şükela:  tümü | bugün
  • 7 bölge var (hepsi avrupa ülkelerine ayrilmis)
    1 bölge $189 (15 gün)
    2 bölge $250 (1 aylik)
    3 bölge $285 (1 aylik)
    global $325 (bütün bölgeler dahil, 1 aylik)

    istanbul sirkeci garindan kartinizi aliyorsunuz ve bütün avrupada trenler (bazi yerlerde vapurlarda)bedava! konaklama genelde ögrencilerin konakladigi yerlerde... beslenme size kalmis...
    hic gitmedim ama en az 4 ki$i gidin diyorlar.. (oylamaya gidecek bi fikir ayriligina karsin 5 ki$i ideal)

    kesinlikle yapilmali
    tavsiye edilen $ehirler
    amsterdam, berlin, amsterdam, viyana, amsterdam, barcelona, amsterdam, madrid, (ibiza)

    (olley ilk entryi ben yabtiiimmmmn)

    (luzumsuz edit / ki$isel elestiri: zamaninda ilk entriyi yapmissin ama interraili 6 sene sonra hala yapmamissin dingil, buna ne diycem?)

    burası türkiye editi: duygusal bir yazıya yazdığım gerçekçi bir yorum sebebi ile atılmışım. üzerine mesaj ile ulaşmaya çalıştığım gönüllü adminler tarafından bloklandım. kalbim kırıldı.

    bu interrail türkiye, interrail ismini alıp keyfince kullanan, hatta üzerinden ticaret yapan facebook oluşumu. nerde çokluk orda bokluk.

    sonra bu oldu:

    http://m.hurriyet.com.tr/…da-tepki-yagiyor-40607779

    (bkz: bolurail rezilliği)

    baktım insanlar sırf görüş bildirdiği için banlendiğini, haber verilmeden atıldığını söylüyor.

    buna açıklama olarak dangalak bir admin çıktı "arkadaşlar çok kişiyiz yetişemiyoruz" dedi.

    bir de bu "kontrol edemeyecek kadar çok kişiyiz" in üzerine "biz interrail ailesiyiz" geyiği yapıyorlar. kontrolsüz umursamaz aile. sizin birlikteliğiniz batsın.

    üçü de birbirinden beter 3 açıklama yapıp batıran andavallar sürüsü.
    1. https://m.facebook.com/…rmalink&id=1504707779610533

    2. https://m.facebook.com/…rmalink&id=1504816236266354

    3.https://m.facebook.com/…81/1601922823162161/?type=3

    ucuz gezmek dışında konularda ağır eğitime ihtiyaçları var. hani "tek çık" falan diyorlar ya, "interrail türkiye'siz çık" anacım.
  • mumkun oldugunca kucuk canta ile yapılması daha kolay olan bir tur yorucu ama gayet eglenceli ve maceralı bir yolculuk için alınan bilet. gunumuzde bu yolculuga da adını vermistir.
  • (bkz: bir bilet al)
  • içki masalarının bitmez tükenmez geyik konusu;
    - abi bu yaz gidelim artık yaa
    - tabi abi ben pazartesi baslıyom bilgi toplamaya bizim bi arkadaş gitti geçen yaz...... (bkz: olaylar gelişir)
  • ekonomik krizle beraber masrafı iki katına cıkan hede.bu is icin biriktirilmis paralar tarafımızdan itinayla krallar gibi bir yurtici tatili icin harcanacaktır.
  • olmayacak duaya amin demek.senlerce geyigi dondu durdu subat ayi gibi muhabbet tukendiginde.herkes tabi abi hemen abi ben de varim abi dedi, netice ne oldu benim hic tanimadigim hep arkadasimin arkadasi adamlar gitti, bu baslik orneginde oldugu gibi.
    yakin cevremden bi kisi yapsin, gobek aticam.
  • kapsamli bilgi icin :
    http://interrail.genctur.com/
    mutlaka yasanmali.. ama hep yatar kisin yapilan leziz interrail planlari.
  • yok efem odamin icinde banyo isterim,odam bana ait olsun isterim gibilerinden insan tiplemelerinin yapamayacagi harekat.
  • vize alma problemleri halledilebilirse pek sorun cikarmayan aktivite.
    (bkz: turkiyeye vize uygulayan ulkeler)
  • trenlerde ya da youth hostel'lerde konaklanan ucuz seyahat şekli