şükela:  tümü | bugün
  • robinson crusoe 389 bünyesinde açılmı$ çizgiroman dükkanıdır.

    galatasaray-yeniçar$ı caddesi'nde açılan bu dükkanda $imdilik sadece çizgiroman satılacak. ithal edilen orijinal çizgiroman manga ws.ler yurtdı$ındaki satı$ fiyatıyla aynı olacaktır. bu da okuyucu için büyük avantaj. amazon.com mecburiyetine de son verebilirler böylece.

    dükkana isim bulunması için dükkan bünyesinde bir tavsiye defteri olu$turulmu$tu ve gon ismi cuma ismini son anda atağa geçerek geçti.

    çizgiroman hayranlarının yeni bir alternatif adresi daha oldu. kitleye hayırlı olsun.
  • tekken3 ün osurukcubaşı
  • çok güzel bir kitapçı. çizgi roman temalı böyle bir tükana erişip vakit geçirebilmek bile çok değerli. önceleri bana da soğuk geliyordu personeli ama bunun müşteriyi rahatsız etmemek adına olduğunu düşünüyorum. yoksa soru sorup muhabbet açarsanız, zaten kendileri de çizgi roman seven çalışanlarla hızlı bir sohbet içinde bulabilirsiniz kendinizi.
  • son gönderdiği mailda "çizgi roman okuyan adamın sevgilisi olmaz" diyen çizgi romancı.

    çigi roman okumanın erkeklerin tekelinde olduğunu sanmalarına mı gülsem, yoksa cinsiyet ayırımcılığı yapmalarına mı kızsam bilemedim.
  • şirince bir çizgi roman dükkanı.
  • robinson crusoe 389 bünyesinde online satışa da başlamış.
    şurdan şöyle: http://www.rob389.com/
  • sahip olmak istediğim dükkan.

    binbir çeşit çizgi romanlarının yanında neil gaiman gibi süper yazarların romanlarını, romanların illustrated versiyonlarını, mangaları, envai çeşit çizgi romanlarla ilgili başka kitapları, incelemeleri ve illüstrasyon dergileri, süper tasarım kitaplarını, çizerlerin kitaplarını (charles vess'in resimlerinden oluşan mükemmel bir kitap vardı 40$'a mesela en son), az ve öz posteri (sandman 20. yıl posteri gibi) bulundurur.

    ayrıca her girdiğimde bir daha asla çıkmak istemem ama kendimi zorlayıp dışarı atarım. zaten uzun süre kalınca, hele de kasadaki arkadaşın bakışları altında tek başına olunca daha da kalmak ayıp geliyor. hayır, her seferinde bir şey almak da imkansız.
  • ayda minimum 2 kere, yüzlerce cilt ve fasikül halinde çizgi romanın teşrif ettiği, eşsiz çizgi roman mağazası.
  • çizgi roman çeşitleri, dükkanın içi iyi tamam da. çalışanlarının davranışları kötü olan çizgi roman dükkanı. en son şöyle bi diyalog gerçekleşti

    ben- batman dark knight returns var mı?
    çdç- yok
    ben - batman long halloween var mı?
    çdç- yok
    ben - batman year one var mı ?
    çdç - yok (artık siktir git dercesine) olanlar o tarafta işte bak oraya.

    sonra her gittiğimde soğuk davranışları da cabası. insan çizgi roman dükkanına gidince bir iki muhabbet etmek istiyor böyle sıcak ortam olsun falan ama yok arkadaş. bir de bazen müşterilerini yanlış bilgilendiriyorlar. spider man kraven's last hunt ı sormuştum o eski hikaye onu bulamazsın ancak sahaflarda bulabilirsin dediler. ama başka bi yerde yeniden basılmış cilt olarak aldım. şimdi okuyunca yazdıklarımı, nefret kusuyor gibi olmuşum. o kadar da kötü bi yer değil. hele ki insan ilk içeri girince çizgi romanların büyüsüne kapılmadan duramıyor.
  • çalışanlarının davranışlarından falan bahsedilmiş ama geçen gün gittiğimde ilk defa gördüğüm biri (ki adı tunç'muş) o kadar sıcak ve yardımcı biriydi ki direkt kanka olasım geldi.. 10 dakika içinde yaklaşık 32 soruya cevap verip bunların birçoğu için farklı yerlerden araştırma falan yaptı.. aldığım çizgi romanlar yağmurda zarar görmesin diye yaklaşık 5 dakika paketleme ve torbalama işiyle uğraştı.. 10 numara eleman..