şükela:  tümü | bugün
  • ali riza demircan'in cinsel hayata dair hadisleri toplayip yorumlayarak meydana getirdigi kitap.
  • buyrun geniş bilgi almak için besmelemizi çekip http://www.tevhid.net/ adresine danışalım.
  • bi gaste küpüründen.
    - cinsel ilişkiye eüzü besmele'yle *başlanmalı, niyet zinadan korunmak ve hayırlı evlat yetiştirmek için olmalıdır.
    - başlamadan önce kadınla kafi miktarda oynaşmak gerekir.
    - kıbleye ayak dönmek, yorgan ve benzeri olmadan açık olan ilişkide bulunmak *, tam ilişki halindeyken konuşmak, gülmek, sesi yükseltmek, mekruhtur [uygunsuz demekmiş]. konuşma ve fısıldamalar başlangıç sırasında olmalıdır.
    - pazartesi, salı, perşembe, cuma geceleri ve gündüz öğleden önce tavsiye edilir. pazar gecesi * ve çarşamba gecesi * tavsiye edilmez.
  • hak yolu varken, "başka yollara" sapılmamasını öğütleyen aydınlatıcı öğretiler içerir.
  • uzun zaman once sanirim bu kitapta okudugum "doggie style yaparsaniz cocuk $a$i olur" mealli vecizenin (!) bir yahudi inancina dayandigi anlatiliyordu. buna gore bakara'nin pek me$hur 223. ayeti bu pozisyona cevaz vermek icin inmi$tir.
    tercih meselesi olmasi bir yana, bu konuda yazilmi$ "tao felsefesine gore cinsel hayat" kitabi daha berraktir, nitekim ce$itli resimler ve muzir ne$riyatli supportive elementlerle kitap geni$letilmi$tir.
  • islama göre yaşarsan, cinsel hayat diye bir şey kalmaz. o da dinsel olur.
  • islam genel kaninin aksine cinselligi yok sayan, toplum hayatindan dislayan bir din degildir. cinsellik konusunda getirdigi en onemli kisitlama evlilik disi iliskilerdir ki bu da sadece islamiyete ait kural degildir. bu kural hristiyanlikta, musevilikte, ve muhtemelen bir cok dinde daha vardir.

    "islama gore kadinlarin ve erkeklerin tesetture ve benzeri bir cok kurala uymalari gerekmektedir" denilebilir, dogrudur da. fakat bu islamin cinselligi yok saydigini ve disladigini gostermez. bu kurallarin islevi bence toplum hayatindan cinselligi olabildigince kaldirmak degil evlilik disi cinsellik yasanmamasi kuralini korumaktir.

    karsilastirmali bir ornek olarak dini gunlerde cinsellige yaklasimi alabiliriz. ramazanda oruc tutulan sure(sahur ile iftar arasi) boyunca cinsel iliskiye girilmemesi gerekir. fakat oruc acildiktan bir sonraki oruca kadar gecen surede cinsel iliskiye girilebilir. yanlis hatirlamiyorsam kuran`da bu "ramazan aksamlarinda kariniza yaklasmaktan cekinmeyiniz" olarak gecmektedir. ote yandan hristiyanlikta bazi dini gunlerde uzun sureli (atmak istemiyorum ama sanirim onbes gune varan) cinsel perhiz vardir.

    imamlar rahatlikla evlenebilirken, bazi mezheplerden hristiyan papazlarin evlenmesi (zinhar!) yasaktir.

    bunlara benzer ornekler goz onune alindiginda islamin cinsellige cok da yasakci bir tavirla yaklastigini soylemek yanlis olur.

    tabi prensipte olan seyler uygulamayi tam olarak belirlemiyor. hristiyan bir cok ulkede cinselligin islam ulkelerinden daha rahat yasanabilmesi, bu toplumlarin sadece dinlerinin belirledigi bir sey degildir. eger toplumlarin davranislarini ve evrimlerini bir tek dinleri etkiliyor olsaydi sosyoloji diye bir dal olmaz teoloji herseyi aciklamaya yeterli olurdu.
  • karınızla sevişin allahın rahmeti üstünüzde olur.
  • islamda, yazılı olarak olmasa da, alışılagelmiş davranış olan ezan esnasında seks yapmama durumu yüzünden uzun uzun sevişemeyen bir müslüman topluluğu yetişmiştir...
    günde 5 kez okunan ezan yüzünden zamanlama sınırları dahilinde yapılan sevişmeler, "hah şimdi yine okunacak, çıkart şunu abdülvahap" türü konuşmalarla bölündüğü için konsantrasyonun içine edilmiştir.
    yaani, diyeceğim şu ki, sabah ereksiyonunu doyasıya ve kesintisiz akşamlara kavuşturmak islam aleminde günahtır...
    bunun için yurt dışında camisi olmayan bi ülkeye gitmek farzdır...