şükela:  tümü | bugün
  • yasadiklarini kendine bile anlatamayacak kadar incinmis olma durumu.
  • bu lafların bir yerinde kesinlikle serçem olmalı diye düşündüm ilk dinleyişimde şarkıyı.
    netekim yanılmadım. söz sezen aksu ve pakize barışta ortak çalışması imiş... müzikte de demir demirkan ile sertab erener birlikte çalışmışlar...
    "bir minicik kız çocuğu..." sezenden başka kimin lafı olabilirdi ki?
    yalnız ilgimi çeken başka bir nokta, şarkıdaki müzikalite. enstruman çeşitliliği. kemanların bir ara coştuğu yer var bu şarkıda da... bilmem armonipolisi ne diyecek. bilmemkaç bilmemkaçlıktan bilmemkaç bilmemkaçlığa kesin bir geçiş var kemani kısımda.
  • enfes bi şarkı olmaklığı bir kenara, bir de tadından yenmez bir klip sahibi olmasıyla apayrı bir yere oturmuştur zihnimde ve kalbimde incelikler yüzünden. sözlerin taşıdığı anlamları sertab'ın çocukluğundan görüntülerle birleştirmek zaten cin fikirli serdar erener kişisinin önerisiymiş, sonuç nasıl iyi olmasın ki. hem klibi ucuza getirmişler hem de şarkının tadını ikiyle çarpmışlar.
  • incelikler yüzünden başına gelmemiş kalmayan, kahretmiş birey anatomisini incelemekte olan olağanüstü güzel yorumlanmış eser.
  • sözleri de şöyledir bu güzide şarkının;

    incindim, incitildim derinden
    terkettim kendimi

    tesadüfen karşılaştım içimde
    kendimle yeniden

    bir minicik kız çocuğu bak
    duruyor orada hâlâ
    anlatamam gördüklerimi
    o neşeli çocuğa

    artık beni asla yaralayamaz
    hayat eğer istemezsem
    yıllar beni kolay yakalayamaz
    ben durup beklemezsem

    siz yine de incelikli davranın
    benim kadar değilse de

    ben bu yüzden, incelikler yüzünden
    belki daha çok üzüldüm
  • girisi muhtesemdir bu sarkinin; "bir soprano agit yakarsa nasil olur?" sorusunun cevabini verir. ayrica demir demirkan'in ilk defa birlikte calistigi sertab erener'in sesini taniyip, ona gore duzenleme yapmaktaki ustaliginin doruga ciktigi sarkidir. albumun genelini dusunursek, yillardir sarki soyleyen bu kadinin sesini daha ilk calismada hic aklimiza gelmeyen sekillerde kullanmis, yetenegine hayran birakmisti kerata*.

    ek bilgi olarak nakarati sertab erener'in, diger bolumleri ise demir demirkan'in besteledigini belirtmeden gecmeyeyim.
  • yaylı düzenlemesi ayda tunç'a aitti bu şarkının yanılmıyorsam..
  • her dinledigimde beni anlattiginidusundugum harika sarki. insan baskalarini incitmemek icin ne kadar caba gosterirse, empati konusunda ne kadar hassas olursa o kadar inciniyor. klipteki sertab ın kucuklugune baktıkca kendi kucuklugumu gormus gibi oluyorum...
  • parca geneli alti dortluk iken, icinde bes dortluk olculerin bulundugu muhtesem bir keman solosu olan parca...
  • sertabın da "ürettiğime en çok sevindiğim albümüm" dediği sertab gibinin üçüncü şarkısı.
    bakıyorum da neredeyse 7 sene olmuş albüm çıkalı ben her bir notasını kafama, yüreğime yazalı. hele ki dersini almış, güçlenmiş bireyin sesi olan nakaratı her dinlediğimde, söylediğimde içimden "evet evet" diye çığırışım. halbuki "7 senedir aynı teranedesin rasyo kızım, ne güçlenmesi?? sen daha çok geceni bu şarkıyı dinleyerek geçirirsin. git sidartayı bir daha oku!"