*

şükela:  tümü | bugün
  • ultra herşey dahil tarzı ve 5 yıldızlı olduğunu iddia eden bodrum oteli.

    artıları:
    evcil hayvan kabul ediyorlar.
    gümbette olmasına rağmen gümbetin bitez'e yakın kımsında olmasından kaynaklı olarak denizi süper.
    yeşillikler içinde
    yemekler fena değil

    eksileri:

    odalar geç teslim ediliyor
    housekeeping olayı düzgün degil. bazen odanızın temizlenmediği olabiliyor
    aynı şekilde minibar'a su vs. koymayı da unutabiliyorlar.
    herşey dahil olduğu için bira fıçısından çıkan sarı şey'in bira ile ilgisi yok.
    otoparkı sıkıntılı. anahar vermek zorundasınız.
    bodrumdan gelen minibüsleri kullanırsanız dimdik bir yokuştan çıkmanız ya da inmeniz gerekmektedir.
    uyduruktan bir animasyon var. gereksiz.
    evcil hayvan kabul ediyoruz diyip kopegin sahile yakın bir yerde durabileceği bir mekan ya da gezdirme alanı olmaması (tamam sahile kopek alamıyorsun da hayvan bütün gün odada mı duracak kardesim)

    özetle
    makul bir rakama düşürürseniz bodrum merkeze yakın olması anlamında gayet iyi bir tercih.
  • yemekeleri ultra her şey dahil iğrenç olan otel. kaldığım 5 gün içerisinde sadece bir gece adam gibi kırmızı et çıktı o da turistlere yalakalanmak için hazırlanan türk gecesindeydi. bunun haricinde kötü olan şeyleri içi boş ve soğutmayan hatta ısıtan minibarları, kirli havluları, sızıntı yapan tesisatı, süper beceriksiz ve gereksiz olan animasyon ekibi, çok pahalı kablosuz internet (saati 8, günlüğü 20 lira), ancak kendisini soğutan klimaları vs...

    iyi yanları da yok değil elbet, mesela denizi gerçekten güzel ve ciddi manada bir orman içine yerleşmiş gibi otel.

    lafın özü eğer bir 5 yıldızlı otelden beklentileriniz çok fazla değilse gidin çok pişman olmazsınız, ha ama eğer ben ultra her şey dahile gittim her şeyden isterim derseniz babayı alırsınız bu otelden.

    edit: ne kin kusmuşum la. gayet güzeldi olm otel işte.
  • yemeklerini, oda temizleme sıklığını, denizini, eğlencesini çok beğendim oteldir. hayatımda daha önce yemediğim suşiyi bile orda yedim. nerden bulmuş getirmişlerse çekik gözlü bir amcamız büyük sabırlılıkla yapıverdi.

    oda temizleme sıklığı ise gayet iyiydi. 3 gün kalmıştım ve 3 kere oda temizlenmişti. üstelik hiç kimseden bir talepte bulunmamıştım. ama bunun yanında bu otelin yaklaşık 1-1.5 km uzağında royal asarlık beach diye bir 5 yıldızlı(!) otel var ki değil 2 günde odayı temizlettiremedim. o yüzden isis otel candır, canandır o konuda.

    yemekleri ise gayet tatmin ediciydi, çok çeşit yemek yapıyorlardı ve gayet iyiydi de. nerdeyse her 2 saatte bir otelin farklı yerlerinde yemek oluyor, yani aç kalma derdi zaten yok.

    denizi mavi bayraklı ve uzun bir iskelesi mevcut. yalnız bir ara iskele tarafında değilde diğer tarafta biraz pislik görmüştüm ve anlam verememiştim. neyseki ertesi gün gitmişti.

    ayrıca 2 yıldızlı otelde bile kablosuz internet beleş iken bu 5 yıldızlı otellerde bu uçuk fiyat politikası burda da geçerli. saati 8tl ne lan. kendinize ait vınn mınn varsa almadan gitmeyin derim. ha o kadar para bayılıyoruz lan günde 20tl koymaz zaten diyorsanız siz de haklısınız.

    otel fazla büyük, eğer ana binada değil de ev tipi olan odalarda kalıyorsanız ve odanız denize yakın değilse odaya çıkana kadar götünüzden ter akıyor, söylemesi benden.

