şükela:  tümü | bugün
  • bir erkek, (aslında kadın içinde geçerli) , aynı anda iki kadını sevdiğini düşünüyorsa, ikisi arasında kaldığı hissine kapılıyorsa, ikisinden de vazgeçmelidir.aksi halde hem karşısındakilere hemde kendisine kötülük yapmış olur.ilerde pişmanlık duyması kaçınılmazdır.
  • birini tercih etmeli, memnun kalmazsa cayma hakkını kullanmalıdır.
  • manavdan karpuz mu alıyorsun be erkek orospusu denilen.
  • iki kadın arasında kararsız kalıyorsanız ikincisini seçin. eğer ilkine aşık olsaydınız ikinci zaten hiç olmazdı.

    edit: johhny depp söylemiş yazarken hatırlamıyordum, uyaran arkadaşlara teşekkürler.
    edit 2: bukowski'nin sözü diyenler de var, kimin bilmiyorum ama güzel işte.
  • kafada her zaman bi b blanı vardır aslında şöyle ki. üniversite 1 deyim bi çocuk geldi teklif etti bana. bi havalar ben de. biraz düşünmeliyim dedim. ya dedi çabuk karar versen evlenme teklifi etmedim sonuçta, aklımda 2 kişi vardı ilk sana geldim, hayır dersen ona teklif edicem de.
  • kadın erkek fark etmez, iki kişi arasında kararsız kalmak bir nevi zenginlik göstergesidir. olan var olmayan var ulan.
  • biz hoşlanacak kız bulamıyoruz millet kararsız kalıyor. vay amk.

    karaktersizliktir orası ayrı konu. eh şimdiki ilişkiler kasap-et mantığında dönüyor, yaşlandık lan. kafamız almıyor böyle şeyleri.
  • böyle bir karasızlıkta kalıp ikisini de idare eden, ömür boyu idare edilir inşallah dedirten başlık

    tamam sakinim.
  • (bkz: why not both of them?)

    ayni sehirdeyseniz sıkıntı da; sen izmir'deysen onlardan biri ankara'da, digeri de istanbulday'sa... oh ohh... sabahlar olmasin...

    bi arkadasin yalancisiyim. :-( ayrica ayrimcilik yapmiyom: iki erkek arasinda kararsiz kalan kadina da benzeri bi sey soylerdim.

    "tek esliligin allah belasini versin!
    herkes herkesle sevissin!"

    sevisin ulan. :-)
  • "eğer aynı anda iki kişiye aşık olduysan, ikincisini seç. çünkü ilkini gerçekten sevseydin ikincisine aşık olmazdın" demişti amcanın biri.