şükela:  tümü | bugün
  • ilgili ilgisiz tüm suserlerden destek beklediğim kampanya. lütfen okuyun.

    düzenli olarak iddaa ve bahis oynayan biriyim, son zamanlarda ki para yatırma ve çekme işlemlerinin zorluğundan bende şikayetçi oldum, uzun zamandır (4-5 ay) yurt dışı bahis oynamıyorum, online iddaa oynuyorum, bilyoner vesayire.
    fakat bir tanesi bile, bir kere olsun bir kereliğine şu bedavayı al, şu da size hediyemiz olsun demedi.
    bildikleri tek şey mbs3 ve mbs4.
    misal ayda yılda bir maçı tek maç yaparlar, bunuda gözümüzün içine içine sokarlar, bu maç genelde barça real gibi derbilerden bir tanesi olur.
    verilen oranlara değinmiyorum bile, 1.5 gol üstü bahis oranını 1.01 olarak gördü bu gözlerim, şaka değil, maçta 2 gol olur oranı 1.01

    canlı örneği hemen aşağıda, önümüzde ki şampiyonlar ligi maçlarından basel m. city maçına en az 2 gol olur oranı 1.01, evet yanlış görmediniz, 1.01, yani 100 lira basarsanız 1 lira kazanabilirsiniz. diğer tarafta ismini vermek istemediğim malum sitelerden bir tanesi 100 liraya 20 lira veriyor, (not: iddaa da tek maç oynayamayarak o 1 lirayı da kazanma şansın engelleniyor)

    1.5 gol üstü, 1.01 oran https://hizliresim.com/bb81vj

    1.5 gol üstü, 1.20 oran https://hizliresim.com/dojrvn

    .. arkadaşlar sürekli bir yaptırımdır gidiyor, ama bize dayatılan iddaa sitesinde bir gram iyileştirme yok, hep sömürme hep sömürü. yeter artık
  • "1.5 üstünün 1.01 oranlı olduğu maçta 1.5 gol altı oynamayı aklından geçirmiyorsan demek ki adamlar doğru iş yapmış" şeklinde cevap vermek istediğim protesto. demek ki iddaa da insanlar da 1.5 gol üstü olacağı konusunda ortak karardalar. çok da şey yapmamak lazım.

    ayrıca 1.01 orana 1 milyon dolar oynasan 40 bin lira felan garanti. güzel para.

    edit: doların 1 lira olduğu zamanlarda yaşayan yazarları da görmüş olduk. 1.01 oranla iddaa oynanmadığını bilmiyordum çünkü iddia oynamayı boş insanların yapacağı iş olarak görüyorum.
  • sonuna kadar katıldığım kampanya. 1.01 oran mı olur mq.
  • iddaa'da 1.01 orana 1 milyon dolar basıp 40 bin falan kazanacağını düşünebilen yazarları görmeme sebep olmuş başlık.

    la sen önce matematiği öğren sonra gel iddaa oyna, 1 milyon basıp 10 bin kazanma olasılığın oluyor bu oranla, ha tabi iddaa hazretleri 1.01 orana oynamana müsade ederse * (bkz: mbs3) (bkz: mbs4)
  • sonuna kadar destekçisi olduğum kampanya. kendi gerekçelerimi yazıyorum.

    illegal bahisin ev sahibi alır seçeneğine 2.00 oran verdiği maça gidip adeta koklatır gibi 1.50 oran veriyor... bu resmen bu milleti salt salak yerine koymaktır. azınlıkta da olsa akıllı insanlar hala var bu ülkede.

    tekli bahis seçeneğini açmıyor , minimum bahis sayısı dolandırıcılığı... millet gerizekalı mı niye en az 3-4 tane maç oynamak zorunda amk? adam tek maç oynamak istiyor belki?

    canlı bahisi açmıyor...niye? çünkü biliyor milletin cebine iki kuruş para girecek, eee milletin cebine iki kuruş para girerse nasıl keriz zikecek dime... taş devrinde yaşıyormuşuz gibi hala iddaa'da canlı diye birşey yok. rezillik.

    toplam taç sayısı aralığı, penaltı olur mu olmaz mı, kim daha çok topla oynar, vs gibi spesifik bahis seçeneklerinin s'si bile yok , illegal bahiste böyle çok yönlü bir zenginlik varken, mecbur mu adam 3-4 tane seçenek arasında bahis oynamaya?

    kısacası hem sana dar bahis yapma seçeneği sunuyor hemde o dar seçeneklerin arasında para kazansan bile sikik oranlar yüzünden en fazla eline 3-5 kuruş para geçiyor, şu oranlar illegal bahis kadar yükseltilmedikçe veee spesifik bahis seçenekleri + canlı bahis + tek maç oynama özelliği gibi hayati konular iddaa'ya eklenmediği sürece iddaa oynayanı siksinler arkadaş. ben enayi değilim yani, 2 kuruş paramı size verip sizin gibi rezil bi kurumu daha fazla zengin edecem.
  • destek verdiğim kampanya.

    keriz silkeleme aracı iddaa’yı 6 senedir protesto zaten ediyordum. kitlesel bir protestoya dönüşürse de destek vereceğim kampanyadır.

    tamam (bkz: kasa her zaman kazanır) da dolandırmak başka bir şey.

    ya bu kurumu rekabet piyasası dahilinde kamuya açın, ya da başka bahis firmalarına yol verin önünü kesmeyin.

    özgürlüğün temel kuralı seçim şansı gereğidir.
    sen seçim şansı sunmayıp beni soymak istiyorsun.
  • destek verdiğim kampanya. fakat adamlar s..lerine takmayacaklardır ya o başka.

    edit : bu da bilmem nerelerine girsin ;
    15 yetale bedava
  • dün 5 liraya 245 lira aldığım için çekimser olduğum protesto durumu. şaka şaka dibine kadar...

    iddaa'nın durumu tam olarak şu;

    --- alıntı ---

    ulan 300 lira burs vereceksiniz, istiyorsunuz ki tüm akrabalarım ölmüş olsun, tutunacak dalım kalmasın, sakat kalayım.
    --- alıntı ---
  • adam açık açık iddaa oynama illegal bahislere yönel diyor işte. böyle bir tavsiye asla reddedilmez. neden bunu kötü algılıyorsunuz anlamıyorum. *

    6 aralık 2017 rb leipzig beşiktaş maçında iddaa çifte şans 02'ye 2,80 oran verirken ben malum sitede 5,75 orana 280 tl basmış birisiyim. ne mi oldu 1610 lira kazandım.

    üstelik oynadığım bahis miktarı maç berabere bitmesi halinde iade edilecekti. çünkü çok güvenemedim beşiktaş'a. eğer direk ms2 deseydim 2500 liranın üzerinde bir miktar alacaktım ama nerede risk orada kazanç. bilirsiniz.

    ha bu arada ayağınızı yorganınıza göre uzatınız.
  • desteklediğim kampanya. 1.01'lik oran dalga geçmektir. hem oranları düşür hemde minimum bahis ücretini arttır. firmalar arası rekabete izin verilmelidir.