şükela:  tümü | bugün
  • kanal 7'ye ozgu reklemlar...misal:kaldera holding
  • abflex,bodyshaper,airwalker ve klonlari.
  • biyikli salak bi herifin ciktigi ..jilet reklami
  • bugun 24 haziran 1999
    demirbank hayirli gunler diler...
  • verdureni sec ole gel....(hadi ya!)bide o godo$ ses tonu yokmu..
  • 'cos feeling is everything!!!
  • milliyet - egitim duzeyi ve alim gucu en yuksek olanlarin gazetesi.

    abi bu ne yaa? bu ne yaa?? tr sinirlari ichinde uretilmi$ en kil oldugum reklam ya..
  • lee card! peşinde yüzde onbe$ indirimli kart! faizsiz 3 ay taksitli kart (burda başka bi gerizkalı bişey daha diyo olabilir!) yok bööle bi kart!
    allam yaaaa
  • ay$e özgün'ün ciktigi bütün reklamlar. ordan oraya atliyo kadin yaa. cildirmi$. kafayi siyirip oraya buraya gidiyo. deli yaw.
  • turkcellin yeni reklami cok iirenc, heirifin biri taa bilmem nerelerden baglaniyomus da
    pehhh
    cok zengin milletiz vesselam