmasa da gözümüz aramazdı. ardından gelen kısım ile ben iyice kayboluyorum.
    bunlar dışında bahsetmediğim sahneler de güzel. herhangi bir sıkıntısı yok bence ama hepsi hepsi hepsi deyince kayboluyor işte insan.
    neyse, umarım ariana hak ettiği değeri görür. şarkı bence güzel, günümüz popülaritesine uyum sağlıyor. ortalıkta kayda değer bir iş yokken ariana'nın ortalığı ayağa kaldırması gerekiyor. bakalım neler olacak.
  • video kliplerde illumunati sembollerinden gına geldiğini gösteren ariana grande şarkısı.

    nerelerdesin ey michael sikkofield?
hesabın var mı? giriş yap