şükela:  tümü | bugün
818 entry daha
  • the ugly truth diye cok komik bir film var. filmde işinde başarılı ama yalnız bir kadın katherine heigl, gerard butler gibi tam bir kadin avcısı ile anlasma yapıyor. hoşlandığı adami kendine asik etmek icin butler ona yardim ediyor. her türlü taktik yapılıyor, en stratejik sekilde davranılıyor.

    önce kadın bakımlı daha seksi hale geliyor, sonra mesafeli ve ağırdan alarak davranıyor.
    doktor abimiz arıyor, mesgulum diyor, sonra aricam diyor aramiyor. saf ve seksi kadin oluyor yaninda, adami tahrik ediyor ama bekletiyor. falan filan.
    sonunda doktor katherine heigl' e harbiden tutuluyor, ama peki asik olduğu kadin gerçek mi? tabii ki değil.

    ilişkilerde karsimizdakinin karakterine göre neye ihtiyacı varsa anlayarak, nasıl kadından/ erkekten hoşlanıyorsa ona gore davranarak onu kendimize bağlayabiliriz. ama bu insan biz olmayız. icimizden geleni yapmadığımız için mutlu olmayız.

    ben iliskilerde taktik veya stratejiye degil kendimizi kontrol etmeye ihtiyacimiz olduğunu düşünüyorum. ariyorsa ara, mesaj atıyorsa at ama hep adim atan olma. uzak duruyorsa sen de birsey yapma, bekle, hemen atlama zıplama bi kendine hakim ol.
    elbette hissettiğini söyle ama günde 50 kere
    " askim napıyorsun, nerdesin" demeye , mic mic her dakka seni seviyorum demek değerini azaltır. doğru zamanda sevgini ilgini belli et, karsilik goremiyorsan, üstüne düşme. bunlar taktik degil kendine saygı, karsindakine saygı.

    erich fromm iliskiyi az seven taraf yönetir diyor ama sevginin ham maddesinin ilgi olduğunu da söylüyor. yani beni cok seviyor diye iplerin elinizde olmasina güvenmeyin, ilgi görmeyen yeterince sevilmedigini düşünen taraf iliskiyi yönetemez ama bitirir. yani taktik yapayım derken iliskinin bitmesine neden olmayin.
  • ben.
    o kadar netliği ve dürüstlüğü türk erkekleri kaldıramıyor, o ayrı.
    size sürekli taktik yapan karılar lazım amq.
  • ben. net olun . hiçbir şey kazanmasınız bile en azından vakit kaybetmezsiniz.
  • iletisim bir savas degildir. street fighter oynamiyoruz iliski surecinde ya da guresmiyoruz. kim kimi alt edecek savasini vermek anlamsiz. su gibi duru takılıyorum iletisimde, sifir yalan, sifir oyun, sifir strateji... kazanimlarini sorarsaniz hiçkimse. ayni dili konusmuyorum bu cagla.

    tanim: iyi insandir bence.
  • duruma göre değişir.
    müdür azarlamak için odasına çağırdı. ters cevap verdim. soruşturma açtı.
    sonuç: 2 haftam zehir.

    tutarlılık her zaman gereklidir.
  • hayvanlarla ve çocukla olan ilişkilerinde strateji yoktur diğerlerinde vardır.
  • aslında olması gereken ama uygulandığında da ilerlemeyen olay.
  • "benim bu" diyenden korkacaksın.

    çok istediği bir şey olmayınca bak nasıl da ufak ufak kazmaya başlıyorlar alttan alttan.
  • rahatsız olduğunuz her türlü ilişkiden kurtulun, ya bu insana şu konuda ihtiyacım olur mu diye düşünmeyin. çok ihtiyacınız olursa mutlaka başka birisini bulursunuz. sevmediğiniz insanları bir takım kaygılarla cepte tutmaya çalışmayın.