şükela:  tümü | bugün
4227 entry daha
  • nolan harika bir yönetmen ama başroldeki kadın ve erkeğin ( isimleri çok zor benim için) en sevmediğim ünlüler olmasında mı bilmem bu film bana göre değil. sıkıntıdan boğulmuştum. hatta son yarım saat kadar o kadar uzun gelmişti ki öl adam artık diye içimden tempo tutmuştum.
    bi daha da izlemem valla.
  • harika bir nolan filmi , ekrandan çocukları olmadan geçen yılları izlemesi bile çoğu filmi ezer geçer.
  • heralde şuan 10. kez filan izliyorumdur bu filmi. filmi ilk izlediğimde fizik ve matematik ilgimden dolayı biraz belgesel gibi izlemiştim. hatta hem bu başlıkta hem hem youtube'da falan filmle ilgili detaylı analizleri okumuş,izlemiştim. ancak ikinci izlememden sonra filmin drama yönü beni aldı, derinlerine çekti. bilim kurgu tarafı bana bağımlılık yapan yönü olmadı. evet fizik bilimine hiç bir filmde olmadığı kadar saygı duruşunda film ama o baba-kız ilişkisi yok mu. arkadaş her izlediğimde gözlerim doluyor. o minik kızın babanın göreve giderken ki hali tavrı, babanın dalgalı gezegenden döndüğünde kayıtları izlerken ki kafasını sallayarak ağlaması. oğlum yemin ederim kendimi salıversem salya sümük ağlayacağım lan. bu film ağlatmak için yapılmış bir film değil. zaten ben insanları ağlatmak için çekilen ağır dramalardan nefret ediyorum. mesela babam ve oğlum da da gözlerim dolar ama filmi sevmem. kör göze parmak misali ağlamamızı bekler babam ve oğlum. ama işte bu film öyle mi. distopyanın kralı, bilim kurgular içerisinde belki de en sağlam verileri sahip ama filme öyle bir ilişki koyuyorlar ki aman allahım. holivud sen koca yürekli bir sektörsün gerçekten. bakın filmi içinde ki o ufacık, saniyelik sahneler bir an da adamım aminakoyup geçiyor. muazzam bir şey muazzam.
11 entry daha