şükela:  tümü | bugün
  • iyi skilmeyen kari sendromu
  • doktorlarin gece nobeti kabusu (bkz: ilkay)

    "hemsiraanim bi isks sendromu geldi lutfen iineyi hazirlayin" seklinde olay isks ye caktirmadan hemsireye tiyo verilir. hemsirenin kikirdeyerek hazirladigi sekerli su enjekte edilir.

    (bkz: aglak kari modeli)
  • sonsuz bad trip yasayan hatunlara verilen kisaltma teshis ismi.duvarlari tirnaklatan cinsten bir orgazmdan sonra iyilesmesi muhtemeldir...
  • (bkz: #14038773)

    şakamısınız laan.
  • (bkz: konversiyon)
    etrafındakiler kadının ruhsal sağlığını dikkate almaz bedene yansıtır doktora gidilir, doktor da ciddiye almaz. o bi de dalga geçer isks höhöhöhö.
    gerçi psikiyatriye yönlendirseler o da ayrı bir vakıa.
    "yeterince iyi anlatamadık galiba a-ta-er-kil, er-kek-si-ker"
    hadi bi de olumlu yönüyle düşünelim:
    bir orgazm ezilmenin kaç halini göze aldırır?
  • (bununla ilgili görüp görebileceğiniz en saçma tanım geliyor, sıkı durun)

    -vardır.

    (hakikaten bambaşkayım)

    evet vardır herhalde böyle bir şey. bazı kadın sözlük yazarlarının yazdığı entry leri okuyorum. okurken yazarın haline üzülüyorum. "sevabına siksem mi acaba ben bu kızı" diye düşünürken yeni evlendiğim aklıma geliyor. eşim benim kadar yufka yürekli olmadığından buna "kızabilir" diyorum.

    böyle ufka dalıyorum.. sonra düşünceler. düşünceler.. valla!
  • şimdi bunun çaresi var allama şükür. namzet ablamız arar ve bulur. aramızda real fuckerlar var neyseki. ya iyi sikemeyen yarım cuklunun dramı ne olacak? o nasıl uyuyacak geceleri? her derdin devası sikis sokus olduguna göre ona da bulalım bi sikici.. di mi guntekin?
  • fransızca'da bu sendromun tam karşılığı bir deyim mevcuttur.
    (bkz: mal baisée)