şükela:  tümü | bugün
  • sanat yeteneği bakımından hayran olunan , akademik yetenek bakımdan ise dehşete düşüren öğrencilerdir.

    bunun sorumlusu öğrenci değil, sanat eğitiminin sadece akademik eğitim ile mümkün olduğunu sananlardır.
  • üstüne başına giydiği abidik gubidik ama güzel gibi şeyler nerede satılır, onları kim ithal eder bilinmez.
  • kendilerine has bir şal dolama stilleri vardır bunların.
  • efendim hiçbir sikim bilmeyip her zaman çok şey biliyormuş gibi dolaşan tiplerdir(%75’ i diyim bak hadi) allah’ın hakkı şimdi kim ki duk filmeri ağızlardan düşmez. tom waits hayranıdırlar. sorsan rock, jazz, grunge’dan başka müzik bilmezler. kimi klasik müzikle büyümüş onla hayat bulduğunu zırvalar. hele olmazsa olmazları – le, de eki olan abidik gubidik isimli özellikle fransız filmleri izlerler. her şeyi aştılar ya avrupa sineması kültler vazgeçilmezleridir. hele profesyonel fotoğraf makinesini atlamayalım. kolye gibi boyunlarındadır. ha işin özüne gelecek olursak da; en çok sanatçı ayağı takılanlar hiçbir sik çizemeyen, çalamayan, üretemeyenlerdir anlayacağınız ses var görüntü yok. çizer sorsan bilemezler. ya hele şöyle bir şeyle karşılaştım bu sene. ben düzenli maçlara giderim kombinem vardır. okulda ''- abi ne yapıyon ya kıro musun maçlara gidiyorsun'' gibi bir ton safsata söylerlerdi. zaman oldu fenerbahçe şampiyon oldu bu sene ananı sikim herkesin içindeki holigan çıktı. gelip ne oldu deyip nah çekenler dahası formalarla gezenler. nerede kaldı sizin entelektüel muhalif havanız hani bayağlaşmazdınız. ya içinizdeki gerçek sizi saklıyorsunuz ya da her popülist gibi popüler anı yaşamaya çalışıyorsunuz ama çok malsınız cidden. şimdi gsf gençlik üstüme atlamasın sikmek için hemen. ben de sizdenim ama olduğum gibi takılıyorum ve böyle olanları da bu komiklikten çıkıp doğallığa davet ediyorum.

    not: burada kim ku duk ve tom waits' e laf atıyorum gibi olmasın.
  • janis joplin gözlüğü ile dolaşan kızlardan oluşan grup. bir de facebook'a hayat maximum'da pozu ayarında zıplarken elini kolunu açmış pozlu fotoğraf çektiren kimselerdir.
  • dışarıdan gelen önyargılardan nasibini bir hayli alan bir kısmı sanatla kafayı bozdum saçım yeşil salağım kafasında olup çok havalı olduğunu düşünen, her ülkenin gelişmesine, mahalle baskısını yenmesine, hayal gücünü katlamasına yardımcı olduğunu düşündüğüm, içinde bir naneden anlamayan insanlar olduğu gibi, çok mükemmel, yaratıcılık seviyesinde çığır atlamış insanlarında çıktığı fakültenin öğrencileri. aslında buraya gsf tayfasının kötü özelliklerini yazacaktım ama gecenin dördünde dallamanın biriyle girdiğim muhabbet her şeyi değiştirdi.

    nese malın biriyle tanıştım dün hangi bölüm falan aa dedi gsf mi, çocuk kendini playa zannediyor ya dedi sizin kızların hiçbirinin mi namusu olmaz dedim bak ağzını topla adam gibi konuş anananı siker bacınla çoğaltırım sustu, dedi ya kardeşim senin orada sevgilin varsa falan sus dedim, özür diledi. : neyse ben ona belli bir ayara kadar sövdüm oda özürdiledi, iyide oldu sinirimi attım . şimdi bütün türkiye' nin genelinin gsf ye bakışı şu: manyak, dinsiz, alkolik, sürekli grup seks partileri düzenleyen, ot içen, kızları verici, erkekleri sünepe insanlar. şimdi ot içer narkotiğe şikayet et, grup partileri yapılıyor haberimiz olmuyor herhalde, alkolüme feriştahın karışamaz, neye inanacağı veya inanmayacağı insanın kendi bileceği iş, sınıftaki çizgi film- animasyoncu erkeklerin içinde bir boksör, bir tekvandocu, bir tai boksör, birde combo fighter var bence sus ön yargı sahibi insan. ayrıca eğer namus dediğin şey kadınlarda 2 bacak arasında olan bir şeyse siktir, kendine git bir kızlık zarı diktir, götüne ağzına falan sende bir tane fazladan olsun, erkeksen de kadınsan da öyle olsun rahat edersin.
  • eleştirmekte sınır tanımayan odun güruhun, tükettiği her şeye rağmen sadece bok üretmesine ithafen, bir şeyler üretebilen übermensch insanlardan oluşan kitle.
  • bilimsel olarak (açılı) farkı şudur: http://twitpic.com/7bpeg9
  • altın oranı arayıp duran, geneli boş kitledir.
  • kendilerine acayip saygı duyduğum öğrencilerdir...resim olsun, heykel olsun, cam-seramik olsun bir şeyler üretiyor olmak, en önemlisi bir yeteneğe sahip olmak takdir edilesi bir durumdur gerçekten de ama gel gelelim bu fakültenin öğrencileri arasında öyle bir farklı olma yarışı var ki bir çoğu marjinalleşmek için kıçını yırtıyor...şimdi, gözlemlediğim kadarıyla bu arkadaşlar vücutlarına renkli dövmeler yaptırmayı, piercingler taktırmayı, abartılı giyinmeyi, saçlarını bakımsız tutmayı pek bir seviyorlar...facebook'ta garip fotoğraflardan meydana gelen albümler oluşturup, kendi jargonlarında muhabbetler döndürmeyi eksik etmiyorlar...özellikle geceleri barlara akıp saatlerce içmeyi, barlar sokağında ellerinde biralarla takılmayı yılın 365 günü aktivite haline getiriyorlar...sanatçı bir ruha sahip olmanın verdiği özgürlüğü hal ve hareketlerine yansıtmayı bir görev addediyorlar adeta...iyiler, güzeller, hoşlar ama bazıların üzerinde sakil duruyor maalesef tüm bunlar...saçını pembe boyayıp, bacağına yaptırdığı dövmeyi göstercem diye tüm sene baldır bacak gezerek, ramazanda sokak ortasında içerek marjinal, cool falan olunmuyor be canlar...güzel şeyler üretiyorsunuz gıpta ediyorum hepinize ama bazı şeyleri göze sokarak yapmaya çalışmak hiç hoş olmuyor...