şükela:  tümü | bugün
  • ahıaha.. gülelim eğlenelim... kalas rollerinin değişmez oyuncusu, rolü hiç bi yoruma oturtamayan, 3-4 mimikten başka yüz hareketi yapamayan, uzun boylu olmasından kelli biraz eğik, acınacak ve "nasıl" artiz olduu tartışılacak gereksiz insan modeli.
  • kişinin oyunculuk performansını bir filmle ölçen insanlar, bir filmden en az 22 tane "süper oyuncu" çıkarabilirler, sadece yoldan geçtiği için, hatta haberi olmadıı halde sahnede görünen birisinin oskarlık olduğunu iddia edebilirler hatta.

    ayrıca yunus emre'de, sayın balamir'in nerde, nasıl, ne şekilde duracağını ayarlayan şahısları, makyözü, yönetmeni de hesaba katmak gerekir...

    taşeron görüntülü rollerin değişmez adamıdır...
  • gercek ismi balamir tavacioglu'dur
  • hakan balamir, daha doğrusu balamir tavasoğlu'nun oyuncu olma hikayesini ben sana anlatayım güzel kardeşim.

    kalas duruşundan, laf anlamazlığından, işe yaramazlığından bıkan köy halkı, balamir'i çoban olsun da, gözümüzden uzak dursun, nursuz suratını görmeyelim, destursuz hareketleri midemizi bulandırmasın diye, bir sürüye katıp çobanlığa yollamışlar. koyunlar bile adamın hareketlerinden, mimiklerinden, kalas duruşundan bir şey anlamadığından, otlağa gitmeyi, dönmeyi, toplanmayı, otlanmayı ne zaman yapacaklarını kestiremez olmuşlar, hatta hakan balamir çobanken, kurtların kaptığı koyun sayısı günde 10'a 15'e çıkıyormuş o ara.

    neyse, balamirimiz, aval aval bir ağacın dibinde oturup, koyunların "hadi gidelim balamir" demelerini beklerken, ordan geçmekte olan yönetmen abdülkuddüs binbörek bu adamın hazin görüntüsünü, dalmış duruşunu görünce, "tam aradığım adam" diyerek, oracıkta yunus emre filmini çekmiş; tabii alışılageldiği üzere ardından balamir'in seks filmleri de dahil (portmanto olarak oynadıkları) bir çok filmi olmuş, hangisinde bir performans var dersen, çoban gibi durmaktan başka bir numarasını görmediğimden, örnek gösteremem.

    lakin bazı kıtbilgili veyahut dayısı, halası hakan balamir olan yazarlarca takdir edilmiş, entry'lere sığdırılamamış; bilgilerine, görgüsüne değer verdiğim bir yazarın hakan balamir uğruna çöküşünü izlemek ıstırabı ise, üstesinden gelemeyeğim hazin bir acı.
  • sakal ne ki boy ne ki* dedirten aktör. türk sinemasının medar-ı iftiharı. dayanılmaz ötesi erkek çeşidi. aktör deyip geçemem.
  • yüzü çiçek bozuğu* olduğu için sakallı olarak filmlerde boy gösteren aktör. genellikle hülya koçyiğit ile birbirlerine anlamsız olarak bakarak ağlar, sızlarlar.
  • ergenlik cagindaki erkek cocuklarina , opusme sahnelerinin izletilmesi sakincali olan aktor.zira model olarak alinirsa ileride muzmin bekarlik sebebidir.cunku bu adam opusmez , yer.***sahsen beynimde , oyunculuguyla degil o berbat opusme sahneleriyle kalmistir.
  • karakter oyuncularının ağası,pa$ası her$eysi...yaptığı rol mu,yoksa gerçekten kendi hali mi bu diyerek her filminde ince ince dü$ündüğüm şahsiyet.köy filmlerindeki,zavallılığı ve bu zavallılığın yanında kendine güvenle konu$ması tuhaf bir harman.
  • adamın zamanın jönü olmasını bi türlü içime sindiremedim,yani sosyal içerikli filmlerin bol kıllı,uzun boylu yağız aktörü.bu kadar giydirdiğim adamın günümüzde ne yaptığını da bi o kadar merak ediyorum
  • sactan sakaldan yuzu gorunmeyen bi adamdi bu. genelde davudi sesli bi adama yaptirirlardi dublajini. vaktiyle mutfaktan televizyona bakip bit kadar gorunen insan kafalari arasinda malazlar kibrit basi gibi bi karakter gordugumde bu adamin oynadigini cok rahat soyleyebilirdim. ayrica onceden deginildigi gibi bu adam filmlerde opusmeyi bilmezdi. saciyla sakaliyla yumuldugu kadinin kim oldugunu cikarabilmek soyle dursun, aklima nedense dune'daki solucanlarin sahlanip topraga girisi gelirdi.