şükela:  tümü | bugün sorunsallar (1)
7973 entry daha
  • arızalı ürünlerini geri almamak için binbir takla atan beni uzun telefon görüşmeleriyle yıldıran, gidin üretici firmayla görüşün rapor alın diye süründüren e ticaret firması. en sonunda illallah ettim vazgeçtim göndermiyorum. param da haram zıkkım olsun.
  • koctas'in magazasinda 240 liraya sattigi isiticiyi hepsiburada'dan 150 liraya siparis verdim. koctas'in magazasina iki sefer isitici almayi dusunuyorum beni bilgilendirir misiniz diye gittim ikisinde de sansima gorevliler hic ilgili davranmadi. her iki seferde de butce araligimi net bi sekilde soyledigim halde fiyati 700 liradan fazla olan italyan marka bi isiticiya
    yonlendirdiler ki bundaki mantigi hala cozemedim. aldigim urunun detayli ozelliklerini ve kullanici yorumlarini hepsiburada'dan okuyabildim. ustelik koctas'in eve 50 liraya getirip kurulum yaptigi urunu hepsiburada kargosu ucretsiz sekilde getiriyor.

    ben e-ticaret sitelerinin magaza satisina harika bi alternatif oldugunu dusunuyorum. her ne kadar gec getirdigi siparislerim olsa da trendyol da boyle mesela benim icin. rekabet iyidir tuketici icin daima kazanclidir. rakiplerin sektorde tekellesmesi onlenebildigi surece ki bu son yillarda onlenemez boyutlara gelmeye basladi e-ticaret sitelerini koruyup kollamamiz lazim bence.
  • burada site hakkında olumlu yorum yapanlarla hepsiburada.com’da ürün satan tedarikçinin fake yorum ile kendi ürününe beş yıldız vermesi aynı şey.

    aldığınız eşyanın tedarikçisiyle muhatap olacağınızı bilerek alışveriş yapın. aldığınız ürünün muhatabı sultanbeyli’de faaliyet gösteren 10 m2 yerdir. öyle reklamlarda devasa boyutlarda antreposu olan, binlerce işçinin arı gibi çalıştığı yer değildir.

    ürünü aldınız muhteşemsiniz, ürün arızalandı, cevap bile vermezler. bunu bilin de, sonra ne bok yerseniz yiyin.
  • yaklaşık 10 yıldır yüzlerce ürün aldım. çoğu ürünün fiyatı piyasanın çok altında özellikle deterjan,çocuk bezi ve kozmetik ürünleri. bir kez ütü aldım göndermediler. bence ekşi olarak büyük haksızlık ediyorsunuz.
  • bunlardan 2 kez gıda ürünü aldım ikisinin de son kullanma tarihi geçmişti. iade ederken sorun olmadı ama hem beni, hem kendisini, hem de kargocuları, hem iade birimini falan uğraştırmamak için insan bi tarihe bakar değil mi paketçi arkadaş? senin bir salaklığın kaç kişiye eziyet olarak geri dönüyor farkında değil misin?
  • 2005 aralık’ı gibi garden state dvd’si almıştım. şubat’ta yolladıllar. kıza verecektim, vakti geçti.

    potansiyel yuvamı yıktın hepsiburada. o dvd nerede acaba, bir izleyeyim.
  • bazı yazarların hakkında saçma sapan konuştuğu alış-veriş platformu.

    bak güzel kardeşim;

    benim burada 4000 çeşit ürünüm var. hatta n11 ve gittigidiyor'da da aynı şekilde.

    bu ürünleri entegrasyon ile sisteme dahil ediyoruz. toptancıdan belli aralıklarla xml çekilir ve güncellenir. müşteri satın alınca, toptancıya sipariş geçilir ve ürün ertesi gün elime gelir. aynen üstüne faturası takılır, gönderilir.

    bu ürünlerin çoğu benim elimde yok. ne sattığımı bile bilmem. bazen "ulan bunu ben mi satıyorum" dediğim ürünler bile oldu.

    senin mantığına göre ben bu 4000 çeşit ürünü stoklamam lazım.

    ürünlerin ortalam maliyeti kdv dahil 511 lira. yine senin mantığına göre hepsinden 3 tane elimde olması lazım.

    4000 x 3 x 511 = 6 milyon tl para yatırmam lazım.

    ürünlerin ortalama desisi 18.

