şükela:  tümü | bugün soru sor
  • geçmişte kaç tane hatunun yaladığını düşünüp içinden saymak bunlardan bir tanesi.
  • kardeş bamyayı görücem diye çok eğilme öne doğru, kendi bacağına işersin.

    tanım: göbekli bir suser merakı.
  • nerde bu ?
  • şu kafasındaki ben(et beni değil, kahverengi ufak bir şey) gerçekten yakışıyor galiba ya.

    sözlükteki ilk seviyesiz entry’im için özür dilerim ama gerçekten söylüyorum bunu.
  • "mallar gümrüğe geldi mi acaba!" işin garibi sıradan bir işte çalışıyorum, ne gümrük bilirim ne de bir yerden mal bekliyorum.
  • yaralı parmağa işemezsin.!
  • benden sonra doğdun, benden önce öldün..(bkz: ihtiyar)
  • "evet evet, bütün kimliğimi ve benliğimi bunun üzerine inşa etmeliyim"

    (bkz: kırılgan erkeklik egosu)
  • var olmak neden bu kadar çetrefilli olmak zorunda. gençken günlerin çabuk geçmesi ne güzeldi ama orta yaşa gelince zaman yavaşlasın istiyorsun. yalnızlık mı daha zor zaman mı?

    biyolojik olarak sağlıklı olmak ruhsal olarak buhrandan daha önemsiz sanki. birazdan elleri yıkamak ne kadar önemli olabilir böyle bir akışta.
  • felsefik günümdeysem:

    ulan şu organa bak. ne kadar garip. hep bunun yüzünden savaşlar, tecavüzler, hırslar... olmasa dünya daha mı iyi olurdu acaba falan filan.

    normal günlerimde:

    bence küçük değil ya. yok yok değil. büyük de değil ama küçük hiç değil. damarlı en azından. belki 2-3 cm daha büyük olabilirmiş ama iyi ya....