şükela:  tümü | bugün
  • düşük profilli başbakanımızın az önce sarf ettiği söz.
  • surdan itibaren gelen "en zorlandiginiz proje hangisi olabilir" tarzi bir soruya, "hosuma gitmeyen proje 15 temmuz" diyen ve sonra hep beraber kahkahalarla gulen son basbakan beyani:

    video icin

    yorum yapmiyorum
  • --- spoiler ---

    "hoşuma gitmeyen proje 15 temmuz" diyen başbakan binali yıldırım, aynı programda "pazartesi yeni kabine açıklanınca ohal tamamlanmış olacak" da dedi. bu açıklamalar, 15 temmuz ve ohal'in erdoğan'ın başkanlığı/yeni rejimin inşaası için birer araç olduğunun itirafıdır.
    --- spoiler ---

    https://twitter.com/…tatus/1014951296376467456?s=19
  • gerçek değildir diye girip dumur olduğum video. 248 insanın şehit olduğu, 2000 kişinin yaralandığı bir olayı espri malzemesi yapmak nasıl bir gevşekliktir.
  • videosuna denk geldiğim izleyince gözüne far tutulan tavşan gibi kaldım.

    yani 15 temmuz bir akp projesidir vs sonucu çıkarmam bunu söyleyen binali yıldırım olduğu için ama türkiyenin son 20-25 yılda yaşadığı en dehşet geceyi gülerek anması kanımı dondurdu. abicim kaç kişi öldü, yaralandı o gece bu ülke nasıl bir travma geçirdi? bu nasıl kafa, bu kafa nasıl başbakanlık yaptı. aynısını çanakkale boğazı köprüsü içinde “çanakkale artık geçiliyor ehe ehe” sözleriyle yaptığından “itiraf vs” olarak görmüyorum.
  • arkadaş bu lafı sıradan bir vatandaş söylemeye kalkışsa, noktayı koymadan gözaltına alınır, bir de üstüne kahkaha atmışlar.

    hayretler ettiğim açıklamadır.

    sözlükte bu lafın dikkate alınmaması da ilginç.
  • hadi 15 temmuz demesi neyse de, arkasından gülmesi ?? ölen o kadar insan?
    insan gerçekten hayret ediyor.
  • binali yıldırım'ın anadolu ajansı'ında, "sizi çok zorlayan, girmeseydik bu işe dediğiniz herhangi bir proje oldu mu?" sorusuna verdiği cevaptır. sonunda masadaki bütün canlı bozuntularının da kahkaha atması da cabası.

    hani şehitler?
    hani fetö?
    hani duygu kasmalar ağlamalar falan?

    bu devletin yöneticilerinin vatandaşlarını bu kadar ayak altına almasını, dalga geçmesini ve kendi çıkarları için kullandıklarını zaten biliyorduk ama artık alenen yapmaktalar.

    kimse bir tepki göstermedikçe ve sandığa gidip hala boş beyinlerinizde dolaşan fanatizmle, uzun adama oy bastıkça devam edecek bu aşağılamalar. yarın öbür gün sizin hayatınıza da dokunacak, o zaman düşünmeye başlarsınız. arkanıza yaslanın ve tadını çıkarın zaferinizin.

    (bkz: 15 temmuz kontrollü darbe girişimiydi)
    (bkz: ohal ne zaman bitecek)
    (bkz: birkaç mehmet'i şehit ettiler diye gündem olmamalı)
    (bkz: chp il başkanlarına şehit cenazesi yasağı)
  • o gecenin zaten bir proje olduğunu itiraf etmesi ayrı bir vaka! duyun geri zekalılar! o kadar beyinsizsiniz ki adam ayan beyan proje olduğunu söylüyor, video lan istediğin kadar sar başa izle, yüzünüze tüküre tüküre ve gazeteci gibi görünenlerle birlikte kahkalarla gülüyorlar!

    orada ölen askeri, sivili, hatta o siviller içinde hiç hazetmediğim görüşleri olan kişiler de bolcayken ben üzüldüm be! yüzlerce insan öldü! binlercesi yaralandı! bu nasıl bir gevşeklik ve terbiyesizliktir, cidden o kadar kalitesiz bir kesim var ki, o kadar batak haldeler ki adamlar bunlara istediklerini söyleyip kahkahalarla yutun lan bokunuzu diyorlar, zamanında bakara makara yaptılar, o bu montaj dediler, maden de ölenlerin yakınlarını tekmeleyip dövdüler, başörtülü bacım yalanı yaptılar, bir ton örnek var ne yaptılarsa bu millet kabul etti.

    bu kadar küçülmüş zavallı bir milleti bu adamlar yarattı! işte bu video da bu alçalmış kesimin temsili ve onlara biçilen değerin göstergesi, yazıklar olsun, biz desek bu lafları ve gülsek ya linç ederler ya da hapisten çıkamayız ama adam çıkmış televizyonda keyifle söylüyor ve gülüyorlar!