şükela:  tümü | bugün
  • bugün itibariyle gerçekleşmeye başlayacak eylemdir.

    korkular sardı dört bir yanını.....

    bauhaus taşınma kolisi , uzakta değil alt katınızda :)) , tavsiyem ;

    https://www.bauhaus.com.tr/…dx4beycadoaagklealw_wcb

    artık bahar geldi , uğurlar olsun......
  • mevcut çalışanların çıkarılması, insanların özellikle bu dönemde ekmeklerinden edilmesi iyi bir şey değil. intikam almak yerine sorunlar düzeltilmeli. performansı düşük kişiler başka pozisyonlara gönderilmeli. insanları 1.günden kendinize küstürmenin stratejik açıdan bir anlamı yok.
  • ponçikliğin hiç lüzumu yok hep bu tatlısu romantikliği yüzünden kaybediliyor zaten. gereği neyse yapacaksın kardeşim millet seni o koltuğa eski yandaşlara bedava maaş ver diye koymadı amk.

    işini yapan düzgün insanlara dokunanın amk o ayrı. ama hepimiz biliyoruz hangi makamlara ne boş adamların getirildiğini.
  • saçma sapan provokasyonlar yapmayın. işine gücüne bakan hiç kimsenin hiçbir şey toplamasına gerek yok. bakmayan da bu saatten sonra otursun baksın yine bir şey olmaz.
  • insanların ekonomik sıkıntı nedeniyle ekrem imamoğlu'nu seçtiği gün birilerinin ekmeğini elinden almak olacak iş değildir. itibar edilmemesi gereken başlık, intikamlar çağı bitsin artık.
  • mevcut çalışanlar derken konuyu biraz açalım ;

    ibb'den maaş alıp , işe gitmeyen , bulunduğu konumu haketmeyen , hiçbir vasfı ve özelliği olmamasına rağmen akp için oy toplayıp verdiğimiz vergiyle maaş alan bir allah kulu varsa , derhal işten çıkarılmalıdır. ihtiyaç varsa o pozisyona hakeden , eğitimli üniversite mezunu biri alınmalı , yoksa tasarruf sağlanmalıdır.
  • senin gibi yarrak kafalılar böyle entry girdikçe, biz hiç bir zaman bu başarılarda daim olamayız.

    madem ki 1 aydır götümüzü yırtıyoruz "biz sizin gibi değiliz" diye, o zaman onlara benzemeden bu durumu milli birlik içinde gerçekleştireceksin.

    biz bunu vereceğiz ki, başı boş, hırsız, menfaatçi ve yandaş memurlarda kendine çeki düzen verip adam olsun. sürekli kadroculuk ile anca senin benim cebimden para eksilir, başkada bi sikim olmaz.
  • tek vasfı birilerini tanımak olanlar bir zahmet toplansın lutfen
  • deli saçması bir diğer başlık.
    kadrosu yerleşik, iyi kötü oturmuş sistemi olan, herkesin görevine adapte olduğu bir yapı neden bozulsun? bunu kimse yapmaz, bunu düşünmek vizyonsuzluğun itirafıdır.
    ekrem bey mazbatasını alsın, masasına bi otursun. varsa fazlalık veya işini yapmayan personel zaten gereğini yaparak ya görev/hizmet noktası değiştirilir ya da görevine son ihtimal olarak son verilir.

    bu gibi başlıklara ibb çalışanlarının ve yakınlarının itibar etmemesi en büyük beklentimdir.
  • ekrem imamoğlu eğer seçime itiraz edilmez ve seçim yenilenmezse belediye başkanı olacaktır. tabi ki kendi ekibi ile çalışacaktır. bir kısım insanların belediyeden eşyasını toplaması doğaldır. ama bu işin daha mazbatası var daha bir sürü şeyi var. bir ay sonra açılacak başlıktır.

    kültür müdürlükleri, park ve bahçeler müdürlükleri gibi, iski vs. buralarda kendi çalışma arkadaşlarını bulunduracak haliyle... eski sistem eski insanlarla yürümez. bu arkadaşlar da istifalarını vermeli ve ekrem beyi bu konuda rahatlatmalılar.

    not: ak parti spor