şükela:  tümü | bugün
  • ılk oldugunda cok korkutur, ikincisi de sasirtir, ucuncu de etkilemez, kanimca alismamak lazim boyle citlatmalara

    aylar sonra gelen edit: başlık başa kalmış. çıtlatmaları da bıraktım. yapmayın gençler
  • (bkz: o ne lan)*
  • eksi sozlugun vatan millete hayirli bir basligi daha. bu basligi gordum ya, demek ki hayatta aradigim her seyi bulabilirim.

    soyle ki, 3-4 ay once bende gogus citlamasi basladi, ilk baslarda, kastir, tutulmadir, kildir, yundur diye kendimi tenkit etmeme ragmen aradan gecen zamana ragmen surekli hale geldi. daha once hic boyle bir sey yokken, simdi her gun biraz gerilince cit diye gogsum citliyor. nedir bunun caresi, bir bilen, bir eden?
  • 20li yaşlardaki insanlarda da görülmekte olan durumun ekşisözlükteki mükemmel tıbbi başlığıdır.
    ben de sanırım bir senedir göğüs kafesimi çıtlatıyorum ve her seferinde wait but why * hissi yaratsa da kimseyle paylaşmamıştım. sol barda **seninle karşılaşmak güzel bir tesadüf göğüsçıtlatması. selam sana!
  • kendimi, kendime özgü leziz bir biçimde sakatladığım için bir süredir farkında olduğum şey.

    ağustos'ta kendimi sakatladım, evvelinde böyle bir çıtlama bilmiyordum. yine sakatlık anından yaklaşık 1-2 ay sonrasına kadar göğsümde ciddi ağrılar olmasına rağmen çıtlama falan olmuyordu. şu son birkaç aydır çıtlamaları duyar oldum.

    ''bir süredir doğru düzgün spor yapmıyorum, herhalde ondan oluyor'' diye düşünüp şimdi yeniden başladım. bakalım değişen veya düzelen bir şey olacak mı?
  • bende de olan çıtlama.
    sanırım spora bağlı olarak genişleyen göğüs kafesiyle alakalı.
  • bende de olan çıtlama.

    spor yapmıyorum. ergenlik biteli yıllar oldu. niye oluyo lan?
  • müptelası olduğum. günde en az üç dört defa çıtlatıyorum. gerçi ben olsam "kütleme" ifadesini kullanırdım.
  • bir dönem bende de sıklıkla olmuştur bu. korkmayın la parmak çıtlatmaktan pek bir farkı yok, yani bence yok, olsaydı şimdiye kadar etkisini gösterirdi. hatta hala ara ara olmaktadır, başlangıçta çok sık çıtlıyordu sonra yavaş yavaş kendiliğinden azaldı.