şükela:  tümü | bugün soru sor
  • ana-baba olmayanların mümkünse izlememesi gereken bir film. sonra "vakit kaybı, gereksiz, çok kötü" gibi saçma sapan yorumlar ortaya çıkabiliyor. zira film tamamen ana-baba duygusallığına yönelik kurgulanmış bir senaryoya sahip.

    ben şahsen bir kız -bugün doğumundan sonra geçen 242. gün- babası olarak (bkz: kız babası olmak) son derece beğendim bu filmi. hatta aynı senaryo, minicik düzeltmelerle çok daha güzel olabilirmiş. fakat bu hâli bile çok iyi. hiç değilse yaşattığı duygular açısından, "kendi başıma gelse ne yapardım?" dedirtmesi yönünden gayet başarılı ve inanılmaz etkileyici.

    son sözde başta dediğimi tekrar ediyorum: anne ya da baba değilseniz, bu film büyük ihtimalle sizin için hiçbir şey ifade etmeyecektir. o nedenle boşuna bunu izleyip de film hakkında insanları aldatacak yönde gereksiz olumsuz eleştiriler yapmayın. lütfen.

    bu arada doğa nilciğim, esracığım, ben sizin için nefes alıyormuşum da bundan pek haberim yokmuş. sizi çok seviyorum...

    7/10
  • son zamanlarda izlediğim en vakit kaybı film. tamam bütçeniz dar ve tek bir mekanda çekim yapacaksınız eyvallah da izlerken sıkılmamak için ne yapmak gerek anlamadım. amuda kalıp mı izleyelim filmi?
  • eric heisserer tarafından hem yazılmış hem de yönetilmiş, türkçe'ye "yaşam savaşı" olarak çevrilmiş 2013 yılı yapımı bir drama.

    katrina kasırgası sırasında eşini doğum için hastaneye getiren nolan hayes beklemediği bir durumla karşılaşır. doğum sırasında eşini kaybetmiş, yeni doğan bebeğini de doktorlar yaşam ünitesine bağlanmıştır. hava şartları daha da kötüleşince hastane yönetimi acilen tahliye kararı verir, ancak yaşam destek ünitesi elektriğe bağlı olduğu için nolan ve minik bebeği hastanede kalmak zorundadır.
  • benden önceki entrylerde zaten söylenmiş, evladınız varsa izleyin . biz hanımla oğlanı uyutup , hafiften kafaları çekip bu filmi izledik, filmin sonunda salya sümük ağlıyorduk gecenin 1’inde. güzel film izleyin efendim.
  • (bkz: the hours)
  • 1. outside'daki kurgusallığın ve earthling'deki soğukluğun yerini dinginliğin ve samimiyetin aldığı, bowie'nin heathen ve reality ile devam eden olgunluğunun başlangıcı olan 1999 çıkışlı albüm. kapağında değişimi görmek mümkündür: yeni bowie'nin kollarında ölmek üzere olan eski bowie.