şükela:  tümü | bugün soru sor
  • çok güzel bir instagram kezbanı.
  • takip ettiğim ginger kızımız. meşhursa niye meşhur bi fikrim yok. ben sırf beğendiğim için takibe almıştım kendisini. azıcık narsisizm var sanırım, bir koyduğu fotoğrafı defalarca daha paylaşıyor ya da hikayesine atıyor. bunun haricinde ne yazık ki gözlemleyebildiğim kadarıyla içi boş bir güzelliğe sahip, tüketim kültürü sevdalısı olarak ayakkabı yahut çanta alışverişine bol övgüde bulunmakta. yanılıyor olabilirim çünkü sosyal medyaya kendini böyle yansıtıyor olabilir, yine de yanıldığımı çok sanmıyorum. kültürel birikimi olsa, ne bileyim feminist olsa felan biz de aşık olsak. böyle yalnızca genç yaşlarında dikkat çekip yaşlanınca niye kimse beni sevmiyor diye depresyona giren güzel kadınlardan olacak. kendini metalaştırmasın, acık daha kültür sanatla ilgilensin tavsiyem. kendi bilir tabii, bu dediklerimi de siklemez muhtemelen. yine de sevgiler efem
  • twitter da onu bunu bos yere tersleyen tek gozu olmayan kediyle dalga gecen taze youtuber.tek olayi yemek yemek sanirsam
  • "ya bi beş dakka daha uyusam ben" hissi uyandıran bir bakışa sahip kişi.
  • sağ göz kapağında pitozis olan kadın. buraları okuyorsa bir nörologa ya da göz doktoruna gitsin.
  • kendisini yakın zaman öncesine dek tanımazdım. açıkçası beni etkileyen şey de güzelliği oldu ve tanımadığım insanları takip etmeme prensibimi delmemi sağladı.

    fakat sonrası hoş değil.

    gencecik bir kız, sanat üzerine eğitim alıyormuş bir de filan.

    insan, yüz güzelliğinin ötesinde bir şey de bekliyor haliyle.

    tabii herkes sosyal medyayı istediği gibi kullanmakta özgür, bizim doğrularımıza göre şekillenemezler.

    benim üzüntüm de zaten bu özgürlüğün, pek çok gencin hayatı ıskalamasına yol açmasından...

    hemen her gün yaklaşık 10 tane story atıp, 3 tanesinde yüzünün, 3 tanesinde gittiği kebapçıda yediği yemeklerin fotolarını paylaşıyor, kalanlarda da çeşitli mağazalarda görüp beğendiği marka ürünlerin üzerine "bana hediye edin" tarzı şeyler yazıp koyuyor.

    tabii bu kendisinin sorunu değil, başta ülkenin genç ve güzel kadınları olmak üzere müthiş bir "tüketim ile üstün olma" yarışına girdik. ama bu konuda başı çekenler ve bu dalganın büyümesine neden olanlar kendisi gibi ortalama üzeri sayıda takipçiye sahip olanlar. zira kendisi ne kadar farkında bilmiyorum ama pek çok genç kızın rol modellerinden biri.

    bu satırları da olabildiğince dikkatli yazmaya çalışıyorum ki kalbi kırılmasın, bunu bir saldırı gibi algılamasın.

    dileğim odur ki kendisini pek çok başarısı ile görelim, daha geniş kitleler tarafından da tanınsın.

    haaa benim o taraklarda bezim yok, böyle mutluyum da diyebilir ama pek de mutlu bir insanın sergileyeceği davranışlar değil şu anki tavırları...

    umarım hayat karşısına güzellikler çıkarır...
  • vera'nın mutluluk reklamı şarkısının klibinde gördüğümde aylin aslım sandığım kadın.
  • mimar sinan universitesi tekstil tasarim bolumu ogrencisi.
    kareli waffle sevdalisi.
  • ben mi çok alıştım o mu değişti bilemiyorum. önceki entrymdeki fikirler pek bi değişti, gözüme pek bi sevimli gelmeye başladı. bu aralar ya makjayı azalttı ya da doğal makyaj mı yapıyo napıyosa artık * "ginger güzelliği" ortaya çıktı sankim. bi de çok güzel şarkılar, sanat eserleri ve komiklikler paylaşmaya başladı, düşmedim desem yalan olur. ha youtube videolarında çok boş yapıyo o yüzden çok izleyemiyorum lol.