şükela:  tümü | bugün
  • insurgency'nin pc ve patates konsollar için çıkacak olan, unreal engine 4 ile yapılan remake'i.
  • yapımcıların verdiği röportajlar ve bilgiler 8 şubat 2017'de basın ambargosunun kalkması ile birlikte paylaşılacak olan oyun. ilk oyunu severek oynadık, oynuyoruz. bu kadar underrated bir oyun olarak kalmasına hep garip baktım.
  • oyuna dair yeni görüntüler ve içerik bilgisi paylaşıldı bugün.

    - 4 kişilik coop veya tek başına oynanabilen bir hikaye modu olacakmış.
    - haritalar daha büyük, çevre ile etkileşime uygun hale gelmiş.
    - battlefield ya da arma'dan aşina olduğumuz balistik sistemi geliştirilerek eklenmiş*.
    - rekabetçi eşleştirme, antihile ve rank sistemi gelecek ki beta testleri ilk oyunda yapılmıştı.
    - hafif araçlar eklenmiş ve bunlara uygun oyun modları yapılmış.
    - bu hafif araçlar ulaşım ve atış desteği için kullanılacakmış.

    yeni ekran görüntüsü 1
    yeni ekran görüntüsü 2

    unreal engine ile resmen harikulade olmuş oyun.
  • ışid'e karşı savaşan bir kürt kadın militanı oynayacağımız yeni insurgency oyunu.

    kaynak
  • bugün e3'te tanıtılacak hardcore realistic first-person shooter türü oyun. insurgency'nin devamı niteliğinde.

    yapımcı firma nwi'nin şu ana kadar çalıştığı source engine'den ayrılıp unreal engine 4 ile baştan sıfırdan tekrar yazdığı oyun olarak çok büyük beklentiye sokuyor.

    pasifik zamanı türkiye'den tam 10 saat geride. e3'e çıkacağı saati bilmiyorum ancak bu entry girilirken 11 buçuk saatleri kaldı.
  • e3 gösterimi başlamış. adamlar bayağı bayağı hikaye modu yapmışlar gibi.

    görsel 1
    görsel 2
  • geçtiğimiz günlerde oyundan yeni bir video yayınlanmıştır; https://www.youtube.com/watch?v=nbafhinbmcc gel artık be..
  • öncelikle, ortaya çıkan videolarda unreal engine'e geçilmesinin* oyuna çok yaradığı, gerçekten çok hoş gözüktüğünü söylemek gerekir.

    insurgency'nin üzerine koydukları yeni şarjör değiştirme sistemi tanıtılmış.

    bilmeyenler ya da unutanlar için, insurgency'de şarjörler bilindik diğer fps oyunlarından farklı olarak döngüsel şekilde kullanılır. örneğin 30 mermilik şarjör takılı bir silahınız var ve 90 mermi de cepte duruyor. diğer oyunlarda 1 mermi sıkıp şarjör değiştirdiğinizde cepteki mermi sayısı 89'a düşer. yani şarjör büyülü bir şekilde otomatik dolmuş olur. hatırladığım kadarıyla battlefield 4'ün hardcore modlu sunucularında bu özellik aşağıdaki şekilde.

    insurgency'nin kullandığı sistemde ise bildiğiniz üzere mermi sayısı belli değilken şarjör sayıları bellidir. şarjörünü kaç mermi kapasitesine sahip olursa olsun ateşledikten sonra geriye 1 ya da daha fazla mermi kaldıysa şarjör değiştirme işleminde yan ceptekini silaha takarken çıkarılan şarjör kutusu diğer cebe konur. sırayla bütün şarjörler döngüye girer ve baştan şarjör tekrar kullanılır. eğer içerisinde mermi kalmadıysa şarjör yere atılır, cebe konulmaz.

    işte insurgency sandstorm'da bunu bir tık ileri taşımışlar. şarjör değiştirirken yarım kalan işlem neyse sonra aynı şekilde devam edebiliyor, şarjörü yere atma, dolu şarjörü çıkarıp cebe koyma gibi çeşitlilikler de eklenmiş.