şükela:  tümü | bugün
  • neden soruyorsun,
    nereye gideyim
    iki yol var demiştin
    hangisini seçeyim
    korkma bebeğim
    hepsinin sonu aynı
    çok yukarlarda biriymiş
    bunları yaptı
    neden soruyorsun
    nereye gidiyorum
    iki yol var demiştin
    birinden gidiyorum
    gözyaşları bebeğim
    hepsinin sonu aynı
    birinin eksiği
    birinin fazlası
    birdenbire boşalan yolların
    ortasındayım
    hedefler hep
    çok çok kolay olmuştu
    nereye nereye nereye
    gideyim
    korkma bebeğim
    hepsinin sonu aynı
    çok yukarlarda biriymiş
    beni aldı

    geri vokal : tibet ağırtan
    piyano : bias boshell
  • girisi nedense bana slayer in seasons in the abyss inin girisinin light i gibi gelir.
  • senfonik ve duz olmak uzere iki versiyonu mevcuttur. kan kokusu albumundeki normal versiyon yamulmuyorsam. iki yol singelinda ise senfonik versiyon mevcuttur.
  • senfonik versiyonunu ve klibini deliler gibi aradigim mamafih bulamadigim parca. hatta cok basarili bir parca.
    (klibindeki bayan hala aklimda, cok guzeldi coook -edit: arzu yanardag'dir kendisi-)
  • klibindeki hatun (yanlış hatırlamıyorsam) arzu yanardağ'dır.
    sabah sabah dinleyip dinleyip gaza geldiğim şarkıdır.

    (bkz: technics sa dx 930)(bkz: bilgisayara 5 hoparlör takmak)
    (bkz: subwoofer)(bkz: 6 hoparlör)
  • gitarla çalınması zor olmayan,2-3 akor ve arpej,ritm kombinasyonuyla seyreden şarkıdır...
  • asim can gunduz aksaniyla soylendigi icin tasaga cok kolay sarilabilen bir sarkidir. senfonik rak dedigin asim can gunduz un bulusudur zaten.
  • asım can gündüz'ün de ötesinde tanımlayamadığım bir aksanla söylenen mavi sakal şarkısı, bunu kimileri çok beğendi, kimileri nefret etti, ki ben ikinci gruba neşeyle dahil olmak istiyorum. üstelik ya parçaları besteledikleri mekanda, ya da albümü kaydettikleri stüdyoda sürekli diablo oynandığına bir şekilde emin olduğum şarkıdır bu, inanmıyorsanız diablo'nun cd'si ile bu mavi sakal albümünü arka arkaya dinleyin, benzerliği göreceksiniz. vokalistin "biirrrdenbireh boşalannh şyollarınnh ortçasındaaayımmhh" diye heyecanlandığı yerler özellikle dinlemeye değer.

    demek bu allahın cezası vokal tekniğini nil karaibiş'e bunlar bulaştırdı, ne de olsa kan kokusu algida reklamından çok eski.
  • türkçe müziğin yüz aklarından,
    gerilim sebebidir, metobolizmayı bozan bir şarkıdır. doruk noktasında ulaştığında çökertir*, dinlenmesi zordur.

    (bkz: zaman ve mekan bilincinin kaybolduğu durumlar)
  • tum girisin ve sonradan gelen sozlerin ikinci "biirrrdenbireh boşalannh şyollarınnh ortçasındaaayımmhh" kismi icin hazirlik olusturdugunu dusunduren, ikinci "biirrrdenbireh boşalannh şyollarınnh ortçasındaaayımmhh" kisminin orgazm noktasi oldugunu dusunduren, ucuncu "biirrrdenbireh boşalannh şyollarınnh ortçasındaaayımmhh" kisminin orgazm sonrasi bosluk gibi gereksiz gittigini hissettiren, dorduncu "biirrrdenbireh boşalannh şyollarınnh ortçasındaaayımmhh" kisminin ise solo performanstan onceki tekmil oldugu konusunda bilinclendiren ve noktayi burada koyup sakinleselim ve uyuyalim diyen sarkidir. dinlemesi bile yorucudur.