şükela:  tümü | bugün
  • bahçelievler 3. caddede adım başı mevcuttur. hatay'da bu kadar yok amk. iskenderun'un aksu ilçesinde yerseniz, burdakiyle alakası yoktur. sos'tan yiyemiyorsunuz.
  • kalitesizlik ve yozluğun istilasıdır. zira hatay usulü döner dediğin şey etin kalitesini ve miktarını kısıp sosa ve patatese bilmemneye abanmak.

    90'lar sonu 2000'ler başı gerçek sucuğun piyasadan neredeyse silinip kalitesiz sucukların ortalığı kaplaması gibi. alım gücü düşük olduğu için, millet kalitelisini de tercih edemiyor. yani "millet bundan hoşlanıyor sana ne oluyor teres" denebilecek bir durum değil.
  • #49776895 bak önce şunu oku...
    artık şavurmayı hatay usulü döner sananlar bile hakkında entry girer olmuş...
    iskenderun usulü döner'i gidin iskenderun'da dedem döner veya efes döner'de yiyin...
    tıpkı adana'da yapılan adana dürümü hiçbir yerde bulamadığın gibi...

    yanmış simit ve pide'den başka damak zevki olmayan ankaralılara fazladır hatay mutfağı...

    şahsen benim ankarada 123078 ayrı yerde yediğim tantuninin tadı,
    mersin'de yediğim 1 tantuniye eş değer gelemedi henüz...

    ağzı olan konuşuyor... sadece ağzı olan yemesin bunu da...
  • odun ateşinde pismiş muhteşem bir döner olduğundandır.

    bu döner piyasalara ilk girdiğinde gaz tabancasi ile pişirilen doneri geride birakmak icin kendinden ödün vermemesi yetmiştir. bu dönerciler bundan yaklaşık 5 sene ortaya çıkmıslardır. rıhtım adı ile bilineni nefes barın yanındaki üstgeçitin karşısındadır.
  • bir dönemin çiğ köfte patlamasına benzer olan istila.

    ne kadar gerçekten şavurma veya hatay usülü olmasa da, neticede kalın, kızarmış patatesli, soslu, ketçap mayonezli falan dürümleri yiyebileceğiniz mekan sayısı aldı başını gitti. benim tavsiye edebileceğim mekanlar:

    germeç: ankara'nın en çok tavuk mamülü satan mekanı. diğer mekanlar arasında en lezzetli sosu burada yemişimdir herhalde.

    popüler's: germeç'in alternatifi. dürümü 2-3 sene önce efsaneydi, şu aralar nasıldır bilemem.

    maxiroll: bunlar da dürümün içine her ne koyuyorlarsa (naneli bir sos ama içeriğini halen çözemedim) normal dürümden çok başka bir şey yiyormuş hissiyatı veriyor. ben beğendim ama beğenmeyenler de çok.

    chicky: daha çok franchise usülü burası. beşevler dögol caddesi üzerinde. barbekü sosu, köri sosu, jalepeno biberi ve erimiş kaşar peynir ile hatay dürümü birleştirip oldukça fantastik ve iştah açan dürümler yapıyorlar. şiddetle tavsiye.

    tabi ki bu kolpalıklarla uğraşmayıp hatay'da yemenizi tavsiye ederim. illa ankara'da yiyecem diyorsanız ve dar gelirli veya öğrenci değilseniz, yumulun olm özçelik veya yıldız aspava'ya, aspava'da durumu bi kolaçan edin.

    (bkz: soslu soğanlı kaşarlı döner dürüm)
  • suriye'lilerin göçü ile paralel olarak artmıştır.
  • döneriyle meşhur samsun'da dahi köşe başına hatay dönercisi açılmaya başlandıysa, o istila sadece ankara ile sınırlı kalmaz.
  • ankara usulü dönerin de hatay'ı istila etmesini beklemekteyiz.

    (bkz: mütekabiliyet)

    hatay döneri dediğiniz şey saman gibi etin güzel bir sosla lezzetlendirilmesinden daha öte bir şey değildir. (bkz: algı yönetimi). kumrular sokak'ta bulunan adını hatırlayamadığım dönercinin ya da özler döner'in (etlik) yaptığı döner nerede, hatay'da yapılan döner nerede. insan özlüyor...
  • yemek kültürü "suda baharatlı besin maddesi kaynatma" olan şehrin öngörülebilen durumudur. (bkz: ankaralının kebapçıyla imtihanı) (bkz: şırdan gören masum ankaralı)
  • bunların hepsinin atası için (bkz: odtü endüstri kantini)