şükela:  tümü | bugün
49 entry daha
  • yakarak öldürmek gerekiyor bunu. kanuni usül hazır edilsin şahsen bedavaya yaparım.
  • ak ibişler gelip de yazmaz bu başlığa.

    bu piçi diri diri gömsünler.
  • yaşadığımız şeylere bakın ahali
    iki askeri şehit edip o ülkenin şehrinde elini kolunu sallaya sallaya gezmiş.
    dış güçler niye uğraşsın bizle g.t kadar israil bile bizden daha çok korkulan bir devlet intikamını öyle ya da böyle alıyor.
    bin yıl yetecek ayıptır.
  • gaziantep'te yakalanması, akp türkiyesinde şaşırtıcı olmayandır. kim bilir daha ne işid katilleri hangi şehirlerde kral hayatı yaşıyorlardır haberimiz yok. sınırları açıp milyonlarca mülteciyi şehirlere dolduran akp, araya işid veya pkk militanlarının girebileceğini hesap edememiş demek ki. akp, milli menfaatlerimiz için neyi hesap etmiş ki bunu hesap etmiş olsun zaten. askerlerimizi yakan bu sakallı dağ hayvanı infaz edilmezse türk devleti devlet diye gezinmesin ortalıkta. işid'e "öfkeli çocuklar" diyen akp den bunu beklemiyorum, akp'de bunu yapacak çap yok, ama türk devletinden bunu bekliyorum. türk devleti, bu ve diğer katili yakalayıp infaz etmeli. türk mahkemelerini boşuna meşgul etmelerine gerek yok. bunların kendilerini savunma hakları olamaz. direkt infaz. hatta mümkünse vücut uzuvları, şehit 2 askerimizin ailelerine gösterilmeli. evlatları geri gelmez belki ama en azından içleri soğur.
  • bu katile öyle acılar çektirilsin ki bir daha hiç bir kimse bir türk askerinin kılına bile dokunamasın.
  • öyle kafasına sıkılıp saniyeler içinde ölmemesi lazım bu p*çin.

    ateşden daha ızdırap verici bir ölüm şeklini illaki gerekli kişiler biliyordur. yavaş yavaş merhamet diline dilene, titriye titriye can vermesini umduğum yavşak.

    ulan hayvanoğlu hayvanlar! dememişler düşmanın bile mertini versinler diye. ulan madem öldüreceksin sık kafasına saniyeler içinde bitsin. canlı canlı ateşe atmak nedir vicdanını si*tiklerim. o görüntüleri o anne diyişlerini yakınları .. vs izledi.

    lütfen kimse yok insan haklarıydı falan laga luga yapmasın. böyle bir olayda insan hakları falan yemez, sikerler!

    devlet bu adamı sessiz sedasız ıssız bir yerde bu şehit olan yavrucakların ailesine teslim etsin ya da ailelerini çağırıp (gelmek isteyenler) bir koltuk sandalye hazırlasınlar. aileleri gelsin otursun yetkili kişilerin adım adım saatler sürecek öldürme metoduyla bu kansızın canını ümüğünden çıkartırken izletsin.

    çok doluydum sözlük kusura bakmayın küfürler için. benim kardeşime oğluma akrabama sevdiğime böyle bir şeyin yapılmasını düşünemiyorum! içimdeki öfke anca böyle sadistçe eylemlerle bir nebze olsun dinerdi.

    tekrardan kusura bakmayın lütfen.
  • o ölenler amerikan veya israil askeri olsaydı...
    şu an televeizyonlarda, leşlerinin boğazlarından göğüslerine inen dikişleri sayıyorduk!
  • derin devletin bazen gerekli olduğunu gösteren yakalanma.

    şimdi bu şerefsiz kansız köpek 2 tane türk askerinin, vatan evladının yakılmasına karar veriyor ve infaz ettiriyor. sonra yakılmasını emrettiği askerlerin vatanında kim bilir kaç yıldır keyif içinde yaşıyor (ki, yakılma kararını gaziantep'ten bile vermiş olabilir).

    sonra ne oluyor? bu şahıs yakalanıyor ve tutuklanacak elbette.

    yani, iki askerimizi şehit eden, diri diri yakan bu kansız köpeği hapishanede aynı örgütün yandaşlarıyla ömür boyu besleyeceğiz. hem de yine bu askerin annesinden, babasından, akrabalarından, ülkenin diğer vatandaşlarından alınan vergilerle.

    kaldıkları koğuşta yine işid teröristleri olacak ve adamı bir kahraman gibi karşılayıp, dört duvar arasında olsa bile yıllarca krallar gibi yaşatacaklar. dört duvar arası bu bitli, hayatlarında medeniyet görmemiş orospu çocukları için rezidans bile sayılabilir.

    yakalandığı yerde öldürüp "ölü ele geçirildi" denmesini tercih ederdim.

    devlet o kadar konuda yalan söylüyor, manipülasyonlar yapıyor. bu teröristleri besleme konularına hiçbir zaman ısınamadım. terörist lan bu terörist. bakkaldan ekmek çalan adamlar değil.
  • tüm sülalesiyle birlikte yakılması gereken bir orospu çocuğunun yakalanmasıdır. nasıl girmiş türkiye'ye nasıl elini kolunu sallayarak nasıl gezmiş? söylenecek çok şey var ya zamanı gelir elbet.
  • sanki işid böyle bişi yapmayıp prodüksiyonuyla uğraşacakmış gibi inanan inanmıştı bu görüntülerin sahte olduğuna. kimilerimiz de inanmak istedi hatta askerlerin işid mensubu oldukları bile söylendi. ama videonun gerçekliği teyit edilmedi diye bunca zaman ailelerinin habersiz bırakılmış olması ve hayatını olabilecek en acı biçimde kaybeden bu iki gencin şehit sayılmamış olması çok acı. adaletin geç gelişi de acı diyeceğim ama böyle bi vahşetin cezası olabilecek adalet, sistemimizde yer almıyor.
198 entry daha