şükela:  tümü | bugün soru sor
  • avcılardan topkapı istikametine giden yan yolda bulunan ve insanların adres tarif etmelerinde/bulmalarında inanılmaz yardımcı olan camidir.yaptıran insanlar ibadet etsin bende sevaplarından sebepleneyim diye düşünmüş olabilir ama insanlara sağladığı kolaylık nedeniyle daha fazla sevap kazanması olasılığı yüksektir.
  • 1938 yılında babadağ'da kurulmuş sonra denizli'ye taşınmış şeker imalathanesi, şekerciler veya şekerci hacı şerif olarak bilinir. babadan oğula geçen işletme şuan hacı şerif helvacı, oğulları ve en büyük erkek torun tarafından devam ettirilmekte. bayramyerinde 3 katlı bir binada hizmet veriyorlar, alt katı imalathane ve satış kısmını oluşturuyor, 2000 civarında tadilat gören bina o tarihten itibaren sadece işletme olarak kullanılmakta. kendi yapımları olan ve sadece perşembeleri tereyağlı olarak üretilen irmik helvası damak çatlatır, helva, şekerleme, lokum vb. bir çok şey üretirler. imalathane kısmında kalıbından çıkarıp yediğim balık şekerleriyle hatırlarım hep.

    http://www.haciserif.com/
    saraylar mah. 2. tic. yol 466 sok. no.13-15
    denizli
    tel. {258} 261 27 88 - 262 03 31
    fax. {258} 264 23 83
  • irmik helvası şahane, tahini bambaşka güzel olan şekerci.
  • denizli için meşrubatta zafer gazoz neyse tatlıda da hacı şerif odur.
    ramazan'da çıkardıkları köpük helva bambaşkadır, candır. çocukluğu anımsatır.ıstanbul'da da bir şube açmışlar, yanlış hatırlamıyorsam eminönü'ye.

    şehirdışından gelen dostlarına ikramda bulunmak isteyenlere tarihi atmosfer açısından bayramyeri 2. ticari yoldaki şubeleri tavsiye olunur efendim.
  • denizli'ye gidip de burdan irmik helvası yemezseniz yazıktır, günahtır. çeşit çeşit reçel ve de şekerlemesi de ayrı güzeldir. hacı bekir ile karşılaştırmak doğru değil gerçi ama aynı denebilecek kaliteyi çok daha ucuza alıyorsunuz.

    susamlı helvası boğaz yakmayan ve de çocukluğa döndüren cinstendi, onu da belirteyim.
  • düzenli olarak denizli'de yaşadığım zamanlarda önünden her geçerken malum bi şahışla küçücük plastik kaplara 1 liralık sıcak irmik helvası kattırmadan geçmediğimiz tatlıcı. irmik helvasını bana sevdiren.
  • eskişehir'de espark şubesi açılmış tatlıcı. bugün reklamını gördüm espark'ın girişinde, en kısa zamanda denenmeli. denizli'deki lezzeti buraya da taşımışlarsa zaten yapmayı pek beceremediğim diyetimin iyice amına koyulcak ya, hadi bakalım.
  • çeşitli meyve tatlıları arasında mantar tatlısı olduğunu görünce kafayı kırdığım tatlıcı.

    kestane, tamam... patlıcan, tamam... ceviz, tamam... portakal, tamam... kabak, elbette tamam. domates için de eyvallah... incir filan da bilinir tabii... ama mantardan bile tatlı yapmışlar. değişik bir rayihâ, hoş bir lezzet olmuş.
  • hayatınızda yediğiniz en güzel dondurmalı irmik helvasını düşünün. şimdi ondan da güzel bir dondurmalı irmik helvası düşünün. heh işte onu bu adamlar yapıyorlar. köşeyi dönmek isteyen ankara'da şubesini açsın.
  • izmir'de birkaç şubeye sahip, denizlili abilerimizdir. dondurmalı irmik helvasını bi kenara koyuyorum, tatlıları ve şekerlemelerinin de üstüne yoktur. severek yiyoruz.