    edit: şimdi aklıma geldi ki otelde saçma bir uygulama var. yerli yabancı içkileri ulu orta istediğiniz kadar kendiniz alıyorsunuz fakat yemekte bir kola, sprite ya da fanta içeyim dediğiniz zaman garsona söylüyorsunuz o getiriyor. hala düşünüyorum böyle bir otelde neden böyle bir uygulama var diye.
  • bu yıl 360 gün çalışıp 5 gün tatil yapmak üzere bu otele gittik eşimle beraber. (hadi çalışmadığım bazı haftasonlarını filan düş 330 olsun!!!) son dakikaya kadar ne zaman gideceğimize karar veremediğimiz için bir türlü rezervasyon yapma şansımız olmadı. ancak geçen yıl da gümbet'te fuga'da kalmıştık, o yüzden coğrafyasını sevdiğimiz için yine buraya gitmek istedik. ne var ki fuga da yer yoktu. aynı bölgede olması münasebetiyle burayı tercih edelim dedik. rezervasyonu yaptıktan sonra du bagayım yorum neyin var mı? diye nette bakındıkta sonra hemen hemen bütün yorumların olumsuz olduğunu gördüm. derhal rezervasyon yaptırdığımız aracı firmayı arayıp durumu ifade ettim ve rezervasyonu değiştirmek istediğimi söyledim. karşı taraf yorumlardan haberdar olduklarını, bu yıl başında ciddi bir renovasyon olduğunu ve tesisin yenilendiğini söyleyerek beni ikna etti. biz de kafamızdaki kuşkularla yola çıktık. genelde oda 12:00 de boşalır da 14:00 teslim edilir ya, bir de bu hep gecikir ya, biz de bir saat daha verip saat 15:00 de otele girdik. maalesef saat 16:30'a kadar odaya yerleşemedik. neyse dönemsel yoğunluk filan bozmayalım morali, girdik odaya... oda da temizlik filan yapılmamış, eski çarşaflar öylece düzeltilmiş leş gibi. zaten düdük kadar oda tek artısı klima küçücük hacmi çabucak soğutabiliyor...
    velhasıl yemek vakti yemekhane modunda doluşuldu restorana tabak çanak yok... fiyaskoo!!!

    neyse bunu yazmaya başlayalı bir yıl olmuş, unutmuşum, sinirim de geçmiş... suser kardeşim, gitmeyin, götürtmeyin...
  • 3 kişilik odaya girdiğinizde üzerinde dışkı lekesi olan kışla tipi yatak ve pis bırakılmış küvet bulabileceğiniz enteresan otel.

    foto 1: http://tinypic.com/…hp?pic=11afleu&s=5#.uma6-1b7kg0

    foto 2: http://tinypic.com/…hp?pic=30af312&s=5#.uma7mfb7kg0

    şu da fotoları başka yerden aldın demeyin diye, odanın o kısmının görüntüsü: http://tinypic.com/…hp?pic=24c5dld&s=5#.uma8o1b7kg0

    yatak şu demir altlığın üzerinde geldi, onu da paylaşayım: http://tinypic.com/…hp?pic=280pdo0&s=5#.uma9tvb7kg0

    son olarak, kağıt üzerinde olması gereken: https://ssl.markapon.com/…les/cender_otel_oda_2.jpg
  • ilk girişte bu kadar ucuza lüks bi otele giriyorum havasına kapılıp, bellboya 5 tl kaptırdığım yemekleri dandik otel.

    sabah kahvaltısı hariç, öğle ve akşam yemekleri kalitesiz. ayrıca bizim kaldığımız odalarda berbattı. ilk gece kaldığımız kuytu köşede ne manzarası var karanlık bir yerde ve kokuyor oda. ertesi gün hemen gittim adam akıllı bi oda verin bu ne dedim. onlar da gittiler otelin dışında te en üstte yer verdiler. allah'tan iki gece kaldık. yoksa o merdivenleri hayatta çıkmazdım. bahsedildiği gibi odalar temizlenmiyor. diledikleri odaları temizliyorlar, orda bi çakallık var. onun dışında alkol diye verdikleri şey bildiğin su. deniz ve havuz fena değil. hatta deniz çok güzel diyebilirim. herşeyi geçtim de o yemekler ne abi? yani bu kadar mı kötü yemek yapılır? geçen tavuk döner çıktı, yiyim dedim, berbat berbat! yeminle tavuk dönerden soğudum. burada deniz için kalın ama yemeği gidin dışarıda yiyin öyle berbat yemekler.
  • ışid ortaya çıktıktan sonra yabancı müşteri sorunu yaşayıp yaşamadığını merak ettiğim kötü isimlendirilmiş bir otel.
  • hayatımda gördüğüm, kaldığım en en en rezil otel. sözde 5 yıldızlı. spası leş, hamamı leş, birası leş, yemekleri leş, servis leş. odada mutlaka birşeyler eksik. tamamlatana kadar araya adam sokmanız gerekir. en az 3 kere aramadan kesinlikle tamamlamazlar. adamların prensipi var.

    adamların mottosu " kendiniz alıyorsunuz". garsondan çatal bıçak bile istediğinizde verdikleri cevap bu. olumsuzluklar üzerine kurulu bir otel. " tabi, evet, yardımcı olalım" sözlerini kesinlikle duyamazsınız. duysanız da sonucunda yardımcı olan bulamazsınız.

    herşey dahil olmasına rağmen 4 gece konakladığımız otelde toplam 3 öğün yemek yememişizdir. hep atıştırdık, akşamları dışarıda yedik.

    otelde bir kaç iyi niyetli çalışan dışında hiç bir şeyden memnun kalmadık. galiba "kötü hizmet vererek nasıl para kazanılırın" sosyal deneyini yapıyorlar.
  • oha işid otel açtı zanettim. neyseki rezaletmiş, reklam verse bol bol suriyeli şeriatçı gelir.
  • raqqa şubesi bir harika dostum.