şükela:  tümü | bugün soru sor
124 entry daha
  • el kaide müslüman, boko haram müslüman, ışid müslüman, sivas katliamı failleri müslüman, on binlerce din adamı öldüren mao zedong ve stalin ateist.

    yani son 100 yılda ateist ve müslüman terörü vardır, hristiyan terörü yoktur.
  • yeni zelanda katliamı ile artık literatüre girmesi gereken tanım... böyle bir terör var artık...
  • böyle anlamsız başlıklar ve yorumlar görünce keyfim kaçıyor.
    , oruspunun namusumla para kazanıyorum demesi gibi. bak kardeşim dediğin şeyin anlamlı olması için altının dolu olması gerekiyor. hayatı anlamaktan ziyade anlatmak için matematik lazım. tümden gelim var tüme varım var. azcık tutarlı olun, müslüman mahallesinde salyangoz satmayın.

    size bu şekilde mantık yürütmeyi bu şekilde düşünmeyi öğreten bu kadar saçma salak yaklaşımlar sergileten süzgeci sikeyim.

    lan hiç mi okumuyorsunuz, doğayı, ya da çok basit şekilde işleyen mekanizmaları.

    köy kahvesinde oturup, prezervatif icat eden adama terbiyesiz demekten öteye geçmeyecek mi meziyetiniz.

    yanı başınızda müslüman müslümana katliam yapıyor ‘din adına’ , şimdi sen o adama böyle dersen o sana oruspu çocuğu der. hiç mi düşünmüyorsun üç adım sonrasını.
  • ne zaman ki hristiyanlar toplu halde terör yaparsa o zaman hristiyan terörü denilebilirmiş. adamın eta’dan farc’dan, ıra’dan haberi yok galiba. ha diye bilirki bunlar hristiyanlık adına birilerini öldürmüyorlar başka nedenle öldürüyorlar. bu onların hristiyan terör örgütleri olduğu gerçeğini değiştirmez.

    eğer din için adam öldürmeyi sadece bu kapsamda sayıyorsak eğer lafı hiç çevirmeye gerek yok dünyanın en büyük hristiyan terör örgütü abd’dir, en büyük yahudi/siyonist terör örgütü ise israil’dir.
  • müslüman terörü karşısında devede kulak kalmayan terördür.

    son yüz yılda müslümanlara ait toprakların ne şekilde işgal edildiğini, ne şekilde katliamlar yapıldığını görmemek için sanırım geri zekalı olmak lazım.

    ingilterede uzun süre yaşamış, öyle müslümanlık takıntısı olmayan bir insan olarak şunu rahatlıkla söyleyebilirim. ellerindeki parayı hristiyan dünyasından çektiğiniz anda ki bu para da diğer toprakları kapitalist yöntemlerle sömürgeleştirmek yoluyla elde edilen paradır, şu an müslüman tarafta gördüğünüz barbarlığın elli katını görürsünüz bu toplumlarda.

    lütfen iki kuruşluk bilgi birikiminizle aptal aptal yorumlar yapmayın. özellikle bir sürü insanın cehalet yüzünden katledildiği böyle günlerde.
  • bunun bile övücüsünü gördük.
    diyecek söz yok.
  • oğlum saçmalamayın lan. hristiyanlar. yahudiler, atayisler terörist olur mu hiç? onlar ancak akıl hastası olabilir.
    **
  • ulan adamlar yıllarca pkk'yı terör örgütü olarak tanımadı, sen ne terörü dersen de, kabul ettirecek gücün yoksa havada kalır.

    köktendinciler, bugünkü tüm dünyanın kınadığı bireysel terör saldırısı üstünden bütün hristiyanlara laf geçirme fırsatı gördüler değerlendirmişler hemen. eminim mal bulmuş mağribi gibi atlayan bu tiplerin çoğu ankara garı saldırısında "onlar solcu bikerem, su testisi" dediler, charlie hebdo veya bataclan saldırılarında açıkça değilse bile bıyık altından "hep müslümanların mı başına gelecek" diye düşündüler. he canım he hristiyan terörü, herifler hali hazırda tüm dünyayı ele geçirmiş, sana her dediklerini yaptırıyorlar, gidip teröre başvuracaklar. onlar terörü yönetirler, kime karşı? senin gibi mezhep-ırk-ideoloji çatışmaları yaşayan anti-demokratik ülkelere karşı. haberin de olmaz.

    ayrıca avrupa hristiyan falan denmiş de, avrupalı gençliğin çoğu dinsiz veya ateist. bence siz gene yahudilere sallayın.
  • teknoloji gelistirme, bilim yapma, sanata kostek ol, egitime inanma. bir de uzerine her eylemin her fikrin insan onuruna aykiri olsun. ondan sonra gelip burada pipini daga surt, kendini adamdan nimetten say.

    ıstedigin kadar yirtin medeni dunya icin arapsin, col faresisin, teroristsin, otsun boksun; kisacasi insan degilsin. hakedilmemis hicbir yafta yok burada. ziralayacagina calis cabala ama nerde. sikik bir bedevi olmanin otesine gecemiyeceksin.
13 entry daha