77 entry daha
  • mukemmel dengeli yani guclu ya da gucsuz diye kaleleri ayirmanin pek de akil kari olmadigi oyun. yeri geldiğinde campaignlerde her irkla oyunu mecburen bitirmek gerektigi hatırlanırsa her kaleyle de gayet guzel sekilde oyun oynandığı gorulmektedir. oynamaktan zevk alınan ya da alınmayan kaleler mutlaka olacaktır. dungeon gibi black dragon, manticore, minotaur gibi hayvani yaratiklar barindiran bir kaleye gucsuz demek pek dogru olmayacaktir. ha keza inferno da efreet sultans gibi melee ile zevkle yikilamayan, devrilmeyen bir yaratıktır ve her daim korku salmıştır. castle da en guclusu gibi gorunse de zealotlarin hitpointlerinin dusuk olmasi onlar icin bir dez avantajdır. sonuc olarak oyuncunun yetenegi, kaleleri iyi kullanip kullanamamasi bu tur farklılıkları ortaya cıkarmaktadır. yoksa ben inanmiyorum ki makul oynandığında kiminle oynanırsa oynansın oyun kazanılmayacak.
  • oyunun çıkış tarihinin üzerinden geçen yıllar verdiği keyiften hiçbirşey götürmeyen bir baş yapıt. hala başına oturup on saatin üzerinde multiplayer oynanabiliyor. tüm kaleleri dolaşıp spellbook'u yeni büyüler ile doldurmak ayrı bir haz.
  • her ırkın zaman zaman avantajlı veya dezavantajlı duruma düşebileceği bir oyundur.

    mesela small bir harita ya da fazla oyuncunun olduğu senaryolarda oyuncular başlangıçtan kısa bir süre sonra karşı karşıya gelebilirler, böyle oyunlarda önemli olan olabilecek en kısa sürede yapılanıp, yaratıkları ortaya çıkarmaktır.

    böylesi bir durumda stronghold seçen şahıs, inferno seçene göre daha avantajlıdır , çünkü infernonun yapılanması daha zordur, daha fazla maden gerektirir. siz kristal ararken mücevher ararken, rakip odunla kömürle yapıp yapısını, dikilebilir kapınıza,

    ya da mesela undead ırkında, lich e kadar uzakçı (ranged attack) bir yaratık yoktur, lord a upgrade edilmeden vampirler de bir işe yaramaz, savaşta siz zombinizi karşıya geçirinceye kadar, düşman size uzaktan hasar verebilir, bu yüzden bu durumda stronghold u ya da elf gücüne güvenerek rampart ı seçmek daha avantajlı olabilir, tabi bunlar sadece ihtimaller, ben biliyorum ne yaptığımı, diyorsanız ne ala,

    bir de bu oyunda heronuza mutlaka earth magic skill i alıp expert yapın. bence en kullanışlı büyüler earth büyüleridir, sırf savaş başlangıcında rakibe mass slow büyüsü yapıp, ilk saldırma avantajını ele geçirmek için bile değer bu durum.çok eğlenceli.

    bir de kimileri fortress a, oyundaki gizli güç falan diyor, bense kokuşmuş börtü böcek ırkı diyorum, şimdiye kadar bir olaylarını göremedim zira.
372 entry daha
hesabın var mı? giriş yap