şükela:  tümü | bugün
  • captain tsubasa animesinde furano takımının kaptanı ve aynı zamanda japonya milli takımının vazgeçilmezidir.iyi bir kaptandır kendi takımında,oyuncuları gaza getirmeyi bilir.japonya milli takımında ise tsubasa ile aynı mevkide oynaması yüzünden önlibero oynamıştır.eagle shot tekniği vardır,bi de tribünde bunu izleyen sevgilisi vardır genelde.ah ah dedirtir*
  • maçlara kafasına sardığı beyaz bandajla çıkardı. tam karizma olurdu. yenilmek onun lugatında yoktu ama tsubasa ve hyuga varken hep arka plandaydı tabi.
  • tsubasa adlı efsane çizgi filmdeki karakterlerden birinin adı. bu adam öyle çok teknik ve yıldız bi futbolcu değildi. ama çok iyi takım oyuncusuydu ve liderlik özellikleri gelişmişti. takımında herkes "kaptan" diyodu falan. sonra tsubasa'yla aynı takımda oynadılar falan.
  • misaki'nin eski arkadaşı olan, kalp hastası olmayan eleman. furano adlı takımda ulusal şampiyonaya katılan matsuyama buradaki performansıyla dikkat çeker. misaki ve tsubasa ile karşılaşınca da göt olur, bir şey yapamaz. eagle shot atardı, oyunda da bu özelliği vardı. takımda bulunması gereken bir elemandı. kalp hastası olan ve teknik ekibe dahil olan velet ise jun misugi'dir.
  • kafasina takmis oldugu bandanayi kiz arkadasi* fransa'ya gitmeden, nankatsu maci oncesi vermistir, aslinda butun takima yapmistir bu bandanalardan. kendisinin en takdir ettigim yani ise bahsi gecen macta tsubasa'nin cikik omuzla mucadele etmesinden mutevellit atmis oldugu rovesata golu sonrasi yere cuval gibi dusmesine izin vermeyip kendini siper etmesidir. cok delikanli cocuktur.
  • bu delikanlıya sırılsıklam aşık olan yoshiko, nankatsu maçı öncesi tüm frano takımına bandanalar hazırlamıştır. bütün bandanalarda oyuncuların forma numarası işlenmiştir. matsuyama'nın bandanasında ise aynı zamanda seni seviyorum yazmaktadır. matsuyama bunu nankatsu'ya yenildikleri yarı final maçından sonra farkeder. new york'a yola çıkmak üzere olan yoshiko'ya havaalanına kadar kah koşarak kah otostop çekerek yetişir ve sarmaş dolaş vedalaşırlar.
  • sen çok güzel adamdın matsuyama, bilen bilir üstadı.

    http://images1.wikia.nocookie.net/…/40/hikaru05.jpg
  • kaptanı olduğu furano takımı ile ulusal şampiyonayı kazanabilmek için çetin kış şartlarında en ağır antrenmanları mı yapmadılar? üst düzey takım oyunu mu oynamadılar? yarı final maçında kojiro hyuga'lı meiwa takımına karşı maç berabereyken son dakikada penaltı mı kazanmadılar? olmadı lan işte olmadı.
  • tsubasa aleminin en iyi futbolcusudur. bir tür steffan effenberg. tsubasa olsun, hyuga olsun, hep çok iyi sidekicklerle oynuyorlarken misaki gibi, sawada gibi, kaleciler zaten panter, bu arkadaş furano'da yanında afedersiniz besili bir grup eşşekle oynayıp sadece takım oyunuyla, antremanla liderlikle bir yere getirdi. jun misugi'yi saymazsak hastalığından dolayı, bu arkadaş tsubasa evreninin en iyi oyuncusudur. yanına diğer takımlardaki hangi iyi sidekick'i versen rahat şampiyon olur. hatta ribery'e benzeyen bencil ikizlerden birini alsın- adlarını unuttum - onunla bile tokatlar.