şükela:  tümü | bugün
  • mimar sinan universitesi devlet konservatuvari mezunu, istanbul buyuksehir belediyesi sehir tiyatroları oyuncusu. şu sıralar ihtiras tramvayında.
  • "bir şiiri anlamasan da olur, ama onu kötü okuma ne olur" ne de güzel demiş özdemir asaf. hani neredeyse diyeceğim ki, "az kötü okuyan da, çok kötü okuyan da, ve hatta güzel kabul edilebilecek ölçüttekiler de dahil herkes sussun ve hümay güldağ şiir okusun!"

    malum herkesin harcı değildir şiir okumak; birikim tek başına yetmez, tonlamalarla şiire can veren vurgulamalara ve can alıcı tınılara haiz bir ses de yetmez bi' başına, salt şair olmak dahi yetmez, keza tek başına şiirin yazıldığı anı hissedip yaşayabilmek, hayran olduğumuz şiiri bizlere ulaştıran "o" kalemi eline alabilmek ve "o" kağıda dokunabilmek bile hakkını vermeye yetmeyebilir. bütün bunları birleştirmektir mesele. zordur tabii... attila ilhan, nazım hikmet, edip cansever vb büyük şairlerin şiirlerini onun sesinden dinlemek harikuladedir. ayrıca yakıcı bakışlara ve gözlerinizi alamayacağınız gözlere sahip tiyatro sanatçısıdır.
    sitesinden yazdığı şiirleri de dinleyebiliyorsunuz.

    kırık tahtadan gemi isimli şiirinden:

    attığım kulaçta çoğalıyorum
    sudayım yükseliyorum
    sudayım fark ediyorum
    yaşamın özüne karışıyorum
    tunup yıldızlara, tırmanıyorum aya

    aydayım parlıyorum
    aydayım doğuyorum
    içimde kırık tahtadan bir gemi
    içimde sonsuzluk gizli
  • vişne bahçesi oyununda izledim, güzelliği beni çok etkiledi. daha sonra fotoğraflarına ulaştım, aynı etkiyi yaratmadı.

    sanırım kendisi sahnedeyken büyüyen ve karizması artan oyunculardan. başarılı bir tiyatrocu.
  • (bkz: vişne bahçesi) ve (bkz: hayal-i temsil) oyunlarında yer alan tiyatro oyuncusu. ayrıca seslendirme sanatçılığı da yapmaktadır.
  • hayal-i temsil'in bedia'sı.*
    evet şebnem köstem de çok başarılı ama, kendisinin bedia'sı olmadan, afife'nin ne yazık ki oldukça trajik hikayesi tek başına seyirciyi çok aşağı çekebilirdi sanırım.
    birlikte dinamikleri çok başarılı.