    4000x3x18 = 216 bin desi yapar bu da hayvan gibi bir depolama, güvenlik, ve personel maliyeti demek.

    bizim müşteriye verdiğimiz teslimat bilgisi 1-3 gün. ortalama kargolama süremiz 0.88 gün.

    daha bugün piyasada 2.750 lira'ya satılan monitörü 2291 lira'ya sattım ve bana bıraktığı kar komisyon ve kargoları düşersek 55 lira.

    yani ben senin mantığına göre 6 milyon lira + depo + personel + güvenlik yatırımı yapacağım. ne için? paşam 2291 lira'ya monitör alsın diye.

    hani akıl veriyorsun ya madem öyle satmayın diyerek. madem öyle vatan'dan teknosa'dan alcaksın güzel kardeşim.

    gelelim iadeye;

    bak sevgili dostum. senin iade ettiğin ürünler başkasına satılacak bu allahın emri. yani kimse "aa müşteri bunu beğenmedi bunu çöpe atalım" demiyor.

    bu durumlarda senden ürünün çalıştığını kantlaman istenir. belki sim takarken portlara zarar verdin, belki uyumlu olmayan şarj soketi takıp zarar verdin. belki aynı ürün sende vardı pilleri değiştirdin. buna karar verecek taraf ise yetkili servis.

    ya sen "yetkili servis raporu istiyorlar" diye söylenmeyeceksin ya da o ürünü satın alacak diğer alıcı "bu ürün bozuk, bozuk ürün satıyorlar" demiyecek.

    nasıl olacak güzel kardeşim hadi sen söyle.

    bu gözler; 3 günlük toplantı için projeksiyon cihazı alıp 3 gün kullandıktan sonra iade etmek isteyen gördü.

    bakın sevgili kardeşlerim. hem bir tüketici hem de bir satıcı olarak şunu gönül rahatlığı söyleyebilirim ki tüketci kadar şımarık bir topluluk yok. ha hemen ama amazonda böyle diyebilirsin doğru ama almanya'daki tüketici profili ile türkiye'deki profil farklı. burda çakalık var, bilgisizlik var, yüzsüzlük var, en ucuzu olsun ama en kaliteli ürün kadar performansı olsun mantığı var.

    ha aynı gün kargo konusunda, uzun gecikmeler, yanlış ürün ve stk konusunda haklısınız ona lafım yok.

    ama iade şartlarının bu kadar geniş olduğu bir sektörde, kimsenin kullanılmış/ açılmış ürün gönderildi diye ağlamaya hakkı yok.

    bu işlerin nasıl döndüğünü merak eden ve izmir'de yaşayan arkadaşlar varsa gelsinler 1 hafta ofisimizde misafir edelim. neler neler oluyor bir görün.

    edit: kullanılmış ibaresi ile satacaksınız demiş bir arkadaş. oldu lan ne güzel kafalar.

    sen 4 bin lira'ya pc alacaksın. beğenmedim diyeceksin. ben onu 3 bin lira'ya satacağım ikinci el olarak. vay be. olum siz ne kutsal insanlarsınız :)

    ayrıca uyandırayım amazon'daki satıcılar da aynı kişiler. onları başkaları satmıyor. gün gelecek burda amazon'a da saydıracakaınız. neden? çünkü siz.
  • nutellali balik ekmek isimli yazara entarisi için teşekkür ediyoruz. sayesinde nasıl satıcılarla karşı karşıya olduğumuzu öğrendik.

    --- spoiler ---

    bu durumlarda senden ürünün çalıştığını kantlaman istenir. belki sim takarken portlara zarar verdin, belki uyumlu olmayan şarj soketi takıp zarar verdin. belki aynı ürün sende vardı pilleri değiştirdin. buna karar verecek taraf ise yetkili servis.

    ya sen "yetkili servis raporu istiyorlar" diye söylenmeyeceksin ya da o ürünü satın alacak diğer alıcı "bu ürün bozuk, bozuk ürün satıyorlar" demiyecek.
    --- spoiler ---

    kötü kullanımı suistimal eden varsa bu platform gerekli yasal yollara başvuracak. ürün iade edecek sıradan bir müşteri bu tür muamele ve prosedürlere maruz kalıyorsa, başka yerden alması en iyisi. ayrıca kullanılmış ürünleri "kullanılmış ürün" ibaresiyle satacak olursanız kimse şikayet etmez. neyse, amazon'dan alın en iyisi. dünyanın en zengin adamı daha da zengin olacak esnafımız sayesinde.
  • çamaşır ve bulaşık deterjanlarını markete göre oldukça düşük fiyata satıyorlar. paketleme de gayet iyi.
  • bugüne kadar 100’ün üstünde sipariş vermişimdir. bir tanesinde bile sıkıntı yaşamadım. hepsi zamanında ve sorunsuz ulaştı. fiyatlar farklı satıcıları incelediğinizde genellikle çok iyi. aradığım her şeyi bulabiliyorum.

    buraya insanlar sadece şikayet girdikleri için okuyanlar da sanır ki kullanıcıların %80’i hiç memnun değil. siz bakmayın aldıkları her şeyi iade eden, hiçbir şeyi beğenmemeyi alışkanlık haline getirmiş bu kişilere. güvenle kullanın.
6 entry daha