şükela:  tümü | bugün
  • bir nevi android'in healthkit'e yanıtı.
  • taze çıkan bir google servisi. kullanmaya başlıyoruz bugünden itibaren. iyice tarikat gibi olduk anasını satayım. google bir şey üretsin de kullanalım modundayız.

    https://fit.google.com/
    https://play.google.com/…oogle.android.apps.fitness
  • kendi fitness programınızı, hedeflerinizi ve takviminizi ayarlamaya ve gelişiminizi takip etmeye yarayan, sade bir arayüze sahip google uygulaması. daha fazla aktivite ve profesyonel tavsiyeler eklenmesi programı daha kullanışlı hale getirecektir diye düşünmekteyim.
  • üç gündür kullandığım güzel hede. sabahları koşmaya çıktığım bu canım ülkede bana yoldaşlık etmekte kendisi. şahsen ben oldukça beğendim. ilk olarak arayüzü gerçekten kullanışlı ve sade. renkler insanı memnun ediyor. bi' de sadece kilonuzu ve günlük aktivite limitinizi girip kullanmaya başlıyorsunuz, öyle detaylı ayarlara filan gerenk yok yani. google hesabınızla eşleşmiş olması çohzel yani.

    günlük aktiviteleri normal adım, koşu, bisiklet vb. şekillerde gösteriyor. bunları da eğer isterseniz grafiklere döküp günlük ve saatlik olarak aktarıyor. haliyle de sizin geçmişinizi de tutuyor. eğer isterseniz silede biliyorsunuz tabi. ulan dedim acaba sallıyor mu alet bu sabah bi kontrol ediyim dedim. koştuğum, bisiklete bindiğim dakikalara baktım ciddi ciddi doğru sonuçlar veriyor. tutup adımlarımı sayamadım tabi de, süreler en ezından tutuyor. normalde sistem sizin vereceğiniz limit üzerinden çalışıyor. yani limitinizini dakikalık ya da saatlik olarak ayarlayabiliyorsunuz. ben 1 saat üzerinden ayarlayıp yapıyorum mesela. siz değiştirirsiniz isterseniz..

    her neyse güzel bi uygulama. telefonum* ile güzel bir dostluk kurdular. ciddi düşünüyorlarmış sanırım..
    alın kullanın efendim, pişman olmasınsınız..

    muhabiriniz skmh yeni zelanda kırsalından bildirdi.
  • bugün bisiklete binmişim, kendisi sayesinde haberim oldu:

    http://imgur.com/a/giceo

    en son 1 sene evvel binmiştim bisiklete ama google bindin dediyse binmişimdir. polemiğe girmem.
  • her gün düzenli kontrol ettiğim ve en az 1.5 saat yürüyüş hedefleyip sayesinde yeniden spora başladığım program.
    gayet güzel sonuçlar veriyor. hassas bir program
  • telefon uçak modunda ve ayarlarda konum bilgisi kapalı olduğu halde sabah bisiklete bindiğimi iddia eden uygulama. artık yastığın yanında duran telefona ne yaptıysam.
  • geçen gün google play store da gördüm ve merak edip yükledim. kilomu boyumu kaydedip kapattım. sonra az önce bir uyarı verdi "iyi iş çıkardın" diye. bir baktım bu gavur icadı arka planda sabah evden servise, akşam işyerinden metroya ve taksim'den tünele kaç dakika yürüdüğümü oturup hesaplamış bi de aferin çekiyor.

    arkamdan iş çevirmesine seviniyim mi üzüliyim mi bilemedim ama fikir güzel.
  • adım sayar maksatlı telefona yükleme niyetindeyseniz, "saat saatçiden alınır." mantığı ile gidin adım sayar alın. para vermenize de gerek yok.
    aile hekiminiz bunun için var. rica edin versin. 5 ay önce almıştım. adım sayısı doğru ve kullanımı pratik ama şimdi ortalama kaç km yürüdüğümü bildiğim için kullanmıyorum yatıyor kenarda.

    geçen üst komşuda gördüm, kadın gitmiş yürüyüş için cafcaflı casio saat almış. bu nasıl ayarlanıyor sen anlarsın diye çağırdı. yazık günah. adım saydırmak için bi alete o kadar para vermem ben.
  • google in sağlık uygulama şeysi.
    telefon takibi ile günlük attığınız toplam adımı, boy kilo ve yaş bilgilerinize göre yaktığınız kalorileri takriben hesaplayan uygulama.
    çok çok hızlı gelişen mobil uygulama, giyilebilir teknoloji kafasında çok yakın bir zamanlarda sürekli bahsedeceğimiz bir uygulama.
    yürüyüş, koşu ve bisikleti kendisi hesaplamaya çalışmakta, kendiniz elle yaptığınız egzersizleri ekleyebilmektesiniz.
    ilerleyen zamanlarda oluşan datalar ile kişiye özel programlar ve bildirimler sunması muhtemel.
    merakla izlemekteyiz.