şükela:  tümü | bugün
  • 2015 yılı sonlarına doğru piyasaya çıkacak ve yeni ekipmanlara sahip olacak yeni guitar hero bölümü.

    duyurulana göre 3 tuşlu gitar ile gitarist gözünden çalacağız. tabi ayrıntılar belli oldukça fikir sahibi olacağımız çok şey olacağı kesin.

    official guitar hero live trailer
  • live görüp korktugum oyun.. ınternet baglantisi isterse mecbur online'a gecis yapacagim
  • piyasada rocksmith diye müthiş bir şey varken, bu oyun yardımıyla insanlar ciddi ciddi gitar öğrenerek şarkıları "gerçekten" çalabiliyorken yine aynı sikko plastik gitar mantığıyla geri gelmeye çalışan serinin son oyunu.

    yeni oyunlarını duyuracakları belli olduğunda heyecanlanmıştım, ulan acaba rocksmith'i bir adım öteye taşıyıp elektronik davul ve vokal destekli bir versiyonla mı geliyorlar diye, ancak sevinçler kursakta, umutlar başka baharlara kaldı.

    peşin edit: heee ama gerçek gitar çok pahalı, o çok masraflı olur ayrıca pleysıteyşın kafede oynayamayız rocksmith yeaaa diyecek sözlükçü kardeşlerim, guitar hero harici hiç bir yerde kullanamayacağınız plastik bir gitara yüzlerce lira verip kendinize bir şey katmadan yaşayıp gideceğinize biraz paranıza kıyıp bir müzik aleti çalmayı öğrenin, pleysıteyşın kafeler yerine de stüdyolara gidin, belki müzik anlamında bir şeyler başarırsınız. öpdüm.
  • oyun kanepesi'nin e3'de inceleyip anlattığı oyundur: https://www.youtube.com/watch?v=t3fnmruiahw
  • yurtdışı satış fiyatı (gitar + oyun) 99 dolar olacak olan oyun. bize 400-450 lira arası satılır. oyunu kardeşlikle çözsek 100-150 lirası gitar olsa... oynanır bu. guitar hero ruhuna ihanet edip gerçek gitarlara para bayılmayın lütfen.

    ayrıca davul olmayacak, sadece gitar odaklı.

    düzeltme : aynen, satış fiyatı 400 lira olmuştur.
  • muhtemelen gitarları satıp, 1-2 sene sonra davulu çıkartırlar. arada da küçük şarkı paketleri şeklinde indirilebilir içerikler olur. artık oyun piyasası böyle. sid meier bile beta versiyon gibi oyun çıkartıp birkaç senede tam oyuna tamamlıyor.
  • (bkz: rocksmith)
  • rock band 4 yerinde sayarken gayet başarılı bir şekilde gitar çalma hazzını serinin önceki sürümlerinin üzerine çıkarabilmeyi başarmış bu oyun.

    altlı üstlü 6 tuşa alışmak eski guitar hero oyuncularına başlarda biraz zor gelebilir (bana geldi) ama alıştıktan sonra da son derece keyifli bir oyun ortaya çıkıyor.

    sonuç olarak rock band: otur, sıfır
    guitar hero: aferin, pekiyi

    bir de rica edeceğim rocksmith'le karşılaştırmayın bu oyunları. rocksmith bu oyunlardan çok daha farklı bir yerde duruyor zaten. gh ve rb daha eğlencelik oyunlar zira.

    edit: şu oyuna bangarang'i koymayı kim akıl ettiyse alnından öpmek istiyorum. şuradaki abi gibi çalarken kendimden geçiyorum. çok keyifli. ayrıca linkteki cover da fevkaladenin fevkinde.
  • full rockband kitimi sattıktan sonra bu sene ikisinin de yeni oyunlar çıkarmasıyla gaza geldim. iyice araştırdım. rockband dlc'de birsürü satın aldığım şarkım olmasına rağmen guitar hero çok daha iyi görünüyor ghtv olayı özellikle sürdürülebilirlik açısından heyecanlandırdı beni.
    talibim. alıcam. bir de nerede satılıyor bulabilirsem.
  • an itibariyle ios versiyonu ücretsiz olarak mağazada bulunan süper serinin yeni oyunu.

    biraz fazla büyük galiba. mağazada 2gb gözüküyor yüklendikten sonra dahada büyür gibi.