şükela:  tümü | bugün
  • çocukluğumuzda kalmış travmalardan birisi bu,

    günümüzde halen sokak çeşmesi, camii,okul veya bunlara benzeyen kamusal alanlarda denk gelinir, bir çeşme veya bir damacana ve bunlara zincirle bağlı, günde iki bin kişinin şu içtiği bardaklar vardır.

    böyle mekanlarda dışarı çıkarken sizin önünüzden hızla biri (55 yaşlarında çizgili tişörtlü) atağa kalkar ve bu zincirli bardağa yarısına kadar su doldurup hunharca içer,ohhh deyip içinde kalan tükürüğü ile bardağı yerine bırakır,onun peşinden,hafifçe kilolu 9 yaşında tombul bir erkek çocuk,nefes ala ala aynı eylemi gerçekleştirir.

    şimdi o tombul çocuğa sormak lazım, senden önce o bardaktan su içen 1998 kişinin o bardağa dudağı değdi, tükürüğü bulaştı,belkide sümügü denk geldi?

    hiç mi düşünmezsin , miden bulamaz be arkadaş? *

    (bkz: başkaları adına tiksinmek)
  • kesinlikle hijyenik değildir, yanınızda şişe bulundurun.
  • mikrop kapmanın henüz icat edilmediği yıllarda gerçekleşmiştir. aynı dönemde camii hortumuyla içilen suyun lezzetine yönelik çeşitli spekülasyonlar mevcuttu.
  • klasik bir islam dünyası geleneğidir.
  • zincirli bardak denildiğinde aklına direk bdsm türü şeyler gelip "zincirli bardak ne lan" diyenler. evet sizler bu ülkenin güzel evlatları bizdensiniz.
  • akil sinirlarimi zorlayan hadise. ben ki ana baba abi tanimam, kimsenin su ictigi bardaktan bile su icmem, yurdum agiz hijyeninden bi haber ki olsa da farketmez, insaninin ictigi bardaktan hayatta su icemem cocuklar. ıyyyy! koca bir ıyyyyy!
  • bundan çekinmeden su içen kişi ile sokakta yürürken elini burnuna götürüp sümküren, ardından da elindeki sümüğü sert bir hareketle yere savuran kişi aynı kişidir.

    ayrıca bundan su içen kişiler sırf kendilerini rahatlatmak için bardağın dibindeki suyu içmez yere şırrak diye fırlatırlar.
  • (bkz: tas)
  • (bkz: zincirli bardak)

    mikroskopik de olsa, bok parçalarının yüzdüğü ortamlarda ağzımıza sular kaça kaça yüzeriz de,
    buradan su içmek tu kaka :))
    #69840389

    editos:

    bir.
    özellikle memeliler olmak üzere canlıların belirli bir florası vardır. buna artık mikrobiyota diyoruz sayın romalılar.

    iki.
    bu mikrobiyota, örneğin insan için çok ama çok büyük ölçüde benzerdir. insanın varoluş'u sorunsalı, bu çerçevede, şu an, yaşadığımız yıllar içinde yeniden tanımlanmaktadır ve muhtemelen bi on sene sonra insan denen varlık -gelişmiş biyoloji dersine sahip ülkelerde- farklı anlatılacaktır.

    üç.
    adam içenleri saymış. iki bin diyor, günlük. yıllık 730 bin ediyor; hepsini tekil kabul edersek.
    isterse 7 milyon olsun, sonuç çok değişmez.

    dört.
    bi bokum olmaz. olaydı, eski anadolu, istanbul dahil, hastalıktan kırılır, bu sebil denen saçmalık çooktan tarihe karışmış olurdu.

    beş.
    'ayy, ben hijyenik biriasdfasjkklj...' diyene son bi nokta:
    ağzındaki (sen dahil romalı, yani insanlar) bakteri sayısı 10e13 adet.
    götündeki (rektum) bakteri sayısı da 10e13.

    altı.
    su içmem diyen romalı: hadi sevdiğin ile öpüş şimdi. öyle emoji falan değil: dudağa dudak, dile dil.