şükela:  tümü | bugün
1525 entry daha
  • hakkımıza girdiysen hakkımız helal olmasın hocam, sayende okul hayatımız çok renksiz oldu, çocukları sevmiyorsan keşke yapmasaydın o işi hocam.
  • serbest kıyafetle gelineceğini, pikniğe gidileceğini unutmuştum; beni geri göndermemeliydin, daha altı yaşındaydım. seni affetmiyorum.
  • solak başladığım ilkokula psikolojik şiddet nedeniyle sağ elimi kullanmaya zorlayıp sonra dört yıl boyunca aileme " yazısı çok özensiz " diye bıdı bıdı ettiğin için şuursuzsun.
  • kimine göre güzel kimine göre ise acı dolu anılar yaşatan ve ölene dek unutulmayan ilk öğretmene söylenmek istenen cümlelerdir.
    bana ve arkadaşlarıma acı dolu anılar bıraktı.
    şuan tahmini 65 yaş üstü gruba dahil olan ilk okul öğretmenime sesleniyorum.

    sizin yüzünüzden bütün öğretmenlerden nefret eder duruma geldim.
    sınıfta içtiğiniz sigara ve yere tükürdüğünüz balgamlar aklımdan çıkmıyor.
    tekme tokat dayaklarınız aklımdan çıkmıyor.
    ayakkabıyı kafamıza kafamıza fırlatmanız aklımdan çıkmıyor.
    çocuğunuz olmuyordu; bu kısmet işidir. hiç bir zaman bu yönünüze laf etmedim.
    ama çocuğu olmayan birinin çocuklara karşı o denli sert davranışına anlam veremiyorum.
    mesleğinizi hakkıyla yapmıyordunuz.
    ilk okul ikinci sınıfta oruçlu halimle çarpım tablosunu ezberleyemedim diye attığınız tokadı unutmadım.
    okuma yazmaya henüz geçmeden "dolap" kelimesine "pencere" dedim diye attığınız tokadı unutamadım.
    amk çocuğu fotoğrafa bakarak yorumlamıştım. camlı bir ahşap dolabı evimizin penceresine benzetmiştim. ben de ona pencere demiştim. gavura vurur gibi vurulur mu çocuğa?
    o gün bugündür her camlı dolap gördüğümde size küfür ediyorum.
    bak şimdi aklıma geldi yine içimden etmediğim küfür kalmadı.
    ya*şak herif.
  • keşke bütün ders saatleri boyunca resim yaptırmak yerine, normal derslerimizi de yaptırsaymışınız .resim yarışmalarında çok ödüller alan arkadaşlarımız oldu ama tamamına yakını bende dahil olmak üzere ortaokul ve lisede resmen dağıldık yıllar sonra bir araya geldiğimizde sevgili öğretmenim hep kulaklarınız çınladı,birde ders saatleri içinde oğlunuz için diğer öğrencilere yaptırdığınız uçurtmalar hala konuşuluyor.
  • o kırdığınız notlar annenizin porselen takımı değildi cimri herif.
  • 5’in şapkasını en son yapıyorum diye kafamı tahtaya vurmanızı unutmasam da hakkınız emeğiniz çoktu üstümde.

    umarım daha güzel bir yerlerdesinizdir şimdi.

    edit: 5’in şapkası zaten son yapılır amk diye mesajlar geliyor. ben de onu diyorum amk :)))
  • "o diş macununu ben degil oglun caldi; yere atip ustine basan da oydu. tek sucum o'nun yaninda olmakti."
    keske bunlari tum sinifin onunde soyleyebilmis olsaydim.
  • okuldan ilk kaçışımdan mütevellit attığınız o tokadın anlamı büyük bende, boşuna atmamışsınız, ellerinizden öpüyorum hocam.
  • paragraf basi yaparken, ilk cumlenin disarda geri kalan cumlelerin bir parmak iceride olup olmayacagini acik ve net olarak sordum. siz de bana evet aynen oyle dediniz ancak 5 dk sonra defterimi gorup beni tum sinifa rezil ettiniz. mutlu musunuz?
1039 entry daha