*

şükela:  tümü | bugün
  • ayvalık yakınlarındaki intaland tatil sitesinde bulunan bir sokak adı. bi diğeri için (bkz: ve melankoli). sitede kayahanın evi olması ve bi zamanlar buranın reklamlarına çıkması dolayısıyla sokakların isimleri şarkılarının isimleridir.
  • 90'da zagrep'teki eurovision'da bizi temsil eden guzel sarki.. kayahan'in arkasindaki lay lay'lar demet sagiroglu'na aitti.. toto cutugno birinciligi italya'ya gotururken bizim 17. olmamiz haksizlikti, muzige politika karisti..
  • unutulmamalıdır ki parçada akordeon çalan kişi iskender paydaş adlı sarışın ve karizmatik şahsiyetin ta kendisiydi. eurovisionda da sahnede ahenkle danseden saçlarını savura savura çalmıştı akordeonunu. o zamanlar bu kadar şişman değildi hem...
    bu şarkı türk halkını sırf iskender paydaşla tanıştırmaya hizmet etmiş olması açısından bile son derece değerlidir nazarımda.
  • 1990 yılında kayahan'a orkestrada iskender payda$ * *, aydın karabulut *, demet sağıroğlu*gibi isimlerin e$lik ettiği * hayyyyrayyrararaam nakaratıyla ünlü eurovision $arkısı.
  • bu güzel şarkının eurovision'da icra ediliş anına dair lüzümsuz bir detay da; kayahan'ın ve vokal grubunun üzerinde bulunduğu platformun gerisinde duran,100 küsur parçaya bölünmüş dev ekrandı.haliyle kayahan'ın görüntüsü de 100 küsur parçaya bölünmüş halde bu dev ekrana yansırdı.
    17. olmamızın yanı sıra şarkıya verilen toplam puan da 17'dir.ilginç...
  • kayahan namlı zatın kesinlikle en iyi şarkısı. eurovision'da başarısız olma sebebi kesinlikle sözlerin anlaşılmaması ve böylelikle neşeli müzik - melankolik sözler uyumunun gözden kaçmasıdır bence.
  • kayahan'in yemin ettim albumunde yer alan sarki.
  • demet sağıroğlunun ses katılımıyla büyük renk kazanan şarkı
  • sözlerine dikkat etmeseniz pek eğlenceli bulacağınız, halbuki aslında eğlenceli olarak nitelendirilemeyecek "hasret"i işleyen süper bir şarkıdır. nilüfer yorumu da güzeldir lakin biraz hızlıdır, sanki arkadan atlı kovalamaktadır nilüfer'i.
  • zagreb'teki yarışma esnasında bazı durumlar beni yarmıştır. iskender paydaş'ın akerdeon solosunu gary moore edası ile atması ve saçını oraya buraya sallaması, gürol ağırbaş'ın sürekli allah'ım ben nerelerdeyim böyle şeklinde sağa sola bakıp otuz iki diş tekmili birden sırıtması, kayahan'ın aynısından elvis presley'in de sahip olduğu yıldızlı gitarını, küçük bir çocuk edası ile tutması ilk akla gelenlerdendir.