• tuxedomoon'un dinlendikçe dinlenesi bir parçası. hatta bu şarkı daha sonra depeche mode'un üyesi martin l gore tarafından tamamen coverlardan oluşan counterfeit albümünde de yer almıştır.

in a manner of speaking
    i just want to say
    that i could never forget the way
    you told me everything
    by saying nothing
    in a manner of speaking
    i don't understand
    how love in silence becomes reprimand
    but the way i feel about you
    is beyond words

give me the words
    give me the words
    that tell me nothing
    give me the words
    that tell me everything

in a manner of speaking
    semantics won't do
    in this life that we live
    we only make do
    and the way that we feel
    might have to be sacrificed

so in a manner of speaking
    i just want to say
    that like you i should find a way
    to tell you everything
    by saying nothing

give me the words
    give me the words
    that tell me nothing
    give me the words
    give me the words
    give me the words
    give me the words
    give me the words
  • geri vokallerdeki sesin peter murphy'ye oldukça benzediği, tam da depeche mode'luk mükemmel tuxedo moon parçası. sarhoşsun, bastığın yeri bilmiyorsun, üstüne aşık olmuşsun ve söyleyecek söz bulamıyorsun. öl geber daha iyi yani.
  • nouvelle vague coverını oylece tıkanılan her anın fon muzığı olarak kullanabiliriz .
  • özellikle camillein yorumu insanın içini acıtan cinsten. tuxedomoonve depeche mode yorumları da tavsiye olunur, pek bir güzeldirler.
  • söylenmemiş sözler, yarım bırakılmak istenmeyen şeyler varsa can acıtandır
  • nouvelle vague yorumu kuştüyü bir yatağa uzanma hissi gibidir.
    fazla dinlendiğinde sakinleştirir, yağmur ve alkol eşliğindeki etkisi ise insanı kendinden geçirir.
  • insanda masaj etkisi yaratan sarki. stresli final gecelerine birebir.
  • in a manner of speaking, 'tanim's & 'örnek's won't do.. yapamaz evet, bu $arkının bünyeler üzerindeki etkisini ne her ne hiç bir tanım ya da örnek, ne de kelimeler dolusu cumleler topluluğundan $ekillenen yoğun paragraflar, hakkındaki hiçbir$eyi ya da her$eyi veremez.. hissedilen ve de hissettirilenler, gözlerdeki perdeyi çaktırmadan açmaya yetip de artıyor..
    sanırım bu $arkıyı söylersem ben bir gün birisine, bir daha konu$mamam icap edebilir..*
  • bir kadının yağmur yağarken pencerenin önünde oturup sıcacık çayını yudumlaması. pencerenin camı damla damla ağlar.

nouvelle vague öyle yapmış şarkıyı.

(bkz: orjinalini unutturan coverlar)
hesabın var mı? giriş yap