şükela:  tümü | bugün
  • half life 2 motoru source enginea taze eklenen hdr özelliğini tanıtmak amacıyla 2005 ağustosunda steam üzerinden yayınlanacak hl2 ek görev haritası. teknoloji demosu mahiyetinde bir bölüm olacaksa da hl2 nin sonunu half-life 2 aftermath a bağlayacak senaryo kırıntıları da içeriyor olacak. (ikinci cümleyi salladım)
  • bildiğim kadarıyla bir oyunda ilk kez dvd lerdeki gibi oyunu oynarken commetary özelliğini açıp yapimcilarin yaptiği yorumlari dinleyebileceğiz.
  • (bkz: lost coast)
  • gün itibariyle tüm half life 2 sahiplerinin fütursuzca oynayabileceği genişletme paketidir. sistem gereksinimlerinde p4 2.6 ghz, 1gb veya daha iyi bir ram ve geforce 6800 üstünü tercih etmeleri olayın hayvani boyutlarını ortaya koymakta pek güzel.

    edit: valve ekibinin yorumları sayesinde source ve hdr teknolojilerinin özelliklerini çok daha iyi anlıyoruz. oyun demek istemiyorum buna, daha çok bir demo aslında. hdr ve source'un hayvani özelliklerini gözümüze gözümüze sokan bir demo. nasıl normalde karanlık alandan açık alana çıktığımızda gözümüz ufak bir afallama süreci yaşıyorsa hdr'da da aynısı oluyor. ayrıca ışığın yansıma ve kırılma olayları çok çok iyileştirilmiş.
  • hl2 motorunun geliştirilmiş versiyonu olan bir motorun kullanıldığı ve grafik kalitesiyle "ohaa" dedirtmeyi yine becermiş olan half life 2'nin devamı niteliğindeki oyun...
  • lost coast'un 15-20 dakikasından, baştan sona oynadığım bir çok oyundan daha çok keyif aldım. half life 2, grafik alanında ezildiği doom 3 motoruna tokat gibi bir cevap vermiş helal olsun.
  • cok keyifli bir bolum yaratmis valve.. source motorunun dusuk sistemler icin optimize edilmediginde nelere kadir oldugunu gostermis. ayrica bilmem neden, sanki ai de orjinal oyundan cok daha iyi gibi geldi bana. oturup izledim deniz manzarasini mis.. aftermath'in de bundan asagi kalmamasini diliyoruz.
  • kendi bilgimle sinirli olarak belirtmem gerekirse insan gozunun i$iga verdigi tepkiyi en gercekci $ekilde yansitmi$ bilgisayar oyunu/bolumu/eklentisidir kendisi. karanlik bir ortamdan cikip i$ik kaynagina bakildiginda ya$anan degi$meler, gune$in diger oyunlardaki gibi dikenli teller arasindan yamali bohca gibi gorunmemesi, buzlu ve renkli cam olayinin bokunu cikartmasi gibi yonleriyle izleyenlere bir helal cektirir.

    havada ucan ku$larin* vurulup lop lop suya du$mesi, klasik source motorunun fizik harikalari gibi geyiklerinin yaninda bolumun ba$inda ya$li bir amca vardir. $imdi bunu niye soyluyorum, kendisi biraz kirilgan ve alingandir; ola ki ate$ ettiniz, mermilerinizin icinden gectigine sevinmeyin. kendisi bu durumda bana kustu ve kapiyi acmaktan vazgecti. pis moruk.
  • 10 dk lık oyun süresi olan ve yapımcıların neler yapabildiklerini anlatan kısa demo gibi bir bölüm. işin garibi steam deki şerefsizler, orange box (29,99$) ile bedava gelen bu bölümü, tek başına 99,99$!!! gibi fahiş bir fiyatla bilmeyenleri keriz yerine koyup kazıklamaktadır şu sıralar. sakın olaki aldanmayın.
  • half life 2'nin source engine'ına eklenen hdr (hdrl - high dynamic range lightning) teknolojisinin sadece tanıtım amaçlı hazırlanan 10 dakikalık kısa bir oyun. ben bu oyunu steam üzerinden ücretsiz indirmiştim (orange box ile) ama gel gör ki normalde oynadığım half life 2 ve diğer birçok oyun için sunulan 1920*1200 çözünürlük, böyle bir görsel özelliği tanıtan oyunda yok. iyiki oyun 10 dakika falan sürdü de pikselleşmiş görüntüde o işkenceyi uzun süre çekmek zorunda kalmadım.